Vol abarcar massa BMW?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Vol abarcar massa BMW?

Entrada Autor: Randy-650 » dj. oct. 04, 2007 1:40 pm

BMW ja ha presentat oficialment la HP2 Sport, un misil amb motor boxer i 130 cv, amb tant sols 199 kg de pes. S'ha donat compte que el mercat de les R's és el que més calers dóna a les fàbriques, i es clar, volen pujar al tren...

La caixa de canvis és de 6 velocitats, amb relació tancada, i lo bó és que es pot canviar de marxes sense tocar l'emgragatge! Al.lucinant...

ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Vol abarcar massa BMW?

Entrada Autor: Llagasta » dj. oct. 04, 2007 4:34 pm

Randy-650 ha escrit:BMW ja ha presentat oficialment la HP2 Sport, un misil amb motor boxer i 130 cv, amb tant sols 199 kg de pes. S'ha donat compte que el mercat de les R's és el que més calers dóna a les fàbriques, i es clar, volen pujar al tren...

La caixa de canvis és de 6 velocitats, amb relació tancada, i lo bó és que es pot canviar de marxes sense tocar l'emgragatge! Al.lucinant...
Randy:

Permete´m que matitzi una mica les teves paraules: :wink:

130 Cv amb 199 Kgs. no es un misil..... bé, es un misil però lent.....
" gambalunghino " que diuen els italians... de gambades llargues. 8)

Mira les 600 cc. RR amb la meitat de cilindrada ja treuen els 130 Cv. i amb pessos de 140/150 Kgs. i giren a 16000 voltes. aixó si que son pepinus!!!!! :arrow:

Ara bé per ser una bicilindrica 130 Cv. está bé. :cry:

BMW sempre ha fabricat motos grosses, el motiu del seu ENORME exit de vendes actual, dèu haver sigut la diversificació de models que ha fet amb un mateix motor. K i R. i no perdem de vista les monos.... alló si que es una máquina de fer billets. anys i anys.

Vaja , dic jo....

:roll:

PS.- Amb totes les motos es pot canviar sense desembragar, lo bó es que vagi bé....., el que incorpora es un embragatge antirebots per les reduccions a saco :wink: ( fa que no es bloqueigi unes dècimes de segon la roda ) :P

També BMW ha comunicat que está fent una 1000 "Japonesa" 4 cilindres per competir de tú a tú l´any que bé al mundial de SB.
Imatge

Terraxaman
Presentats
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
Ubicació: Montseny-Les Guilleries
Contacta:

Entrada Autor: Terraxaman » dj. oct. 04, 2007 5:05 pm

Hola nois/es:

I com a sport, sport la K 1200 R sport...
Motor: 4 cilindros linnea 1.157 cc
Potencia: 163 cv a 10.250 rpm
Par: 127 Nm a 8.250 rpm
Peso: 215 kg
Precio:14,388€ (aprox)
Imatge

Imatge

Imatge

Tindrà els seus defectes i detractors... però jo la trobo mac, maca...
Tot i que no es el meu estil de moto.

V'sssssssssssssss

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. oct. 04, 2007 5:12 pm

Guapa guapa!
Randy-650 ha escrit: Imatge
En aquesta moto es diu rascar estreps o rascar cilindres?? :lol: :lol: :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dv. oct. 05, 2007 2:18 pm

miquelpericas ha escrit:Guapa guapa!
Amb moltes BMW (boxter) es resca els cilindres :D :D
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » ds. oct. 06, 2007 7:52 am

roger ha escrit:
Amb moltes BMW (boxter) es resca els cilindres :D :D
si.si sobretot si caus !!!!!! :b9 :b9 :b9
Imatge

jjrecort
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dv. jul. 20, 2007 12:49 am
Ubicació: Terrassa
Contacta:

Entrada Autor: jjrecort » ds. oct. 06, 2007 2:41 pm

jeje es deia "rascar culates" o "rascar tapes de culata"

jo en coneixia unc quants que ho feien amb les GS1000
Motard desde el 1984
Connectat a la xarxa desde 1988

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. oct. 06, 2007 6:23 pm

gs12 red ha escrit:PS.- Amb totes les motos es pot canviar sense desembragar, lo bó es que vagi bé....., el que incorpora es un embragatge antirebots per les reduccions a saco :wink: ( fa que no es bloqueigi unes dècimes de segon la roda ) :P
Dec estar adormit encara.... però què és això de que totes les motos poden canviar de marxa sense desembragar??? Jo bé l'he de fer anar cada cop... :roll:
ImatgeUnforgiven

