TEMA ASSEGURANÇA
Moderador: Airald
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
jo la vaig tindre 4 o 5 anys amb el RACC amb la companyia caser, perque es veu que no els hi sortia la meva moto a les llistes i s'ho van inventar i em sortia per 300€ mentre les demés m'en demanaven quasi 500, però finalment s'en van adonar i pretenien pujar-mel osigui que fa 3 anys que la tinc a linea directa, 180€ i de moment només he tingut un accident i la veritat es que molt bé, tot i que en un principi em donaven sinistre total presentant una oferta de moto com la meva treta d'internet van pujar fins a lo que pujava la reparació.
PD: 180€ per una 1002cc amb més de 100 cv crec que està molt bé, però clar jo ja tinc una edat i molta bonificació. d'algo ha de servir ser un vell ja que no puc aprofitar els descomptes del carnet jove
PD: 180€ per una 1002cc amb més de 100 cv crec que està molt bé, però clar jo ja tinc una edat i molta bonificació. d'algo ha de servir ser un vell ja que no puc aprofitar els descomptes del carnet jove
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
josepgts ha escrit: PD: 180€ per una 1002cc amb més de 100 cv crec que està molt bé, però clar jo ja tinc una edat i molta bonificació. d'algo ha de servir ser un vell ja que no puc aprofitar els descomptes del carnet jove
Quant pageu vosaltres de les vostres assegurances. Jo també soc de la època quaternària com en Josepgts i en pago 436€ a Allianz
V'ss
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Laia_Hornet ha escrit:Algú sap si en alguna companyia m'asseguren per menys de 900 € tenint menys de 25 anys????
Laia... ens contem les penes?? Estic esperant amb candeletes fer-me "gran" de cara a les asseguradores, per tal de que no em considerin un perill públic!!
M'hauré de començar a moure... que al gener em compleix i no tinc ganes de pagar tant!!
Fins aviat!

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Sabeu qui són els culpables d'aquestes tarifes, oi? Doncs conductors com els del fil Un accident important de moto a BCN. Si la gent conduis amb una mica més de seny i respecte, no hi hauria tants accidents i no pagariem justos per pecadors (tant a nivell d'accidents com d'assegurances).carles ha escrit:Estic esperant amb candeletes fer-me "gran" de cara a les asseguradores, per tal de que no em considerin un perill públic!!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos