un altre motorista mort a Aiguafreda
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
un altre motorista mort a Aiguafreda
Estic mirant les noticies, aquest mati a l'alçada d'Aiguafreda un altre motorista mort, aquest cap de setmana ja són quatre morts amb moto.
El que té més nassos és que tots són gent de mitjana edat, que esta passant?
El meu condol a tots els familiars i companys de tots els quatres motoristes que han perdut la vida aquest cap de setmana.
El que té més nassos és que tots són gent de mitjana edat, que esta passant?
El meu condol a tots els familiars i companys de tots els quatres motoristes que han perdut la vida aquest cap de setmana.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Llegint això em venen ganes d'enviar el món del moto a la 5ª forca. :(
I el que més gràcia em fa es que encara que nosaltres anem amb mil ulls i amb el màxim de cuidado (us parlo per experiència pròpia) sempre rebem.
V's al cel pel company caigut.
I el que més gràcia em fa es que encara que nosaltres anem amb mil ulls i amb el màxim de cuidado (us parlo per experiència pròpia) sempre rebem.
V's al cel pel company caigut.

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Doncs que passa???... que correm, vulguem o no admetre-ho, correm ... i en cas de caiguda, ja sabem qui rep. NO HI HA VOLTA DE FULL !!!terracota ha escrit:Noi no se pas que passa. També ara hi han moltes més motos, però no se ... fa que pensar, oi?
I no voldria re-obrir un tema que ja es va parlar fa temps sobre la velocitat que es porta en les sortides de Mototurisme. Però ahir dissabte hi va haver gent nova que es va sorprendre del ritme que es portava. Res mes que això...apa
V'sssssssss
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Tots els setembres solen ser dolents!! Ja sabeu que ha passat en molts 11s de setembre! La tardor, la foscor, la tristor, tot hi ajuda!!
Sembla ser que els accidentats d'aquest cap de setmana no tenien gaire experiència (ep, pel que diuen!), o sia que això sí que pot ser un factor important atenir en compte. En els últims temps es parla molt de motos, sigui per bé o per mal, això pot fer que molta gent nova s'animi a anar en moto, i si aquests no tenen experiència ja sabem que pot passar.
De fet pot passar el mateix que si correm massa els qui sí que tenim experiència, i vulguis que no en moltes ocasions correm un xic massa, trobades incloses!
Salut!
Sembla ser que els accidentats d'aquest cap de setmana no tenien gaire experiència (ep, pel que diuen!), o sia que això sí que pot ser un factor important atenir en compte. En els últims temps es parla molt de motos, sigui per bé o per mal, això pot fer que molta gent nova s'animi a anar en moto, i si aquests no tenen experiència ja sabem que pot passar.
De fet pot passar el mateix que si correm massa els qui sí que tenim experiència, i vulguis que no en moltes ocasions correm un xic massa, trobades incloses!
Salut!
- _________
- Presentats
- Entrades: 152
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 1:24 am
- Ubicació: La Garriga
La veritat és que ha sigut un cap de setmana tràgic pel món de les motos,
Vvvsss al Cel per tots ells...
Crec que en QSC te tota la raó, i no parlo pas de les sortides de Mototurisme,
parlo en general... Ens podem queixar dels maleïts Guardarrails assassins,
del mal estat de les carreteres, de mil coses més.... Però també hem de ser realistes,
molts motoristes es prenen les sortides com a competicions, presumint si toquen amb
els estreps o les maletes a terra, d’altres van a fer corbes i si tiren sense miraments,
fent servir la famosa intuïció...
No val la pena córrer per passar-ho bé anant amb moto, després d’un revolt tancat
pot haver-hi qualsevol cosa, amb el terra moll la tendència és relliscar...
Moltes vegades ens falta SENY, ens creiem que som experts, que farem el ridícul
si fem esperar al grup, que ens miraran malament si arribem tard, que som pitjors
motoristes si anem a poc a poc... :? :? :?
Jo l’únic que ser és que cada vegada que agafem la moto es queda a casa molta
gent esperant-nos, Pares, Avis, Fills, Germans... I quant un dona gas ha de pensar
també en ells i deixar de ser egoista i només pensar en divertir-se.
Que gent de mitjana edat mori a les carreteres d’aquesta manera....
Sincerament, crec que en molts casos pot ser per falta de Seny...
:!: i Vvvsss
Vvvsss al Cel per tots ells...
Crec que en QSC te tota la raó, i no parlo pas de les sortides de Mototurisme,
parlo en general... Ens podem queixar dels maleïts Guardarrails assassins,
del mal estat de les carreteres, de mil coses més.... Però també hem de ser realistes,
molts motoristes es prenen les sortides com a competicions, presumint si toquen amb
els estreps o les maletes a terra, d’altres van a fer corbes i si tiren sense miraments,
fent servir la famosa intuïció...
No val la pena córrer per passar-ho bé anant amb moto, després d’un revolt tancat
pot haver-hi qualsevol cosa, amb el terra moll la tendència és relliscar...
Moltes vegades ens falta SENY, ens creiem que som experts, que farem el ridícul
si fem esperar al grup, que ens miraran malament si arribem tard, que som pitjors
gent esperant-nos, Pares, Avis, Fills, Germans... I quant un dona gas ha de pensar
Que gent de mitjana edat mori a les carreteres d’aquesta manera....
