Després de mesos sense pujar a la moto particular, aquesta setmana vaig decidir de carregar la bateria, i portar-la al taller per cambiar l'oli i deixar-la a punt per la temporada.
Tinc de dir, que a l'aparcament on deixo la moto, fa bastanta pendent, i tot i haver'hi posat una cunya de fusta perquè no quedi tant inclinada i l'oli no deixi tocar parts del motor, queda unpèl més tombada que en un lloc plà, i evidentment amb la pendent lateral no li puc posar el cavallet central.
Doncs bé, al tema, avui a mig mati l'engego, la trec de la pendent i la deixo engegada a un lloc plà dins el pàrquing, a fi de posar-la al cavallet central i fer que al ralentí amb plà es lubriqui bé.
Però ai! Al posar la cama sobre el cavallet, i fer foça amunt per aixecar-la....CRACK!!!!!

Total, que després de quasibé no poder ni caminar i ser-me impossible pujar i baixar escales, he anat al metge amb resultat de trencament fibro-muscular a tot el bessó intern de la cama dreta. O sigui que em queden forçes dies amb fort dolor, i a caminar acompanyat de croses...

Després perquè diguin que cal anar ràpid amb la moto per fer-se mal, sembla surrealista, però jo amb parat i ni tan sols pujar'hi m'he trencat!

Ja ho veieu, en compte al posar el cavallet que són malparits.

P.D. Potser m'han fet budu els de les calaveres que vaig criticar en l'altre fil....