NOIS! Que està pasant?
Moderador: Airald
- Atotdrap
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:27 pm
- Ubicació: MOLLERUSSA (Lleida)
- Contacta:
NOIS! Que està pasant?
Acabo de sentir que de 34 morts que hi ha hagut en les carreteres catalanes... 13 eren motoristes!
Sabeu si en algún lloc hi han explicacions al respecte? Vull dir, si es sap el motiu, com han pasat, ja que molt cops la culpa es dels altres... tot i que ultimament s'està parlant molt de gent jove amb motos de gran cavallatge.
No se, però no creieu que es un tant per cent molt alt?
V's al cel.
Ramon :-)
Sabeu si en algún lloc hi han explicacions al respecte? Vull dir, si es sap el motiu, com han pasat, ja que molt cops la culpa es dels altres... tot i que ultimament s'està parlant molt de gent jove amb motos de gran cavallatge.
No se, però no creieu que es un tant per cent molt alt?
V's al cel.
Ramon :-)
AFRICA TWIN '89
KTM 450EXC '04
Xafatarrossos Team
Mutua Motera n. 3247
KTM 450EXC '04
Xafatarrossos Team
Mutua Motera n. 3247
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Si es un tant per cent molt elevat. De fet 1 mort ja seria un tant per cert molt elevat :(
Suposo que es corre molt , massa.
Quant estas sobre la moto no penses molt sovint en totes aquestes coses i acabes anant mes rapid del que caldria. NO parlo d´anar mes rapid dels limits personals ,de la moto i de la carretera, pero si anar mes rapid del que caldria.
NO cal anar a 160 en una carretera de corves per que jo domino, pq la meva moto pot i pq la carretera esta de collons.
Anant a 100 o 120 disfrutaras igual i si et fots una nata...tot i que les consequencies poden ser igual de catastrofiques amb aquesta velocitat de menys tens mes temps per solucionar l´error, per canviar trajectoria abans de la caiguda,i la caiguda sera a menor velocitat.
En fi..hem de posar molt de Seny i anar molt amb compte alla fora, que la vida es molt bonica per malgastar-la amb un sol revolt.
Suposo que es corre molt , massa.
Quant estas sobre la moto no penses molt sovint en totes aquestes coses i acabes anant mes rapid del que caldria. NO parlo d´anar mes rapid dels limits personals ,de la moto i de la carretera, pero si anar mes rapid del que caldria.
NO cal anar a 160 en una carretera de corves per que jo domino, pq la meva moto pot i pq la carretera esta de collons.
Anant a 100 o 120 disfrutaras igual i si et fots una nata...tot i que les consequencies poden ser igual de catastrofiques amb aquesta velocitat de menys tens mes temps per solucionar l´error, per canviar trajectoria abans de la caiguda,i la caiguda sera a menor velocitat.
En fi..hem de posar molt de Seny i anar molt amb compte alla fora, que la vida es molt bonica per malgastar-la amb un sol revolt.
Ex ...moltes coses
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona
Pero el q estic veient es q les victimes ja no són joves de vint i pico d'anys, sino que superen els 30.
Jo flipo, de cop i volta, estem caient com a mosques!!! Jo també crec que una de les causes és la velocitat, a part de les temeritats d'altres conductors, estats de les vies, condicions climatològiques...
De veritat que no ho entenc...
Jo flipo, de cop i volta, estem caient com a mosques!!! Jo també crec que una de les causes és la velocitat, a part de les temeritats d'altres conductors, estats de les vies, condicions climatològiques...
De veritat que no ho entenc...
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo ho tinc força clar, anem massa ràpits, volem correr sempre, les motos poden anar al limit, els pneumàtics son l'hostia i la majoría d'asfalts son impecables i tots creiem que en savem molt més del que en savem realment.
Es com els 4X4, passen per tot arreu facilment fins que has d'anar a buscar la grua.
Tots plegats haurem de fer una mica de "mea culpa". I correr menys. Salut.
Es com els 4X4, passen per tot arreu facilment fins que has d'anar a buscar la grua.
Tots plegats haurem de fer una mica de "mea culpa". I correr menys. Salut.