Sincerament, crec que en molts casos pot ser per falta de Seny...
:!: i Vvvsss
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Triniti.V ha escrit:
ens creiem que farem el ridícul
Hei Anna, molt ben dit, tens tota la raó...
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
No va passar res, veí ... res que no coneguem.Randy-650 ha escrit: M'estàs dient que ahir es corria molt???
Explique'm què cull*** va passar, vinga..... :roll:
Es pura física, en carreteres generals si els de cap de grup van a 120 els de darrera a vegades van a 160, en carreteres comarcals i revolts doncs "campi qui pugui".
Que passa? doncs que hi ha gent de darrera que corre mes del que ell voldria. Jo mateix que ho tinc clar (o això em sembla) hi ha moments que dit ...EPSSS...!!! fins aquí he arribat!!! ja s'ho faran.
V'ssssssss
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
Tens tota la raó Anna, a mi mateix, em costa Deu i ajuda convèncer la meva dona d'anar encara que sigui a fer una volteta curta amb moto.Triniti.V ha escrit:Jo l’únic que ser és que cada vegada que agafem la moto es queda a casa molta
Doncs bé, el Dissabte desprès d'haver-me costat molt convencer-la per anar a esmorzar el diumenge a l'Avet blau a Santa Fe de Montseny, vaig llegir la notícia de la mort d'aquesta noia, i no se si va ser per el fet que jo havia sortit alguna vegada amb els del club V-strom i ho vaig sentir molt proper o perque ella tenia la mateixa edat que la meva dona i per que tenia dos fills igual que nosaltres, li vaig dir a la meva dona que no hi anàvem i ens vam quedar a casa.
Ahir, per primer cop a la meva vida després de 22 anys portant moto, vaig ser incapaç d'agafar-la , reconéc que vaig agafar por i només pensava en els meus fills.
Salut i V'ssss al cel per la Tere.
BMW R 1200 GS
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona
- _________
- Presentats
- Entrades: 152
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 1:24 am
- Ubicació: La Garriga
Serrallonga ha escrit:
Ahir, per primer cop a la meva vida després de 22 anys portant moto, vaig ser incapaç d'agafar-la , reconéc que vaig agafar por i només pensava en els meus fills.
T’entenc perfectament , nosaltres cada vegada anem més tranquils i sense pressa...
A mi personalment em va fer canviar el xip el dia de l’accident d’en Randy i la Montse,
avanç d’aquell dia mai havia vist patir a un company... :? :?
Però al veure la Montse estirada al terra...
Vaig tardar molts dies en tornar a fer corbes tranquil•la, pensava que a cada revolt
un desgraciat se’ns tiraria a sobre... :(
Des d’aquell moment nosaltres sempre practiquem el Turisme en Moto, amb tranquil•litat
i sense pressa...
:!: i Vvvvss
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
És just el que tinc sempre present! De fet, el que realment importa (al meu parer), la gent que deixaries enrere amb una pena i una mancança inmensa si un tingués un tràgic accident. Senzillament no s'ho mereixen.Triniti.V ha escrit:Jo l’únic que ser és que cada vegada que agafem la moto es queda a casa molta gent esperant-nos, Pares, Avis, Fills, Germans... I quant un dona gas ha de pensar també en ells i deixar de ser egoista i només pensar en divertir-se.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Vaja... una altra pèrdua...
Ara farà 2 anys vam haver d'anar a l'enterrament d'un company... no va tenir un accident amb la moto, va ser amb el cotxe... però la pèrdua te el mateix sentit... i poc després un amic meu de Vilanova de la meva edat va patir un accident direcció Vilafranca amb una SV-650, va morir... en aquell moment vaig pensar en vendre-la i no tornar a veure la cara del meu pare com em mirava al saber la noticia... però no puc... :? :?
No puc...
La propera edició de l'Amotonamiento tindran feina a dir tots els noms dels caiguts a la carretera com seguim amb aquest ritme...
Vsss al cel!!
Ara farà 2 anys vam haver d'anar a l'enterrament d'un company... no va tenir un accident amb la moto, va ser amb el cotxe... però la pèrdua te el mateix sentit... i poc després un amic meu de Vilanova de la meva edat va patir un accident direcció Vilafranca amb una SV-650, va morir... en aquell moment vaig pensar en vendre-la i no tornar a veure la cara del meu pare com em mirava al saber la noticia... però no puc... :? :?
No puc...
La propera edició de l'Amotonamiento tindran feina a dir tots els noms dels caiguts a la carretera com seguim amb aquest ritme...
Vsss al cel!!

- Randy-650
- Presentats
Exacte....En Xavi (NellyBcn), un dels fundadors del fòrum.carles ha escrit:
Ara farà 2 anys vam haver d'anar a l'enterrament d'un company... no va tenir un accident amb la moto, va ser amb el cotxe...
El pitjor viatge que vaig haver de fer en moto, entre setmana i plovent, per anar al seu enterrament.
I recordo les paraules de'n NouSetTres: ningú desapareix mentre hi hagi algú que el recordi. I segur que des d'allí dalt està orgullós de tot el que hem creat i mantenim com ell hagués fet. :!: