Enxampen un motorista sense permís de conduir que quasi triplicava la velocitat permesa
Els Mossos d'Esquadra han interceptat un motorista que circulava per la carretera C-31 a 140 quilòmetres per hora en un tram en què només està permès anar a 50. Els fets van passar dilluns a la zona coneguda com les Botigues, al terme municipal de Castelldefels, al tram on s'acaba l'autovia i es converteix en carretera. Quan la policia el va aturar, van comprovar que l'home no tenia permís de conduir.
Agents de Trànsit van aturar la moto, amb matrícula italiana, després que el radar detectés que circulava gairebé al triple de la velocitat màxima. La patrulla de mossos va comprovar també que el motorista no tenia permís de conduir i, per tant, li van immobilitzar la moto, a més de denunciar-lo per un excés de velocitat que comporta una sanció de 600 euros.
Precisament ahir el Congrés dels Diputats va aprovar inicialment una reforma del Codi Penal que en aquest cas concret comportaria pena de presó, per conduir sense carnet i per circular a més de 110 quilòmetres per hora en una zona urbana
Continuem donant exemple :(
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Continuem donant exemple :(
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
600€?? Només?!?!?!?! L'haurien d'empapelar i que hagués de pagar la multa amb la seva sang! A aquest individu l'haurien de tancar una temporada o estampar-li una moto a 150km/h als collons!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Em sembla que estàs un xic moderat ....miquelpericas ha escrit:600€?? Només?!?!?!?! L'haurien d'empapelar i que hagués de pagar la multa amb la seva sang! A aquest individu l'haurien de tancar una temporada o estampar-li una moto a 150km/h als collons!
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
D'acord que el paio aquest anava fort... això ningú ho dubta, però m'agradaria saber el punt exacte que va passar això, perquè just on s'acaba l'autopista i es separa cap a les costes passes de 120 (130 amb el marxe) a un tram on posa un 50... i s'ha de frenar amb ganes... sinò acabes passant al doble fàcilment!
Fins aviat!
D'acord que el paio aquest anava fort... això ningú ho dubta, però m'agradaria saber el punt exacte que va passar això, perquè just on s'acaba l'autopista i es separa cap a les costes passes de 120 (130 amb el marxe) a un tram on posa un 50... i s'ha de frenar amb ganes... sinò acabes passant al doble fàcilment!
Fins aviat!

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Si tambe tens rao.carles ha escrit:Bones!!!
Fins aviat!
L'altre dia un company el vaern multar per anar a 78 km/h en un tram on pots anar a 90km/h i al arribar a una rotonda hi han els tipics senyals de prohibicio de primer a 60 (a 3km) i dp a 40 km/H ( a 1km) de la rotonda.
Donsc just dp de la primera rotonda el varen caçar a 78km/h :(
Ex ...moltes coses
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Així,em que quedem?Steelman ha escrit:Si tambe tens rao.carles ha escrit:Bones!!!
Fins aviat!
L'altre dia un company el vaern multar per anar a 78 km/h en un tram on pots anar a 90km/h i al arribar a una rotonda hi han els tipics senyals de prohibicio de primer a 60 (a 3km) i dp a 40 km/H ( a 1km) de la rotonda.
Donsc just dp de la primera rotonda el varen caçar a 78km/h :(
Per mi esta clar en molts de aquestos casos. Simple i llanament, anim recaudatori i mala fe ,per part de l`administració i unes forçes policials que volen toca el que no sone.
Com diu el Carles amb aquet punt en concret (i passo bastant), passes de poder anar a 120, a tindreu que fer a 50.
I lo de les rotondes es per :patada
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- J@N LINCE
- Presentats
:eyesmiquelpericas ha escrit:600€?? Només?!?!?!?! L'haurien d'empapelar i que hagués de pagar la multa amb la seva sang! A aquest individu l'haurien de tancar una temporada o estampar-li una moto a 150km/h als collons!
Sense comentaris. :oops:
Vec que continues amb la mateixa línia ,de bon tó i amb el teu llenguatge, de lo més refinat. :sado :sado :sado :sado
Hauriem de avisar,(a la página Web),que aquest es un Foro per adults? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Tu passes bastant per l'autovia de Castelldefels? :shock:J@N LINCE ha escrit:
Com diu el Carles amb aquet punt en concret (i passo bastant), passes de poder anar a 120, a tindreu que fer a 50.
Hi ha un bon troç fins a casa teva, eh? :lol:

- J@N LINCE
- Presentats
Tu que eres tan guapa y tan lista.Randy-650 ha escrit:Tu passes bastant per l'autovia de Castelldefels? :shock:J@N LINCE ha escrit:
Tu que te mereces un principe, un Pericas..... :b9
:evil: Per la teva informacio, tinc familia a Gava i a Viladecans, i cada Estiu sempre que hi vaig a la platja, Hi anem a Port Ginesta ,que es en aquest lloc en concret. 8)
P.D: A lo millor penses que els de la Terra Ferma,no sortim de casa? :666
Veig que et fixes molt en els detalls geográfics, i no tant en els lingüistics. Més concretament vui dir , que com a moderador no te haurias de fitxar tant en on viu la gent, i més en quin tipus de llenguatge utilitza.(Es una opinio de algú que viu molt lluny) :lol:
P.D: Ara ,com a membre de aquest Foro, tens tot el dret de enfotret de qui vulguis. De mi el primer. :!:

- J@N LINCE
- Presentats
Ah, i t`agrairía que no remarquessis en els meus posts ( si mes no ,si els cites, no els manipulis), només alló que te interessa.Randy-650 ha escrit:Tu passes bastant per l'autovia de Castelldefels? :shock:J@N LINCE ha escrit:
Graciés!!!!

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
J@N LINCE ha escrit:Ah, i t`agrairía que no remarquessis en els meus posts ( si mes no ,si els cites, no els manipulis), només alló que te interessa.Randy-650 ha escrit:Tu passes bastant per l'autovia de Castelldefels? :shock:J@N LINCE ha escrit:
Hi ha un bon troç fins a casa teva, eh? :lol:![]()
Graciés!!!!
Pren un tila noi !!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:
-
- Presentats
- Entrades: 15
- Membre des de: dl. gen. 15, 2007 10:16 am
carles ha escrit:Bones!!!
Fins aviat!
El tram que diu aqui ja es fora i molt fora de l'autopista. Has d'agafar una de les dues sortides i entrar a l'antiga carretera que anava de castelldefels a les costes i que ara ha quedat com una via (molt estreta) d'accés a les urbanitzacions i restaurants que hi ha en aquell tram..
Francament veig una bestiesa i una temeritat anar a mes de 40 kms per aquell lloc, i ja no per ell si no per tota la gent que entra i surt d'aquells carrers.
Nosaltres som els primers que hauriem d'estar en contra d'aquesta colla de cremats que ens donen la "bona fama" que tenim..
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
I a tú que t'agafa, home? :box :boxJ@N LINCE ha escrit:Ah, i t`agrairía que no remarquessis en els meus posts ( si mes no ,si els cites, no els manipulis), només alló que te interessa.Randy-650 ha escrit:Tu passes bastant per l'autovia de Castelldefels? :shock:J@N LINCE ha escrit:
Graciés!!!!
- J@N LINCE
- Presentats
Peró, si jo escric amb una tila a la má!!!! :b9 :b9 :b9Ride ha escrit:J@N LINCE ha escrit:Ah, i t`agrairía que no remarquessis en els meus posts ( si mes no ,si els cites, no els manipulis), només alló que te interessa.Randy-650 ha escrit: Tu passes bastant per l'autovia de Castelldefels? :shock:
Graciés!!!!
Pren un tila noi !!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

- J@N LINCE
- Presentats
No m`agafe res home.Bravo ha escrit:I a tú que t'agafa, home? :box :boxJ@N LINCE ha escrit:Ah, i t`agrairía que no remarquessis en els meus posts ( si mes no ,si els cites, no els manipulis), només alló que te interessa.Randy-650 ha escrit: Tu passes bastant per l'autovia de Castelldefels? :shock:
Graciés!!!!
Ah!!! i records de un que va viure a Viladecans!!!!!( Vaig anar al Amat Targa )
P.D: Si ,Randy. També vaig viure a Viladecans. 8)

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- J@N LINCE
- Presentats
Discrepo, de lo que dius,respecte ha que está molt lluny de l`autovia.wilt ha escrit:
El tram que diu aqui ja es fora i molt fora de l'autopista. Has d'agafar una de les dues sortides i entrar a l'antiga carretera que anava de castelldefels a les costes i que ara ha quedat com una via (molt estreta) d'accés a les urbanitzacions i restaurants que hi ha en aquell tram..
Francament veig una bestiesa i una temeritat anar a mes de 40 kms per aquell lloc, i ja no per ell si no per tota la gent que entra i surt d'aquells carrers.
Nosaltres som els primers que hauriem d'estar en contra d'aquesta colla de cremats que ens donen la "bona fama" que tenim..
Pero tampoc es tracta de na a messurarlo amb el metro.
I estic d`acord amb tu, que anar a 40 KM/H per damunt de lo que esta permés, no esta bé.
Pero si lo que et posen,son paranys ,per engantxarte i que paguis, ja no estic tan d`acord.
:hot
Peró , aleshores, que fem anant per una carretera de 100KM/H a d`altres velocitats ,que no dire aqui. :form
Algú m`ho pot explicar? :!:

- J@N LINCE
- Presentats
Que vols, que vusqui jo? :shock:carles ha escrit:Bones!!!
A veure si hi ha pau... que no trobo cap mala fe ni cap mala intenció en els comentaris anterios... i ràpid comenceu a pujar de tó... prenem-nos les paraules amb "catxondeo" siusplau... que de mals rotllos ja en tenim tots plegats, no cal buscar-los també aquí!
Fins aviat! :!: :!: :!:
Si, cuan no em perdo. :form
No em trobo. :!:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n