Salut i kilómetres
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola:
Mireu, deixer-me dir la meva:
El problema de l´accidentalitat de les motos , no es un tema nou....desgraciadament .amb els meus 37 anys de conduir moto hi anat a molt enterraments de companys motoristes morts a la carretera...i a accidents per la ciutat.
El que crec que ara passa es que hi han mes motos que mai i llogicament també ( desgraciadament ) augmenta el nombre d´accidents.
Jo al meu humil entendre crec que el donar el carnet 125 amb el carnet de cotxe , a la gent de totes les edats ha estat un error, doncs molta gent comm diuen alguns companys, no es tracte d´anar a comprar una moto de 125, pujar-hi i apa a correr, sense cap experiencia previa, una moto no es un cotxe i no tothom serveix per portar moto.
També conec gent de la meva edat s/ 50 anys que de joves havien tingut una Cota o una vespa, que ara ja han pagat l´hipoteca, tenen els fills grans i dispossen de calers i es compren una 1000 perqué son precioses
agafen la moto i .... no hi ha experiència.
Ahir mateix estava esperant als companys de BTT a un cruce d´una carretereta amb forta pujada., doncs em vaig donar compte d´aixo que us explicava, més d´un amb moto GT les passar "morades" per poder engegar-aguantar la moto i mirar amunt i avall.....sense caure.
i També tots els Neo-Con´s que es compren una Harley perqué mola....
Jo per treure el carnet de moto, exigiria una prova real de circulació per dins de ciutat i per carretera ( no sé si es fa ara) i també una prova al circuit de Catalunya amb subvenció de la DGT o SCT.
:lol:
diuen que hi ha de haver un canvi en l´educació viaria per concienciar al jovent des de petits , d´acord però aniran aquests "joves"(quillus) a l´escola amb els ciclomotors trucats fins a la médula, amb els escapaments ( tubarrus) fent un soroll infernal i que res ajuden a l´imatge del mon de la moto.
També insistir a l´administració en tot el que anem demanan tots el motoristes per augmentar en el possible la nostra seguretat i insistir a nivell d´ajuntament en pintar ratlles, passos a peatons TOT en pintura antilliscant.
I tenir clar que la moto es un enginy perfecte per disfrutar, peró hauriem de tenir tots la facultat de circular sempre controlan a nosaltres, als altres i a tot el que ens rodeja...no s´hi val anar tocat , colocat o borratxo..es alló del famós "jo controlo" després passa el que veiem cada cap de setmana.
Vaja a disfrutar la moto, es pot anar depressa però sempre deixar un marge ampli per imprevistos uns necessitaran un marge més alt i altres mes Baix, però suposo que tots ja us guanyeu la vida amb una altre cosa, no la deixeu a la carretera.
Huy, em dec fer vell, doncs ja m´agrada donar consells als mes jovenets....
:?
Mireu, deixer-me dir la meva:
El problema de l´accidentalitat de les motos , no es un tema nou....desgraciadament .amb els meus 37 anys de conduir moto hi anat a molt enterraments de companys motoristes morts a la carretera...i a accidents per la ciutat.
El que crec que ara passa es que hi han mes motos que mai i llogicament també ( desgraciadament ) augmenta el nombre d´accidents.
Jo al meu humil entendre crec que el donar el carnet 125 amb el carnet de cotxe , a la gent de totes les edats ha estat un error, doncs molta gent comm diuen alguns companys, no es tracte d´anar a comprar una moto de 125, pujar-hi i apa a correr, sense cap experiencia previa, una moto no es un cotxe i no tothom serveix per portar moto.
També conec gent de la meva edat s/ 50 anys que de joves havien tingut una Cota o una vespa, que ara ja han pagat l´hipoteca, tenen els fills grans i dispossen de calers i es compren una 1000 perqué son precioses
agafen la moto i .... no hi ha experiència.
Ahir mateix estava esperant als companys de BTT a un cruce d´una carretereta amb forta pujada., doncs em vaig donar compte d´aixo que us explicava, més d´un amb moto GT les passar "morades" per poder engegar-aguantar la moto i mirar amunt i avall.....sense caure.
