Apunteu graellada per Crossrunner i per JSK
Fins diumenge!!

Moderador: Airald
Jordi ha escrit:Jordi 1 PAX
Graellada de carn
Fins diumenge!!!!
(no tinc càmera de fotos, se m'ha trencat)
Ospa!!!! A quí l'hi has fet la foto???? A l'Alucina???? A en Kpeps????Jordi ha escrit: (no tinc càmera de fotos, se m'ha trencat)
Napoleon ha escrit:Ospa!!!! A quí l'hi has fet la foto???? A l'Alucina???? A en Kpeps????Jordi ha escrit: (no tinc càmera de fotos, se m'ha trencat)![]()
![]()
![]()
![]()
Em sap greu
jo tinc mirall i se que aquest desagradable comentari no va per miNapoleon ha escrit:Ospa!!!! A quí l'hi has fet la foto???? A l'Alucina???? A en Kpeps????Jordi ha escrit: (no tinc càmera de fotos, se m'ha trencat)![]()
![]()
![]()
![]()
Em sap greu
Jo també t'estimo, carinyoKpeps ha escrit:jo tinc mirall i se que aquest desagradable comentari no va per miNapoleon ha escrit:Ospa!!!! A quí l'hi has fet la foto???? A l'Alucina???? A en Kpeps????Jordi ha escrit: (no tinc càmera de fotos, se m'ha trencat)![]()
![]()
![]()
![]()
Em sap greu![]()
![]()
, nomes em queda aconsellar-te que tornis a can Cotet
![]()
![]()
pobre Alucina, acusar-lo injustament
![]()
Va, tontos, no us ho prengueu així.Alucinamaripili ha escrit:Jo també t'estimo, carinyoKpeps ha escrit:jo tinc mirall i se que aquest desagradable comentari no va per miNapoleon ha escrit: Ospa!!!! A quí l'hi has fet la foto???? A l'Alucina???? A en Kpeps????![]()
![]()
![]()
![]()
Em sap greu![]()
![]()
, nomes em queda aconsellar-te que tornis a can Cotet
![]()
![]()
pobre Alucina, acusar-lo injustament
![]()
el mes gros ja ho he passat i aviat estaré a punt.Feisser ha escrit:passo de definitiu a provisional, la culpa la té una galipàndria, a veure com evoluciona...
Perfecte !!!Feisser ha escrit:el mes gros ja ho he passat i aviat estaré a punt.Feisser ha escrit:passo de definitiu a provisional, la culpa la té una galipàndria, a veure com evoluciona...
per tant podeu col·locar-me com definitiu![]()
gràcies i fins diumenge