Entrada
Autor: Prony » dg. oct. 21, 2018 10:34 pm
Bon vespre a tothom,
Em sembla que aquest cop he marxat el primer, l'obligació és abans que la devoció. Per això no m'he pogut acomiadar de molts de vosaltres. Espero que tots esteu sans i estalvis a casa.
Per mi ha estat una Kdd excel·lent, és clar que, després de fer-ne tretze, si alguna cosa falla, "es de Juzgado de Guárdia". Vam tenir molta por per les previsions meteorològiques i, al cap i a la fi, no n'hi ha hagut per tant (no trobeu que això ja comença a ser habitual?).
La taula rodona? Es van dir coses molt interessants, però també ens vam encallar en altres qüestions. Va faltar un micro, el que ens hauria permès controlar i donar torn de paraula. Però a l'Albert tot se li perdona, oi que si?
Molt emotiu l'homenatge al Jaume, es va merèixer tots i cada un dels aplaudiments que va rebre. A tots ens va reconfortar veure'l tan animat i valent, confio en que no haurem d'esperar un any en tornar a veure'l, i més ara que te aquesta càmera tan xula.
No em va agradar la pica del bany, era tan petita que tot ho esquitxava, però em va agradar molt aquell mirallet, rodonet i petitó, que ens ampliava els porus de la cara. Llàstima que estava massa ben enganxat.
Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??