Jo també crec que el Lorenzo esta cridat a fer grans coses.
Com a pilot sempre l'he admirat, com a pallaso abans no m'agradava, però ara...ara es altre historia, ara l'aplaudeix-ho i disfruto dels seus espectacles.
El canvi va ser desde que els fans de Rossi el critiquen per montar el número, qui els ha vist i qui els veu ara, critican el "CLON".
Es veu que ara ja no els hi fa gràcia, doncs abans a mi no i ara si, tots podem canviar de parer, no ???
En el assumpta dels pneumàtics jo no estic d'acord, només en el cas que també corrin amb la mateixa moto perque sino de que serveix, ho podien haver dit quant Michelin dominava totalment i els que corrien en Brigeston o Dunlop es tenien que aguantar, o les èpoques en que els directius de Honda o Yamaha o Mvaugusta o Derbi o Michelin decidien el guanyador del campeonat abans de començar, no ???
Ara que les "vaques sagrades " van caiguent una darrera l'altre es el moment de disfrutar. Llibertat per a tothom i que guany el millor amb els millors components i tecnología...com sempre. Salut.
Potser l'Alberto Puig es va equivocar amb l'elecció. :roll:
Sera aquest any el de Pedrosa?
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Perfecte. D'aqui un any tornem a pujar el fil.gs12 red ha escrit:
D´aqui un any tornem a pujar el fil....i veurem.... 3er ? de MotoGP ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ens hi juguen una ronda de Moritz?
gs12_red -------------> :cerv <----------Randy-650
--------------------Cal Calissó----------2008

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
res res!!!!!!!!
Lorenzo a segunda!!!!!!! espero que el Rossi el presioni fins fer-lo sortir de pollaguera, aviam si passa com a l'Alonso a Mc Laren!!!!!!!
I parlant del paio aquest........heu sentit a dir que el més segur és que fitxi per Ferrari la temporada vinent????
De sempre que m'ha agradat Ferrari però si aquest individu fitxa, m'esborro!!!!!!! grrrrrrrrrrr
Esperem que el Dani estigui apunt per Austràlia!!!!!
vsssssssssssssssss
Lorenzo a segunda!!!!!!! espero que el Rossi el presioni fins fer-lo sortir de pollaguera, aviam si passa com a l'Alonso a Mc Laren!!!!!!!
I parlant del paio aquest........heu sentit a dir que el més segur és que fitxi per Ferrari la temporada vinent????
De sempre que m'ha agradat Ferrari però si aquest individu fitxa, m'esborro!!!!!!! grrrrrrrrrrr
Esperem que el Dani estigui apunt per Austràlia!!!!!
vsssssssssssssssss
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Tothom quasi ho dona per fet pero....
Quasi segur que Ferrari li ha dit al mestre Michael si voldria dones unes quantes voltes amb el Ferrari l'any que ve. El problema es que ha certa edat no es recomenable soportar la força bruta que es pateix dintre d'un F1
Per altre banda, Renault ha congelat la renovacio dels seus pilots
....
Ja veus encara et queda un xic d'esperança
A Ferrari per mi hi ha un dels gran pilots de F1, Kimi. Brutal la cursa en que no va guanya perque es va quedar nomes en tres rodes i es va estavellar a l'ultima volta. L'Alonso li retallava nomes unes decimes de segon.
Quasi segur que Ferrari li ha dit al mestre Michael si voldria dones unes quantes voltes amb el Ferrari l'any que ve. El problema es que ha certa edat no es recomenable soportar la força bruta que es pateix dintre d'un F1
Per altre banda, Renault ha congelat la renovacio dels seus pilots
....
Ja veus encara et queda un xic d'esperança
A Ferrari per mi hi ha un dels gran pilots de F1, Kimi. Brutal la cursa en que no va guanya perque es va quedar nomes en tres rodes i es va estavellar a l'ultima volta. L'Alonso li retallava nomes unes decimes de segon.
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
d'acord que Kimi és un gran pilot, però no pateix una mica del sindrome "Carlos Sainz"? :P :P :P
creuem els dits doncs i esperem què passa. No crec que el gran Michael torni a pilotar, però aviam si el Briatore repesca l'Alonso i al menys no contamina Ferrari!!!!!!!!
apa doncs :!: :!: :!:
creuem els dits doncs i esperem què passa. No crec que el gran Michael torni a pilotar, però aviam si el Briatore repesca l'Alonso i al menys no contamina Ferrari!!!!!!!!
apa doncs :!: :!: :!:
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!