Aquest any hi ha la novetat opcional de seguir el traçat amb roadbook, que ho fa molt més entretingut i interessant.
Jo ja m’he inscrit.

Aquest any seguirem el roadbook [WINKING FACE]
Sent from my iPad using Tapatalk
Moderador: Airald
Almenys aquest any tindré oportunitat que em toquin els pneumàtics al sorteigDodo ha escrit:Jo també me la perdo![]()
Et perdras aquesta excelent carretera....JordiPB ha escrit:Almenys aquest any tindré oportunitat que em toquin els pneumàtics al sorteigDodo ha escrit:Jo també me la perdo![]()
![]()
En puc donar fè!!! En Jordi és un “punky” de les carreteresJordiPB ha escrit:Albert, ja saps que no m'agraden les autopistes. Jo si fan més de tres pams, m'ho penso dues vegades.![]()
![]()
Osti, Roger, si arribes a venir el dilluns no sé pas com ho haguerem fet per girar el teu camió!!!Napoleon ha escrit:En puc donar fè!!! En Jordi és un “punky” de les carreteresJordiPB ha escrit:Albert, ja saps que no m'agraden les autopistes. Jo si fan més de tres pams, m'ho penso dues vegades.![]()
![]()
![]()
![]()
Salut
Aquesta la vaig fer el 2011, crec recordar que, vaig pagar peatge de tant bona que era!!JordiPB ha escrit:
Osti, Roger, si arribes a venir el dilluns no sé pas com ho haguerem fet per girar el teu camió!!!
[web 70%,400]https://www.google.com/maps/embed?pb=!4 ... 2503605782" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0"[/web]