Ostres, jo l'he de buscar....PEPI600 ha escrit:
Cap problema, ja he posat el paraigües a la moto![]()
![]()

Moderador: Airald
![]()
Albert ha escrit:Holaaaa,
![]()
Sembla que haurem de portar equip adicional i... més paciéncia!!!!Joanstrom ha escrit:http://www.meteofrance.com/previsions-m ... neda/24200
Aquest m’aniria molt bé per mi!!!!!PEPI600 ha escrit:Ja he trobat el paraigües ideal
![]()
![]()
Els tres que dius, ja estaven al programa de visita com a fixes. Bé, no del tot, per visitar les coves en tenia dubtes per la durada de les visites, però l'altre dia em va quedar molt clar que us agradaria anar-hi, i en això estic: re-programant les rutes!!Marc ha escrit:Bona tarda i gràcies per les propostes, Albert.
Jo només tinc tres peticions de llocs a visitar:
Això de que cada GPS interpreti el GPX com vol és un desastre. Li passem un munt de punts i se'n passa molts pel forro. Tanta tecnologia no serveix per res, a revisar-ho tot a ma.Albert ha escrit:Bona tarda,
Ja hi han penjades les rutes. Com hi ha molta carretera estreta, la veritat es que ens ha costat bastant fer coincidir les rutes per Garmin i Tom-Tom. Tot i així, segur que cada navegador en farà una interpretació personalitzada i, com sempre, cada un dirà una cosa diferent!!!
En tot cas es convenient que les porteu, i especialment l'arxiu dels waipoints.
Marc, gràcies per la informació del temps.
D'altra banda... esteu tots molt callats!!!!
Vinga, que ja queda poc!!!
![]()