Jo per treure el carnet de moto, exigiria una prova real de circulació per dins de ciutat i per carretera ( no sé si es fa ara) i també una prova al circuit de Catalunya amb subvenció de la DGT o SCT.
diuen que hi ha de haver un canvi en l´educació viaria per concienciar al jovent des de petits , d´acord però aniran aquests "joves"(quillus) a l´escola amb els ciclomotors trucats fins a la médula, amb els escapaments ( tubarrus) fent un soroll infernal i que res ajuden a l´imatge del mon de la moto.
També insistir a l´administració en tot el que anem demanan tots el motoristes per augmentar en el possible la nostra seguretat i insistir a nivell d´ajuntament en pintar ratlles, passos a peatons TOT en pintura antilliscant.
I tenir clar que la moto es un enginy perfecte per disfrutar, peró hauriem de tenir tots la facultat de circular sempre controlan a nosaltres, als altres i a tot el que ens rodeja...no s´hi val anar tocat , colocat o borratxo..es alló del famós "jo controlo" després passa el que veiem cada cap de setmana.
Vaja a disfrutar la moto, es pot anar depressa però sempre deixar un marge ampli per imprevistos uns necessitaran un marge més alt i altres mes Baix, però suposo que tots ja us guanyeu la vida amb una altre cosa, no la deixeu a la carretera.
Huy, em dec fer vell, doncs ja m´agrada donar consells als mes jovenets....
:?

- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
estaves escoltant el merlos aqesta tarda a rac1?? hehhehegs12 red ha escrit:Hola:
jo estic d'acord en que els moteros tambe em de fer autocritica i reconeixer que hi ha molt majara suelto, a partir d'aqui crec que si que es pot reclamar millores en la seguretat viaria
he anat 2 anys amb la moto capada a 34 CV mentre tothom reia de la meva limitacio i dels meus neumatics plans, pero jo no tinc problemes d'adaptacio a la societat i n'he fet cas omis d'aquestes burletes...pero ara, amb uns 50.000 km a sobre la burra en dos anys ja soc conscient de que tot just començo a saber anar amb moto
sense anim d'entrar en polemica pero veig en molts foros, videos, comentaris, sortides, etc on es lloa la audàcia al manillar, o nicks i firmes de forums fent mencio a capacitats irracionals per conduir i crec que aixo no ens fa gens de be
Atramuntanat l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 01, 2007 7:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es:
De fet gairebé tot el que volia dir ho a dit en GS1200 red, però jo continúo pensant que una part molt significativa del que passa la tenen els fabricants... a través de la publicitat explícita o subliminal, recoltzant-se en el "valors" socials, que ells mateixos creen i sostenen, una moto de molts cavalls de portència i de disseny molt agressiu és gairebé irresistible per a segons qui..
Com poden dur al mercat motos (o cotxes) que acceleren fins els 240 Kms/h en 5 segons?
Com molt be dieu, el "Jo controlo" és l'epitafi que molts haurien de grabar a les seves tombes...
Gairebé mai ens adonem de que anem una mica més rèpids del que caldria anar.
Dit aixó també hauríem de pensar... sempre hi ha hagut accidents mortals en moto... fa més de 33 anys que en porto...però mai s'havia fet una campanya tant forta contra els moters... No serà una manera de combatre les nostres justes reivindicacions i mobilitzacions contra els guardarrails i les males condicions de les nostres carreteres?... Si som uns sonats perillosos i suicides, perquè ens queixem?...
V'sssssssssssssssssssss
De fet gairebé tot el que volia dir ho a dit en GS1200 red, però jo continúo pensant que una part molt significativa del que passa la tenen els fabricants... a través de la publicitat explícita o subliminal, recoltzant-se en el "valors" socials, que ells mateixos creen i sostenen, una moto de molts cavalls de portència i de disseny molt agressiu és gairebé irresistible per a segons qui..
Com poden dur al mercat motos (o cotxes) que acceleren fins els 240 Kms/h en 5 segons?
Com molt be dieu, el "Jo controlo" és l'epitafi que molts haurien de grabar a les seves tombes...
Dit aixó també hauríem de pensar... sempre hi ha hagut accidents mortals en moto... fa més de 33 anys que en porto...però mai s'havia fet una campanya tant forta contra els moters... No serà una manera de combatre les nostres justes reivindicacions i mobilitzacions contra els guardarrails i les males condicions de les nostres carreteres?... Si som uns sonats perillosos i suicides, perquè ens queixem?...
