.... continuem....
Obro els ulls, sento una música de fons, són les 7 i tothom ja està en peus!!! Així doncs a posar-nos en marxa, tenim feina a treure les motos d’on les vem incavir ahir.
Comencem, ens queden més de 400 kms per arribar a Istambul i la frontera per passar, així doncs que autopista i manta un altre cop.
Després de 2 h de camí, fem una pausa, benzina i decidim esmorzar al poble, Alejandrópolis.
Allà podem anar a mirar d’aprop els “templetes” que al llarg del viatge hem anat veient (són recordatoris a difunts morts en accidents)
Continuem ens falten més de 2 h de camí, arribem a la frontera, a preparar tota la documentació: visa, documentació moto, passaport i la carta verda, ostres!!!! La carta verda!!!! No la vaig imprimir!!!!!! Sort que em vaig posar tota la documentació al mòbil i m’ho han pogut validar així, encara que m’han preguntat per que no tenia l’original, resposta: per que no l’he imprès!!!! Al vespre al hotel faré que m’ho imprimeixin.
Entrem a Turquia, frontera passada i segellada amb èxit!!!
Només entrar enfilem per l’autopista, ens quedem bocabadats quant veiem que pel nostre voral i en direcció contrària ve una moto sense casc, tan panxo. Però pel voral esquerrra i en direcció contrària també hi pasen motos i cotxes!!!! Cap al lluny veiem un cotxe de policia a l’esquerra, afluixem una mica la marxa i veiem que es tracta d’un cotxe “figurat” semblava molt real!!!! Més endavant en trobem un altre amb les sirenes il·luminades, increïble!!!!!
Durant tot el trajecte per l’autopista ens hem donat compte quina és la manera de conduir dels turcs: no hi han regles, amb dos carrils d’autopista, adelantant per la dreta, camions adelantan a camions, no guardar les distàncies de seguretat, adelantar pel voral, anar per l’esquerra i de cop sortir per la dreta,.....
Entrem a Istambul i encara és tot molt més caòtic, moltíssima gent i amb un control descontrolat, seguint el gps ens endinsem a l’interior del Bazar amb les motos, quantes filigranes hem hagut de fer!!!!
Entràvem a Istambul cap a les 17 h, cheking, motos endreçades i dutxes, cap a quarts de 8 comencem a voltar, tothom està en ple Ramadà i a punt per menjar, i així ho fem, anem cap a Doy Doy que ja coneixia en Pasqual.
Després de sopar ens ve de gust alguna cervesa o copa, i trobem el lloc adequat amb “cachimba” inclosa, encara que a mi m’ha decepcionat :-(
Demà farem visita per tot Istambul a peu, així que toca anar a descansar
.... continuem....
[hr]
#DelNegraAlCaspi - 13/05/2019 - Kavala - Istambul
[hr]
[tab=30]