D’entrada l’estètica (tot són gustos) no enamora, però té un puntet.... jo segurament escolliria uns altres colors. El dipòsit de gasolina baixant per els costats és una mica estrany, però crec que fa bé la seva funció. Imagino que l’hauran provat amb tot tipus d’impacte i caigudes i deuen estar molt segurs per posar-ho tant exposat.
La postura és molt natural i la pantalla (TFT) molt clara i complerta. Els comandaments són intuïtius i no cal un manual de 200 pàgines per entendre’ls.
Acostumat a la meva vacaburra, embragar, posar 1a i no escoltar el “cloc” de ferro contra ferro fa que comencem bé la nostra relació. Gaas! Resposta directe, pujada de voltes rapidíssima i soroll de moto “canyera” (no tant com esperava, però).
Per carretera una delícia. Estable, segura. Només el primer “però”, la cúpula no protegeix el que cal i això que porto l’alta. Hauria de ser mig pam més alta i ample. El vent molesta a les espatlles i a la part alta del casc (no si vas a velocitats legals)
Començo la pujada a Els Àngels. En menys de 5 quilometres ja m’he fet la moto meva. És com si la hagués dut sempre. Una passssssssssada! Al revolts entra sola, apuntes una mica el fre i ho fa tota sola. Perfecte per un “dummy” com jo. Tot i tenir “quickshiffer” és a dir que pots canviar de marxes sense tocar la maneta (no confondre amb TDC d’Honda) només ho faig servir quan hi penso (sóc un animal de costums) però fa la impressió que ha de ser molt còmode.
De motor m’ha semblat que va sobrada. Només són 95 CV però semblen molts més. Clar que anava sol i sense maletes, però les sortides dels revolts no tenien res a veure amb el meu tractor bavares. Una insinuació del gas i...agafat al manillar!
Dels Àngels a Sant Mateu, he fet 5 km de pista en bon estat i tot i portar les pressions de carretera, he gaudit com un nen!. Tant que he tornat a fer-la en sentit contrari. Amb el tipus de conducció en “off-road” la moto és com una bicicleta. Molt manejable i àgil. Només 2 “però”... un, la posició dret és incomoda per que el manillar queda massa baix (res que no es pugui solucionar ajustant-lo o posant-hi alces) i dos, no reté el que esperava al treure gas. Potser perquè era nova, potser perquè anava baix de voltes, potser perquè jo no en sé.....
De tornada a l’asfalt (els canvis de tipus de conducció són molt fàcils de fer) intento veure com em trobaria en un viatge llarg. Conclusió: molt bé,”però”...amb el cul quadrat!. El seient és una pedra. Tot dit. No vull imaginar-me el passatger/a
En resum, M’HA AGRADAT MOLT. No pots comparar amb una nova R1200GS LC, però per la meitat de preu em veuria en cor d’anar a fer la volta la món amb ella.
(i encara em sobrarien calers)

Enviado desde mi EML-L29 mediante Tapatalk