.
.

.
.
Moderador: Airald
No ho deus pas dir per mi oi?Cristina ha escrit:.
Bones!
Doncs si es possible el divendres us acompanyaré a l'hora de sopar, que n'hi ha alguns que se'ls ha de vigilar d'aprop![]()
Trencaferro ha escrit:No ho deus pas dir per mi oi?Cristina ha escrit:.
Bones!
Doncs si es possible el divendres us acompanyaré a l'hora de sopar, que n'hi ha alguns que se'ls ha de vigilar d'aprop![]()
![]()
Ja veig que se m’ha acabat el fi de setmana de relax pau i tranquilitat...
Vas arreglat, si has de controlar aquest parellKpeps ha escrit:Trencaferro ha escrit:No ho deus pas dir per mi oi?Cristina ha escrit:.
Bones!
![]()
la canalleta a dormir d'hora i descansar força, dissabte ja posare jo el ordre que s'ha de posar![]()
![]()
Has vist Cristina quina mala fama que tenim?Napoleon ha escrit:Vas arreglat, si has de controlar aquest parellKpeps ha escrit:Trencaferro ha escrit: Bones!
No ho deus pas dir per mi oi?![]()
la canalleta a dormir d'hora i descansar força, dissabte ja posare jo el ordre que s'ha de posar![]()
![]()
![]()
Ja l'he penjada a l'apartat corresponent.Trencaferro ha escrit:(...)
P.D. Agraïments especials a la Cristina i el Sergi, per haver organitzat una ruta nocturna de sorpresa la matinada del dissabte, vaig quedar acollonit amb tantes corves.![]()