Em sap greu però no et puc ajudar. mai no he treballat emb format .kmlLomotard ha escrit:Molt bones,
Algú sap com es fa?
Moltes gràcies

Moderador: Airald
Em sap greu però no et puc ajudar. mai no he treballat emb format .kmlLomotard ha escrit:Molt bones,
Algú sap com es fa?
Moltes gràcies
Hola,Lomotard ha escrit: Després obrir-lo amb el mòbil, però el problema és que no tens cap opció per començar la navegació.
Algú sap com es fa?
En Johnny i un servidorMarc ha escrit:Al final, qui farà, aquesta 601? Els preus han anat baixant, i ara es pot fer per només 39€.
Jo també estic apuntat.Yusepe ha escrit:Jo tambe la faig....i tambe estic esbrinant con pasar el track al movil gps o google maps....
Resumeixo:Airald ha escrit:Us heu mullat gaire?
Ens va passar algo semblant a la WOW Rider, però allà si que recordo el motiu...JohnnyRLL ha escrit:Bon dia,
Després d'uns quilometres (601 segons l'organització),
que per alguns varen ser uns quans més.
Varem poder gaudir del premi, d'una bona hamburguesa acompanyada d'uns bons amics.
Entre el cap de setmana passat i aquest, jo particularment he quedat fins els.... d'aigua i boira![]()
Apa! A reveure!!
Doncs, no. Em va semblar que hi havia un raconet de la moto que no estava prou remullatErnesTDM ha escrit:Renoi!!!, que no veu tenir prou pluja a la KDD?![]()
![]()
![]()
![]()