Si un dia ens arreglen tots els guardarrails, què passarà?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Si un dia ens arreglen tots els guardarrails, què passarà?
Ara que la lluita va en serio, i les promeses (electorals?) del govern que diu que ficarà una mica de voluntat per arreglar-ho, em pregunto:
-Si ara anem molt prudents, en part potser pels guardarrails, si els arreglen no farà que baixem la guàrdia i tinguem més accidents? Sóc dels que penso que si....que encara n'hi hauran més d'accidents amb moto.... :roll:
-Si ara anem molt prudents, en part potser pels guardarrails, si els arreglen no farà que baixem la guàrdia i tinguem més accidents? Sóc dels que penso que si....que encara n'hi hauran més d'accidents amb moto.... :roll:

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Els guardarrails son una guillotina per nosaltres.
Potser igual o més accidents, segur menys morts :oops:
Potser igual o més accidents, segur menys morts :oops:
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
ESPECIFICO QUE EM REFEREIXO AL NUMERO D'ACCIDENTS, NO AL NUMERO DE MORTS.
I el punt del mig: No, doncs moltes sortides de la via seràn cops i prou, es refereix que moltes caigudes seràn el que es diu "llepar", "arrastrón", amb una maneta trencada i poca cosa més, que molta gent amaga quan arriba a casa perquè la familia ni digui res. :oops:
I el punt del mig: No, doncs moltes sortides de la via seràn cops i prou, es refereix que moltes caigudes seràn el que es diu "llepar", "arrastrón", amb una maneta trencada i poca cosa més, que molta gent amaga quan arriba a casa perquè la familia ni digui res. :oops:

- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola:
No crec que canviem massa la nostra manera de conduir, per que hi haguin les biondes ( guardrails) protegits., per lo tant els factors de risc serán els mateixos.
El que si sembla evident es que qui per desgràcia qui hi vagi a parar, sortirá amb menys ferides i mutil.lacions.
Algú dirá " ara que están protegits, aniré mes depressa " ???? crec que no. :roll:
Ara només veure els kilometres i kilometres de les actuals biondes,per protegir , n´hi ha per anys que es notin la disminuació de ferits per aquest motiu.
Els accidents no tenen res a veure amb els guardrails, no ? caus ( o s´et foten al damunt ) i ja está. :evil:
No crec que canviem massa la nostra manera de conduir, per que hi haguin les biondes ( guardrails) protegits., per lo tant els factors de risc serán els mateixos.
El que si sembla evident es que qui per desgràcia qui hi vagi a parar, sortirá amb menys ferides i mutil.lacions.
Algú dirá " ara que están protegits, aniré mes depressa " ???? crec que no. :roll:
Ara només veure els kilometres i kilometres de les actuals biondes,per protegir , n´hi ha per anys que es notin la disminuació de ferits per aquest motiu.
Els accidents no tenen res a veure amb els guardrails, no ? caus ( o s´et foten al damunt ) i ja está. :evil:

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo conduiré igual, doncs quan vaig en moto no penso en els guardarrails. Per tant, si caic, serà només un bon cop i no una mort segura.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
Jo crec que el num de morts sera similar (segur una MICA menys), pero vaja enlloc de espixar-la tallats o farem destroçats de l'ostia amb el muro.
Es així de dur pero crec que es així :( :(
Aixó no vol dir que sigui important lo dels guarda rail, que si ho es.
Pero potser educacio als cotxes, educacio als motoristes flipats ( amb r o sense ), als nengs i arraglar de una punyetera vegada les carreteres (grava, forats...), jo crec que tot aixó si que faria baixar el mun de morts i accidents
Es així de dur pero crec que es així :( :(
Aixó no vol dir que sigui important lo dels guarda rail, que si ho es.
Pero potser educacio als cotxes, educacio als motoristes flipats ( amb r o sense ), als nengs i arraglar de una punyetera vegada les carreteres (grava, forats...), jo crec que tot aixó si que faria baixar el mun de morts i accidents
Roger
VStrom dl650 k7

VStrom dl650 k7

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Però la pregunta diu: Si arreglen els guardarrails hi hauran menys accidents? i jo també crec que la quantitat d'accidents no té res a veure amb l'estat de les proteccions de la via per la que es circula, per tant hi hauran els mateixos per aquesta causa.Randy-650 ha escrit:ESPECIFICO QUE EM REFEREIXO AL NUMERO D'ACCIDENTS, NO AL NUMERO DE MORTS.
Sí que el resultat serà diferent en quant a ferits i morts, per tant i si especifiques que parles de núm. d'accidents la 2a opció no té sentit (o sia que el No sí que és vàlid, però no el raonament)
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs penso el mateix que la majoría...els mateixos accidents però menys morts. Nomès que s'en salvi a una persona ja haurà valgut la pena. I si soc jo el que es salva?
El tema de les carreteres es una altre història per la qual també s'hauria de "batallar" però els guardarrails es que son molt mal parits cony !!!!
Apa, "nusveiem"
V'sss
El tema de les carreteres es una altre història per la qual també s'hauria de "batallar" però els guardarrails es que son molt mal parits cony !!!!
Apa, "nusveiem"
V'sss
- Laia_Hornet
- Presentats
- Entrades: 172
- Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
- Ubicació: Barcelona