V'sssssssssssssssssssss
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
exacte, estic a l'inici de l'aprenentatge, i el final d'aquest no existeix,QSC ha escrit:Francesc ... MAI SE SAP ANAR PROU EN MOTO !!!! i quan et penses el contrari es quan te la fots.atramuntanat ha escrit: ja soc conscient de que tot just començo a saber anar amb moto
V'sssss
Erg Chebbi - Merzouga

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Fa temps que penso això d'aquesta "teoria", i arribo a la conclusió que és degut a que els "madurs" fan més quilòmetres que els jovenets. Ja se sap, els jovenets, que si Ca la Iaia, Solsoning, Santa Fe, pantà de Foix i poca cosa més.Laia_Hornet ha escrit:Pero el q estic veient es q les victimes ja no són joves de vint i pico d'anys, sino que superen els 30.
I clar, com més jugues a la loteria més possibilitats tens de que et toqui. O no? :?

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
No se anar en moto... ho reconec! El dia que hagi de frenar de cop per una urgència no se com reaccionaré, segurament clavant i coses d'aquestes... perquè d'això que se'n diu accelerar ho sabem fer tots!!
Molts dies, per no dir tots acabem anant molt més "forts" del que potser les condicions de la via (estat, transit, visibilitat,...) ho permeten, i ja no parlo de si les motos que són cada cop més bones, ni els neumàtics aquests que gairebé et permetrien anar cap per avall que no marxen, ni els frens, ni els latiguillos,... no no... parlo del fet que quan acabo de fer unes corbes, sense passar-me en cap d'ella, penso en aquell cotxe que ens hem creuat, i si hagués vingut més tancat... amb les "neveres" no passo...
Però bé, el problema trobo que està que en pensem quan hem arribat, i no pas abans de començar aquell port tan xulo ni aquella corba llaaaarga que ahir qui més qui menos va passar per sobre dels 120!!
Fins aviat!
No se anar en moto... ho reconec! El dia que hagi de frenar de cop per una urgència no se com reaccionaré, segurament clavant i coses d'aquestes... perquè d'això que se'n diu accelerar ho sabem fer tots!!
Molts dies, per no dir tots acabem anant molt més "forts" del que potser les condicions de la via (estat, transit, visibilitat,...) ho permeten, i ja no parlo de si les motos que són cada cop més bones, ni els neumàtics aquests que gairebé et permetrien anar cap per avall que no marxen, ni els frens, ni els latiguillos,... no no... parlo del fet que quan acabo de fer unes corbes, sense passar-me en cap d'ella, penso en aquell cotxe que ens hem creuat, i si hagués vingut més tancat... amb les "neveres" no passo...
Però bé, el problema trobo que està que en pensem quan hem arribat, i no pas abans de començar aquell port tan xulo ni aquella corba llaaaarga que ahir qui més qui menos va passar per sobre dels 120!!
Si noi, encara es fa... i és una autèntica tonteria!!!! Perquè l'aprovat s'aconsegueix respectant quatre stops i llestos... però saps portar la moto per la ciutat?? NO!gs12 red ha escrit:Jo per treure el carnet de moto, exigiria una prova real de circulació per dins de ciutat i per carretera ( no sé si es fa ara) i també una prova al circuit de Catalunya amb subvenció de la DGT o SCT.
Fins aviat!

- Llagasta
- Presentats
Fa anys que penso i dic aixó mateix, de fet tots estem dácord amb aixó,tots diem el mateix , si no mireu els post anteriors, fa un any ja em parlavem,James_Bond ha escrit:atramuntanat ha escrit:estaves escoltant el merlos aqesta tarda a rac1?? hehhehe
Jo també l'he escoltat !!!!
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 01, 2007 7:42 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!Randy-650 ha escrit:I clar, com més jugues a la loteria més possibilitats tens de que et toqui. O no? :?
Fa temps que ho dic això... com més "boletos" portis abans et toca la xoxona... :roll: :roll: :roll: :roll:
Però tampoc és del tot cert... perquè m'agradaria saber quans kms fas en moto a l'any Randy?? I ha de venir un energúmen a trencar-vos la moto, amb les conseqüències físiques que això comporta!
