Com de moment i en un temps no tindre cap mes BMW ja que la Aprilia te que durar com a minim 25 o 30 anys mes

poso a la venda el joc Vario que tinc per la GS d'Aigua (LC) , com haig de posar unes GIVI em faltara lloc al traster i n'haig de fer o sigui que......estan en perfecte estat de funcionament,las laterals s'han fet servir en dos sortides i el top case si que te una mica mes de us,tambe dono el soport del top case i las bosses interiors de les laterals nomes fetes servir un cop,no venc res per separat ja que ho vull vendre tot a l'hora,el preu per sota al 50 % del seu valor,tot 700 eurets,si algu esta interesat ja dira,
 poso a la venda el joc Vario que tinc per la GS d'Aigua (LC) , com haig de posar unes GIVI em faltara lloc al traster i n'haig de fer o sigui que......estan en perfecte estat de funcionament,las laterals s'han fet servir en dos sortides i el top case si que te una mica mes de us,tambe dono el soport del top case i las bosses interiors de les laterals nomes fetes servir un cop,no venc res per separat ja que ho vull vendre tot a l'hora,el preu per sota al 50 % del seu valor,tot 700 eurets,si algu esta interesat ja dira,salut i gracies