Doncs li asignarem el Xai que tenia l'amic del Rad...Jl61 ha escrit:Apuntad a un amigo Xavi
De teca.....Xai
Ya esta hablado con los administradores
Gracias!!!

Moderador: Airald
Doncs li asignarem el Xai que tenia l'amic del Rad...Jl61 ha escrit:Apuntad a un amigo Xavi
De teca.....Xai
Ya esta hablado con los administradores
Gracias!!!
Sembla que hi ha una passa d'aquests problemes. Cuida-la força.Otili ha escrit:Ho sento molt pero no podrem vindre. A la meva dona, Rosina, li ha agafat un virus d'estomac i esta fatal.
Encara q pel diumenge espero estigui milor no estara per menjar res q no sigui arros bullit i poc mes.
Haviem de recollir el decim de loteria. Ja em direu com podem fer i com us va be per recollirlo fora de la sortida.
Salutacions
Jordi/Otili
Vinga Luis, ens veiem al Restaurant, no us perdeu!!!Lujoisla ha escrit:Por motivo personal no podré hacer la ruta![]()
De modo que iré directamente al restaurante![]()
Un saludo
No hi ha cap problema, substituirà una baixa d'ultima hora. Vindrà en una altra moto, no?Max2 ha escrit:Max2: es possible afegir una persona mes a dinar? Menjaria xai
Gràcies
Àngels Font 610230611
El Juan Ibañez no podrà venir.Juan Mesa ha escrit:Hola vindrem 2 pax 2 motos
J.Ibañez-Lluç
J.Mesa-Bacallá
fins el dia 3![]()
Ernest!!! Un altre dia no encarreguis tant fred... amb una mica menys ja fariem!!!ErnesTDM ha escrit:Abrigueu-vos, que foterà un fred de col**ns![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Penseu que si troben neu... escursarem la ruta!!!! Que no seria pas la primera vegada!!!Merce Orriols ha escrit:Ernest!!! Un altre dia no encarreguis tant fred... amb una mica menys ja fariem!!!ErnesTDM ha escrit:Abrigueu-vos, que foterà un fred de col**ns![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Si Albert, cap problema.Albert ha escrit:Bon dia,
Sembla que hi ha una passa d'aquests problemes. Cuida-la força.Otili ha escrit:Ho sento molt pero no podrem vindre. A la meva dona, Rosina, li ha agafat un virus d'estomac i esta fatal.
Encara q pel diumenge espero estigui milor no estara per menjar res q no sigui arros bullit i poc mes.
Haviem de recollir el decim de loteria. Ja em direu com podem fer i com us va be per recollirlo fora de la sortida.
Salutacions
Jordi/Otili
Et va bé recollir el dècims en un Restaurant del centre de Barcelona??
[tab=30]