Pilax, pruebalo ;) la saliva es barata, no gastes mucha, pero si un poquito.
Comunicaciòn, entendimiento experiencia.
Por cierto, ya tengo ganas de conocerte, tu logo y mi nick van unidos :lol: :lol: :lol: :lol:
ACABO DE VEURE AIXÒ I M'HE POSSAT MALALT
Moderador: Airald
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Ostiasss que burrada. :evil: :evil: :evil: :evil:
Amb tants i tants problemes que ja ens planteja la vida per si sola... i encara et pot sortir un imbècil com aquest que a sobres pretenia "bacilar" enregistrant-ho amb la camara de video.
Imbècil.
Pobre del que venia de cara i es troba amb el merder. :evil: :evil:
Amb tants i tants problemes que ja ens planteja la vida per si sola... i encara et pot sortir un imbècil com aquest que a sobres pretenia "bacilar" enregistrant-ho amb la camara de video.
Imbècil.
Pobre del que venia de cara i es troba amb el merder. :evil: :evil:
... eppur si muove.!!!
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Ja té raó en Pilax, quan diu que els hauriem de arraconar, però és clar que hi han tantes coses de les que ens hauriem de queixar i no ho fem, començant jo el primer :oops: . De fet ens falta cultura de la queixa!! Som massa bons :)
Ara bé, avui en dia no les pot perseguir la policia, aquestes criminalitats?? Em penso que tenen brigades informàtiques, oi? doncs haurien de rastrejar-ho i fer el que calgui per agafar-los, penso jo. :(
Bé que ho fan en altres coses com: casos de pederastes, gent que crema banderes, estafes, etc.
Ara bé, avui en dia no les pot perseguir la policia, aquestes criminalitats?? Em penso que tenen brigades informàtiques, oi? doncs haurien de rastrejar-ho i fer el que calgui per agafar-los, penso jo. :(
Bé que ho fan en altres coses com: casos de pederastes, gent que crema banderes, estafes, etc.