De moment he trobat aquest enllaç.
I no, jo tampoc he vist cap moto de 600cc q vagi a mes de 300 Km/h...
http://lotomas.net/files/Entrelinies-Motoristes.mp4
Entrelinies
Moderador: Airald
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Holaa:
Doncs jo ho vaig veure de casualitat i van tractar els temes que ja va dir en Adi Kaifern.
Molt exemplar oi? els cops de gas i patinades dels nois de colorins, fent saltar gravilla amb la seva moto de curses i dient publicament que es salten algunes continues sols si un dia tenen presa! :evil:
I després molta comèdia en que van molt equipats, (botes i tot! per si tomban massa -a menys de 90, en les carreteres que anaven- :evil: ).
Havent fet una confessió pública d'un delicte, a què esperen els policies i jutges de tota mena a tancar-los??? :shock: O és que ara no toca? :x
Doncs jo ho vaig veure de casualitat i van tractar els temes que ja va dir en Adi Kaifern.
Molt exemplar oi? els cops de gas i patinades dels nois de colorins, fent saltar gravilla amb la seva moto de curses i dient publicament que es salten algunes continues sols si un dia tenen presa! :evil:
I després molta comèdia en que van molt equipats, (botes i tot! per si tomban massa -a menys de 90, en les carreteres que anaven- :evil: ).
Havent fet una confessió pública d'un delicte, a què esperen els policies i jutges de tota mena a tancar-los??? :shock: O és que ara no toca? :x
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Si jo tb el volia veure! no se pq, suposo per empreñarmi mès i aixì tindre mès ganes.Laia_Hornet ha escrit:De moment he trobat aquest enllaç.
I no, jo tampoc he vist cap moto de 600cc q vagi a mes de 300 Km/h...
http://lotomas.net/files/Entrelinies-Motoristes.mp4
Ara me l'estic baixant, Merci!
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Estic totalment d´acord amb aixó.boolean ha escrit:pero tampoc es pot ocultar part del colectiu,... ens agradi o no aquesta part existeix de la mateixa manera que existeixen els "tourers" com nosaltres, els custom, etc... de fitipaldis n'hi ha a tot arreu, tan en cotxes com en motos i tampoc estaria be amagar la realitat.Randy-650 ha escrit:Si comencem així, anem malament, la veritat..... :(Adi Kaifern ha escrit:Segons he vist a la pàgina de TVC surtiran tres parts:
....
el que interessa es que la opinió pública ho reconeixi, i que no pensi que tothom es així. que hi han bastants maneres diferents d´anar amb moto.
El que m´extranya es que aquells nanos amb les 600 i una R1200 S a 300 ???? no tinguesin el seny de no explicar "davant de les cámeres " les seves correries., hagués estat més bé politicament correcte i no explicar els seus "vicis solitaris."
Pel bé del colectiu hagues estat més bé que haguessin estat calladets., però a aquesta vida hi ha gent per tot. no us sembla ???
:shock:

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages