El Ayuntamiento valora la creación de más plazas de aparcamiento de motos y la posibilidad de analizar determinadas vías urbanas de la ciudad, con la finalidad de implantar el carril-moto. El concejal de Mobilitat, Carles Castillo, tiene sobre la mesa de trabajo una propuesta para convocar una comisión municipal con presencia de expertos del sector del motociclismo, con la finalidad de introducir medidas que potencien el uso de la moto en el núcleo urbano. En declaraciones al Diari , Castillo dijo que en los próximos meses «podríamos tener definida una ordenanza específica sobre el uso de la moto». Además de incrementar el número de plazas de aparcamiento existente,...
Tarragona amb les motos
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Tarragona amb les motos
http://www.diaridetarragona.com/dtgn/no ... 1697&sec=1
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Me n'alegro molt pels Tarragonins. Finalment un alcalde sembla que té dos dits de front i se n'adona dels avantatges que té potenciar la moto dins el sector del transport privat. Més d'un n'hauria d'aprèndre (per exemple, el Senyor Hereu, alcalde de Barcelona)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Home... no està malament, no? ;) Avançariem més ràpid i no caldria fer tant "entrecotxing", jejeje. Bé, només que ens deixessin circular pel carril bus ja guanyariem molt. I al bus no el destorbem pas.boolean ha escrit:Esta molt be pero,..... un carril moto? vols dir que cal?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Ho sento, però.... temor me fan... els politics de Tarragona!!!!
Per començar els impostos de circulació de la ciutat son dels mes alts de Catalunya: 130 € la Pan: es clar que volen afavorir les motos!!! Amb 1/4 de l'espai que ocupa una llauna em cobren el doble!!!!! (Renault Scenic=60€)
Fa uns mesos em varen multar per aparcar damunt la vorera: un dia que plovia... en una cantonada... que l'acera fa 7 o 8 metres d'ample... i tot just davant del aparcament de motos.... que estava ple. :evil: :evil:
Ho veieu com no m'en refio!!!
:? :? :?
Ho sento, però.... temor me fan... els politics de Tarragona!!!!
Per començar els impostos de circulació de la ciutat son dels mes alts de Catalunya: 130 € la Pan: es clar que volen afavorir les motos!!! Amb 1/4 de l'espai que ocupa una llauna em cobren el doble!!!!! (Renault Scenic=60€)
Fa uns mesos em varen multar per aparcar damunt la vorera: un dia que plovia... en una cantonada... que l'acera fa 7 o 8 metres d'ample... i tot just davant del aparcament de motos.... que estava ple. :evil: :evil:
Ho veieu com no m'en refio!!!
:? :? :?
Sort,
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
EJEM EJEM EJEMMMMMMMMMMMMMM......
Mireu quina vinyeta han publicat avui al Diari de Tarragona! :evil:

Envieu les reclamacions a cartes@diaridetarragona.com :enfaduu
Mireu quina vinyeta han publicat avui al Diari de Tarragona! :evil:

Envieu les reclamacions a cartes@diaridetarragona.com :enfaduu

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Ride
- Presentats