Com de moment i en un temps no tindre cap mes BMW ja que la Aprilia te que durar com a minim 25 o 30 anys mes

salut i gracies

Moderador: Airald
Ja ho tens arreglat...Kpeps ha escrit:Perdoneu,en el anunci poso per les de AIRE i son per les de AIGUA , no em deixa modificar el anunci.
Albert ha escrit:Bon dia,
Ja ho tens arreglat...Kpeps ha escrit:Perdoneu,en el anunci poso per les de AIRE i son per les de AIGUA , no em deixa modificar el anunci.
A mi no em van bé, però mira que son guapes!!!
Si et fa el pes, la cadira també pot estar en vendaAirald ha escrit:Sempre li pots comprar la cadira, que és universal.
Gràcies, però la cadira ja la tinc, i es ben igual!!!Kpeps ha escrit:Si et fa el pes, la cadira també pot estar en venda![]()
![]()
Ara també podràs dir “JO TAMPOC VAIG EN BMW”Kpeps ha escrit:hola a totes,
Com de moment i en un temps no tindre cap mes BMW ja que la Aprilia te que durar com a minim 25 o 30 anys mes
Exacte! Ara podràs dir "JO TAMBÉ PORTO UN FERRO"Napoleon ha escrit:Ara també podràs dir “JO TAMPOC VAIG EN BMW”Kpeps ha escrit:hola a totes,
Com de moment i en un temps no tindre cap mes BMW ja que la Aprilia te que durar com a minim 25 o 30 anys mes![]()
a veure,a veure,a veure,la frase esta un xic mal redactada,quan dic no tindre cap mes BMW no es cert del tot perque de tindre'n en tinc, al que em referia es a que porti aquestes maletes,la veritat es que aixi que pugui em comprare la 1250 o potser ja sera 1300Marc ha escrit:Exacte! Ara podràs dir "JO TAMBÉ PORTO UN FERRO"Napoleon ha escrit:Ara també podràs dir “JO TAMPOC VAIG EN BMW”Kpeps ha escrit:hola a totes,
Com de moment i en un temps no tindre cap mes BMW ja que la Aprilia te que durar com a minim 25 o 30 anys mes![]()
Sou tots una colla d’envejososMarc ha escrit:
Exacte! Ara podràs dir "JO TAMBÉ PORTO UN FERRO"
Napoleon ha escrit:Sou tots una colla d’envejososMarc ha escrit:
Exacte! Ara podràs dir "JO TAMBÉ PORTO UN FERRO"![]()
Vaja. Jo que em pensava que havies vist la llum i havies sortit del costat fosc.....Kpeps ha escrit:
a veure,a veure,a veure,la frase esta un xic mal redactada,quan dic no tindre cap mes BMW no es cert del tot perque de tindre'n en tinc, al que em referia es a que porti aquestes maletes,la veritat es que aixi que pugui em comprare la 1250 o potser ja sera 1300