El factor sort també afecta, i molt... sempre que vagis per sota dels teus límits clar!
Fins aviat!

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Penso que tot el que s'ha dit aquí és veritat.
Amb tot, no deixo de pensar també que a l'empresa a on treballo s'han mort els darrers dos anys 4 clients. Dos de càncer i dos més del cor, tots 4 d'uns 50 anys. No tenim una cartera amb milers de clients.
Amb això vull dir que viure és un risc, que anar en moto; mes encara. Ens podem vendre les motos o .... (no ho poso per no dir bestieses).
L'altre dia a una companya de la feina li va caure un tros de sostre (un vidre gruixut d'uns 5 cm -armat amb ferro-) per que a una persona va pensar que podia baixar un somier per el cel obert i va trencar-se la corda. La pobra noia era al servei fen les seves necessitats. No va morir, per sort, gràcies als ferros que varen resistir l'impacte, però els vidres sobre el cap i cos, puts per tot arreu i un espant que us podeu imaginar. Conclusió quan vagis al lavabo mira al sostre.
No vull ser irònic, només intento no deixar-me portar per aquesta rauxa mediàtica. Conec a Freebiker (Vstromclub), em sento tocat personalment. Però crec que les properes setmanes serem el blanc perfecte del Mossos. Temps al temp.
Amb tot, no deixo de pensar també que a l'empresa a on treballo s'han mort els darrers dos anys 4 clients. Dos de càncer i dos més del cor, tots 4 d'uns 50 anys. No tenim una cartera amb milers de clients.
Amb això vull dir que viure és un risc, que anar en moto; mes encara. Ens podem vendre les motos o .... (no ho poso per no dir bestieses).
L'altre dia a una companya de la feina li va caure un tros de sostre (un vidre gruixut d'uns 5 cm -armat amb ferro-) per que a una persona va pensar que podia baixar un somier per el cel obert i va trencar-se la corda. La pobra noia era al servei fen les seves necessitats. No va morir, per sort, gràcies als ferros que varen resistir l'impacte, però els vidres sobre el cap i cos, puts per tot arreu i un espant que us podeu imaginar. Conclusió quan vagis al lavabo mira al sostre.
No vull ser irònic, només intento no deixar-me portar per aquesta rauxa mediàtica. Conec a Freebiker (Vstromclub), em sento tocat personalment. Però crec que les properes setmanes serem el blanc perfecte del Mossos. Temps al temp.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
La informaciò és el podeeer!!!
I no ens estan informant, jo sento que ens estan atacant, s'estan preparant pq quan ens manifestem tota la culpa sigui nostra. I estan donant informaciò a mitges, que al final és desinformar.
Una cosa que podrien fer d'una vegada seria, una web amb el maxim d'informes d'accidents, i actualitzar-la a mida que es tinguin les dades. Informe de la visiò de l'autoritat (mossos, guardia..), junt amb la declaraciò d'algun testimoni si hi son, i de cadascuna de les parts afectades si és possible. I si es possible tb fotos.
Com mès casos i causes d'accidents sapiguem més previnguts podrem anar. De passada, per molts seria morbos, o sigui que seria de lectura massiva, a la vegada que informatiu, i quedarien educats "subconscientment"
Era per dir alguna cosa nova, tot lo altre ja se sap, i de veritats n'hi han moltes.
I no ens estan informant, jo sento que ens estan atacant, s'estan preparant pq quan ens manifestem tota la culpa sigui nostra. I estan donant informaciò a mitges, que al final és desinformar.
Una cosa que podrien fer d'una vegada seria, una web amb el maxim d'informes d'accidents, i actualitzar-la a mida que es tinguin les dades. Informe de la visiò de l'autoritat (mossos, guardia..), junt amb la declaraciò d'algun testimoni si hi son, i de cadascuna de les parts afectades si és possible. I si es possible tb fotos.
Com mès casos i causes d'accidents sapiguem més previnguts podrem anar. De passada, per molts seria morbos, o sigui que seria de lectura massiva, a la vegada que informatiu, i quedarien educats "subconscientment"
Era per dir alguna cosa nova, tot lo altre ja se sap, i de veritats n'hi han moltes.
