Per al Sr. Jordi "Jordi", que pateix per els voluntaris: com que ja seré allà i arribaré d'hora, podeu comptar amb mí (sempre que no em toqui amb l'Alucina)

Apa, Salut i peles

Moderador: Airald
ja comencem amb problemes....Napoleon ha escrit:També reserva feta a l'hotel Gaudí![]()
Per al Sr. Jordi "Jordi", que pateix per els voluntaris: com que ja seré allà i arribaré d'hora, podeu comptar amb mí (sempre que no em toqui amb l'Alucina)![]()
![]()
Apa, Salut i peles
Jo puc ser un dels voluntaris pero no ho puc confirmar a dia d´avui.Jordi ha escrit:Si Us plau, recordeu que fan falta dos voluntaris per encarregar-se de cobrar i repassar la llista en el punt de trobada.
Gràcies
Jordi (Jordi)
Se m' ha girat feina i no podré venir... que vagi molt bé!!!!Jesus ha escrit:Apunteu-me que vinc!!!
Els passos a seguir no tenen cap complicació. Si vols venir, ho pots fer a la ruta, al dinar o a les dues coses. Només cal que t'hi apuntis en aquest mateix fil, dient si sereu 1 o 2 Pax. En aquest cas el menú es únic per a tothom, així que no has de triar cap plat.Boxer_brutus ha escrit:Hola molt bon dia i bon fred.
Possiblement estaria interessat en estrenar-me amb vosaltres aquesta sortida, però com a novell que soc no se quins passos tinc que seguir.
Qualsevol orientació serà benvinguda