Bon dia!
Doncs tot i que va haver-hi moments de tot, ràpids i lents, a mi ahir tot em va semblar estupend.
Per tal d'aportar una visió positiva en aquest assumpte dels avançaments/ritme, us proposo dues coses que, a mi, m'han anat molt bé en les dues sortides que porto amb vosaltres:
Primer, identificar els companys amb els que tens un ritme de conducció semblant. Jo ahir vaig fer dos dels tres trams darrere una moto que m'agrada el ritme que porta i com veu la traçada a la carretera... m'ho vaig passar de primera seguint-lo (i l'hi vaig dir a quan ens vam aturar)! I també en tinc vistos tres/quatre que sé que van potser més lent que jo, però que em van molt bé per portar-los al davant quan no tinc tantes ganes de córrer.
Segon, per què no es fa al revés? En comptes d'intentar avançar tant sí com no al que va al davant i posar-se nerviós si no es pot, és més fàcil que el "perseguidor" pari un moment al voral, agafi aire un minut, i s'incorpori a la ruta. D'aquesta manera et treus de sobre a qui no t'agrada seguir i pots anar de nou al teu ritme.
I per acabar, una cosa molt fàcil: si en comptes de veure una moto i una matrícula, visualitzes la cara de qui hi ha sota el casc, us asseguro que et passa tota la mala llet que puguis tenir quan veus que vols passar i no pots.
S'ha de recordar que en això de la conducció no hi haurà mai un consens total... tothom sol creure que condueix de primera i que els que s'equivoquen, són els altres

En un grup amb 60 motos com ahir, tants caps, tants barrets (en aquest cas, tants cascs

).
Fins la propera!