Si és necessari, ja passarem per algun túnnelMarc ha escrit:Disculpa les molèsties, Pep, però finalment no podrem venir.
Ens veiem més endavant!

Moderador: Airald
Si és necessari, ja passarem per algun túnnelMarc ha escrit:Disculpa les molèsties, Pep, però finalment no podrem venir.
Ens veiem més endavant!
Genial!!!!PEPI600 ha escrit:
Si algú vol portar alguna cosa per acompanyar o per postres, que ho digui, més que tot per no portar masses coses de més, que després sobra el menjar. Apa, ja aneu dient.
Ens veiem !!!
Jo sempre porto pipes per abans de soparPEPI600 ha escrit:Si algú vol portar alguna cosa per acompanyar.....
Això s’animaSergibuda ha escrit:Nosaltres ens hem apuntat una miqueta tard.
Si encara som a temps, perfecte. Si ja no es pot, no passa res.
Confirmarem si anem directes a dinar o si ens enganxem pel camí.
Sergibuda ha escrit:Nosaltres ens hem apuntat una miqueta tard.
Si encara som a temps, perfecte. Si ja no es pot, no passa res.
Confirmarem si anem directes a dinar o si ens enganxem pel camí.
No hi ha problema, ja compto amb vosaltresAntonio ha escrit:Hola. He estat molt ocupat i m'he despistat, ho sento. No sé si sóc a temps d'apuntar-me. Aniria a la ruta i al menjar. Ja em direu. Salutacions.
Em sembla que aconseguirem espantar a tots els senglars de la zonaNapoleon ha escrit:Ep, companys!!! Canvis en la inscripció![]()
La Rosa (està un xic fotuda) no vindrà a la ruta i per tant no es quedarà a dinar.
Com que veig que sereu poquets i la cosa es presenta tranquil.la, he decidit fer el "completo" i quedar-me a dormir. Així sabrem qui ronca més![]()
![]()
Apa, fins dissabte
Ja les tinc preparades només les haig de provar!!!!VMan ha escrit:Siiiiii, el pla B es agafar les cadenes per la moto!!! [FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY][FACE WITH TEARS OF JOY]
Enviat des de oneplus one amb Tapatalk
Sempre existeix un pla B, i un C i un DSergibuda ha escrit:Hi ha pla B per si les condicions meteorològiques no permeten accedir al refugi?