


Moderador: Airald
Intentaré arribar a l’hora, fins demàKpeps ha escrit:dema hi ha el breafing,com ho tinc a la voreta i anire a treure el cap,si algu i va ens veiem dema![]()
![]()
ara si que ja esta tot a puntBilly_Joe ha escrit:https://rider1000.com/es/presentamos-la ... cion-2019/
Sí, gairebé tot, estic mirant les coordenades de tots els punts amb el basecamp i en el PDF dels punts definitius, les de Flix no són correctes, però no hi ha problema.Kpeps ha escrit:ara si que ja esta tot a puntBilly_Joe ha escrit:https://rider1000.com/es/presentamos-la ... cion-2019/![]()
comença la conta enrera
![]()
Xaviersa ha escrit:Va som-hi, ja ho tinc tot a punt.
Bona Rider 1000 a tothom.
Doncs la veritat es que molt be,va ser un dia de gaudir de moto i de fer carreteras que no havia fet mai, alguns trams molt divertits com el de Tortosa a Tortosa pasasant per Cinctorres i el de Vall d'Alba que desconeixia i be, a partir de Colldejou una mica agobiant per la quantitat de gent al trobar-se les tres categories , pero varem acavar sense problemes que es lo important i a les 12 de la nit arrivabem amb els controls segellats i els 8 punts master , ara a esperar el any que veJordivfr ha escrit: Nois com va anar la Rider?