- Llagasta
- Presentats
Jo ara ja evito anar a Barcelona amb moto, es massa perillós i cada semàfor sembla una graella de sortida , a més a més els guardies están amb les ales desplegades esperant la seva presa.carles ha escrit:Bones!!!
Si noi, encara es fa... i és una autèntica tonteria!!!! Perquè l'aprovat s'aconsegueix respectant quatre stops i llestos... però saps portar la moto per la ciutat?? NO!
Fins aviat!
Tampoc jo no surto els diumenges ,i també intento no passar per les carreteres -diguem - de risc.
Una altre cosa es que visquès a Barcelona, llavors si que tindría una moto petita per anar amunt i avall.
Ara bé també us haig de dir que el dia que agafi por a circular o ja no disfruti amb moto..... a jugar domino o al parxis, ara bé continuaré compran revistes, miran foros etc. i es que a molts ens agrada tot el que porti rodes i fagi pudor de benzina, fins i tot el Zippo.....
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 01, 2007 8:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Vendetta, anar a la KDD, t'ha servit per estructurar una idea molt intel·ligent. Clar que el contacte amb éssers intel·ligents dona això .... (és conya, no t'enfadis)
Ens estan "menjant el coco". Això que diu és cert. Per què no hi ha informació absoluta de tots els accidents (no cal donar els nom ni les matrícules). Però si el dia i l'hora, tipus de vehicle, edat del conductor, visibilitat, estat de la carretera, causa possible de l'accident, i d'altres Si portava la sogre, per exemple
)
És parla també de la seguretat i el GPS, i les altres causes de distracció? Col·lapse de les vies públiques (això està relacionat amb el transport públic, però és un altre tema). Problemes personals (baralles, feina, hipoteca,...). Viatgers que et distreuen (nens que es baralles, la parella et fot un moc, ...). Anuncis a les carreteres i poblacions. Informació viaria incompleta (obres que no existeixen o mal senyalitzades -pregunteu a l'in1til-). Carrils de desapareixen. La llista és interminable i estic emprenyant-me.
No ens hem de deixar manipular
Ens estan "menjant el coco". Això que diu és cert. Per què no hi ha informació absoluta de tots els accidents (no cal donar els nom ni les matrícules). Però si el dia i l'hora, tipus de vehicle, edat del conductor, visibilitat, estat de la carretera, causa possible de l'accident, i d'altres Si portava la sogre, per exemple
És parla també de la seguretat i el GPS, i les altres causes de distracció? Col·lapse de les vies públiques (això està relacionat amb el transport públic, però és un altre tema). Problemes personals (baralles, feina, hipoteca,...). Viatgers que et distreuen (nens que es baralles, la parella et fot un moc, ...). Anuncis a les carreteres i poblacions. Informació viaria incompleta (obres que no existeixen o mal senyalitzades -pregunteu a l'in1til-). Carrils de desapareixen. La llista és interminable i estic emprenyant-me.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bowTerraxaman ha escrit:Hola nois/es:
V'sssssssssssssssssssss
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Llagasta
- Presentats
stromkel ha escrit:Vendetta, anar a la KDD, t'ha servit per estructurar una idea molt intel·ligent. Clar que el contacte amb éssers intel·ligents dona això .... (és conya, no t'enfadis)![]()
Ens estan "menjant el coco". Això que diu és cert. Per què no hi ha informació absoluta de tots els accidents (no cal donar els nom ni les matrícules). Però si el dia i l'hora, tipus de vehicle, edat del conductor, visibilitat, estat de la carretera, causa possible de l'accident, i d'altres Si portava la sogre, per exemple)
La nostra misió es fer-ho el més bé possible amb uns ulls com unes taronjes...ens hi va la vida.....sempre a la defensiva, jo al menys m´ho mirat sempre així i porto mes de 350 Mil Kms.
de la gent del govern no n´espero gran cosa, per no dir res., els motoristes som un colectiu "non Grato " sempre la ecuació acció-reacció, ara diuen que volen fer un estudi dels factors accidentals dels motoristes, i ens criden a la prudència., voldrán dir están estudiant com ens poden aburrir amb tanta vigilància o potser un radar cada kilometre de carretera
:evil: fins que canviem la moto per una bicicleta i anar a fer sport., :evil: