Alucinamaripili ha escrit:Holaaaaa
Jo vinc segur el Dissabte, però estic pendent de saber si em quedo a dormir o no....
Ho sabré en breu
Nois....disculpeu, però no puc venir dissabte, toca família....
Moderador: Airald
Alucinamaripili ha escrit:Holaaaaa
Jo vinc segur el Dissabte, però estic pendent de saber si em quedo a dormir o no....
Ho sabré en breu
Cap problema, us esperem a tots dos!!!Toni Muntada Regada ha escrit:Hola, hi ha temps per apuntar-se la Carme encara?
Cap problema Xevi... segur que la teva parella de fet estarà molt contenta!!!Xavier ha escrit:Hola gent, perdoneu que vaig tard.
Si encara hi ha lloc, m'apunto a fer la ruta del matí i a dinar amb vosaltres, Havent dinat fotré el camp cap a casa.
Si no hi ha places per dinar, vindré a esmorzar i fer la ruta matutina.
Fins dissabte.
El gran Boss diu que si, per tant el dissabte ja esperarant al David!!Monica ha escrit:Eiii, bon dia
En David té ganes d'anar amb moto, així que, vindria a la ruta i el dinar, hi es a temps???
Ja direu el que.
Merciiii
Si es vol quedar a dormir, cap problema, ja el vigilarem, hahahaMonica ha escrit:Eiii, bon dia
En David té ganes d'anar amb moto, així que, vindria a la ruta i el dinar, hi es a temps???
Ja direu el que.
Merciiii
Ja et trobava a faltar !!!Xavier ha escrit:Hola gent, perdoneu que vaig tard.
Si encara hi ha lloc, m'apunto a fer la ruta del matí i a dinar amb vosaltres, Havent dinat fotré el camp cap a casa.
Fins dissabte.
Xavier ha escrit:Hola gent, perdoneu que vaig tard.
Fins dissabte.
Monica ha escrit:Eiii, bon dia
Ja direu el que.
Merciiii