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dl. oct. 08, 2007 10:57 am

Josey Wales ha escrit:
gs12 red ha escrit:PS.- Amb totes les motos es pot canviar sense desembragar, lo bó es que vagi bé....., el que incorpora es un embragatge antirebots per les reduccions a saco :wink: ( fa que no es bloqueigi unes dècimes de segon la roda ) :P
Dec estar adormit encara.... però què és això de que totes les motos poden canviar de marxa sense desembragar??? Jo bé l'he de fer anar cada cop... :roll:
Vull dir que hi ha una zona de revolucions que es pot canviar( sobretot aumentar ) de marxa sense apretar l´embragatge, normalment a la zona alta del contavoltes jo ho he fet alguna vegada i no hi ha cap problema., només es questió de práctica. :wink:

es guanyen unes décimes de segon...... :b9 normalment a competició es fa, per aixó s´han inventat aquest embragatges amb antirebots.
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 08, 2007 11:12 am

gs12 red ha escrit:
Vull dir que hi ha una zona de revolucions que es pot canviar( sobretot aumentar ) de marxa sense apretar l´embragatge, normalment a la zona alta del contavoltes jo ho he fet alguna vegada i no hi ha cap problema., només es questió de práctica. :wink:

es guanyen unes décimes de segon...... :b9 normalment a competició es fa, per aixó s´han inventat aquest embragatges amb antirebots.
Jo he comprovat quan feia muntanya que la millor zona per fer-ho sense que la mecànica pateixi és la zona del par màxim. Quan tingui la Bandit rodada ho miraré altre vegada, aviam.... :P

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. oct. 08, 2007 1:27 pm

miquelpericas ha escrit: En aquesta moto es diu rascar estreps o rascar cilindres?? :lol: :lol: :lol:

tractant-se de BMW, es diu rascar-se la butxaca, això no ho dubte ningú, a què no ?

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 20, 2007 9:56 am

Un altre de nova...... :shock:

La BMW K46.

Imatge

Los probadores de la nueva BMW K46, la Superbike que revolucionará a la firma alemana en el sector de las deportivas, fueron cazados en exclusiva mientras probaban la nueva moto con motor 4 en línea en un carenado negro de una Yamaha R6. Parece que el motor recuerda bastante al de la R1, con los cilindros inclinados hacia delante, pero el hecho que quepa en el carenado de una R6 indica que el de BMW será un motor muy compacto.

Parece que la nueva moto renuncia a muchos de los principios de diseño de la firma alemana, y tiene mucho más de moto japonesa que de una BMW tradicional: chasis doble viga de aluminio, horquilla invertida, escape cuatro en uno… Pero ojo, todavía nadie sabe cómo será el diseño final de esta K46, aunque ganas no faltan… Recordemos que el objetivo de la Superbike definitiva que busca BMW es conseguir 190 CV para 190 kg de peso, que resultarían en una velocidad máxima de 312 km/h.

Y finalmente, las impresiones de Motociclismo sobre el comportamiento de la moto en pista: “En la pista se movía con una agilidad y estabilidad sorprendentes, con los neumáticos pegados como lapas al asfalto, trasmitiendo una gran cantidad de potencia al suelo sin que nada se descompusiera. ¿Tenía esta moto un ABS de carreras? ¿Control de tracción? Sólo un dato, los tiempos por vuelta eran un segundo y medio más rápido que los conseguidos con motos japonesas similares…”.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

josepgts
Presentats
Entrades: 139
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: josepgts » dt. nov. 20, 2007 11:28 am

home, la veritat, no crec que trionfin molt amb aquesta moto, perqué per els amants de les R això de 130 cv avui dia sona com a una mica patetic, a més això de que el limit de plegada no sigui el teu genoll sino un pepino que et surt pel costat no crec que els hi faci gràcia ( poc més que a la foto pot plegar...) la k1200r sport aquesta si que te més bona pinta, però el preu segur que es superior a la competencia... jo crec que ho fan més per tenir presencia a un mercat on no hi eren que per les vendes que puguin fer.

respecte a lo del embragatge, tinc amics que fan tandes a montmeló i puc confirmar que es pot canviar sense preme l'embrague, ells ho fan, el problema es que per exemple la cbr900 ho fa només un número limitat de vegades, per concretar 2 cursos de 6 tandes i 7 o 8 tandes més, després has de canviar totl'embrague... suposo que lo que volen dir els de bmw es que amb la seva ho pots fer sempre i no el casques... i si ho diuen es que ho fa, perque son cars i estupits amb el tracte, però s'ha de reconeixer que quan diuen una cosa ho fan i ho fan bé.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. nov. 20, 2007 1:46 pm

S'ha de reconeixer que aquests ultims anys BMW esta treien unes motos, que realment són per mirarte-les dues vegades. I jo crec que que gaire bé estan a un nivell que si no fos per el preu, veuriem les que es vendrien.
ImatgeImatge

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » ds. nov. 24, 2007 8:33 pm

gs12 red ha escrit:
Randy-650 ha escrit:BMW ja ha presentat oficialment la HP2 Sport, un misil amb motor boxer i 130 cv, amb tant sols 199 kg de pes. S'ha donat compte que el mercat de les R's és el que més calers dóna a les fàbriques, i es clar, volen pujar al tren...

Randy:

Permete´m que matitzi una mica les teves paraules: :wink:

PS.- Amb totes les motos es pot canviar sense desembragar, lo bó es que vagi bé....., el que incorpora es un embragatge antirebots per les reduccions a saco :wink: ( fa que no es bloqueigi unes dècimes de segon la roda ) :P

Perdona ,ja sabem que amb totes les motos es pot canviar sense desembragar(sobretot als maxiscooteer i companyia).

Pero el que vol dir el Randy, es que BMW li ha posat un cambi semiautomatic a aquesta moto(es copiat de les MotoGP),que no cal tocar el embrague per cambiar de martxa. :wink:

P.D:Apart de que porti embrague antirebot :wink:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “General”