.

.
.
Moderador: Airald

-
  -El Restaurant ja ens van dir que no hi hauria problema, penso que pots comptar-hi.Max2 ha escrit:Nois, la vostra pagina i jo som incompatibles.
Perdoneu els embolics, necessitare una classe avançada de com navegar per aquesta pagina
Max2-

Es que per recuperar-te has de fer molta bondat!!!Fpardo ha escrit:Bon dia a tothom !!!!
...encara no estic recuperat del tot de la lumbalgia...

i de bondat no en fa gensAlbert ha escrit:Holaaaa,
Es que per recuperar-te has de fer molta bondat!!!Fpardo ha escrit:Bon dia a tothom !!!!
...encara no estic recuperat del tot de la lumbalgia...

pero no explicarem res que despres tot se sap
  pero no explicarem res que despres tot se sap   

vinga milloret aviat i a la propera no faltis,eh !!
  vinga milloret aviat i a la propera no faltis,eh !!Juli, Artés està tan a prop, que els pocs que som de Barcelona tirem cap amunt i ja ens veiem allà. A nosaltres ens agrada arribar per la via ràpida i ser-hi d'hora, i per això passarem pels Túnels de Vallvidrera entre un i dos quarts de nou. Si vols, ens podem veure, tot i que potser no t'agrada pujar per l'autopista o el fet que sigui tan aviat. Ja ens diràs el què.Julius ha escrit:Algú surt del Vallès Occidental ??
Algun lloc de trobada per aquí ??
que agafes autopasta ??? aqui ASHOOESMUTIUUUUDESESEEEMarc ha escrit:Juli, Artés està tan a prop, que els pocs que som de Barcelona tirem cap amunt i ja ens veiem allà. A nosaltres ens agrada arribar per la via ràpida i ser-hi d'hora, i per això passarem pels Túnels de Vallvidrera entre un i dos quarts de nou. Si vols, ens podem veure, tot i que potser no t'agrada pujar per l'autopista o el fet que sigui tan aviat. Ja ens diràs el què.Julius ha escrit:Algú surt del Vallès Occidental ??
Algun lloc de trobada per aquí ??
Fins diumenge!