Com que ara en terraxaman deu ser tot ell un camp de batalla entre germens patogens i els milers de actimels que es deu haver cardat, li dedico aquestes fotos pensant en els seus temes d'arbres monumentals, i dessitjant-li que es recuperi

Moderador: Airald
Home i tant! si sabesis la quantitat de vegades que confonc les espècies d'arbres, fins i tot d'animals...Xavitiger ha escrit: El que conta però és la intenció...oi??? :oops: :oops: :oops:
I ja has anat a veure les oliveres milenaries de la senia? N´hi ha una que diuen que es l´arbre mes antic de la peninsula (ara no se si te 1000 o 2000 anys)Terraxaman ha escrit:Hola nois/es:
Stiiaassss! quin arbre més impresionant...
sovint passem al costat de criatures fantàstiques testimonis impertorbables de la nostre imbecilitat sense adonar-nos, és per aixó que m'agraden quan sé que n'hi ha un d'aquests exemplars tracto d'anar a visitar-lo i fer-li un petit homenatge.
Un dia vaig llegir que oferir-lis una mica de sal (una pesigadeta) i esparcir-la al voltant de la soca els agrada molt i tracto de fer-ho.
Gracies per pensar-hi.
V'ssssssssssss
Es questió d'anar a la festa de la cervessa que es fa a Minich el dia de la seva festa nacional...James_Bond ha escrit:Terraxaman ha escrit:I perquè vegis la meva intenció:
Eduard, que haig de fer perque em convidis aixi tambe ? :D :D
V'ssssss
007