INTERCOMUNICADOR Bluetooth

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

INTERCOMUNICADOR Bluetooth

Entrada Autor: Rubenmlll » dt. oct. 09, 2007 7:19 pm

Hola companys,

Fa temps que m'estic mirant intercomunicadors bluetooth, que trobo que son mes comodes que els de cable, pero no acabo de decidir-me mai. Navegant per internet he trobat aquest, que sembla que esta be de preu, ja que et ve el del pilot i copilot. Que us sembla???

http://www.locuradigital.com/intercomun ... sajero.htm

Se que molts de vosaltres en teniu, per aixo us demano la vostra opinio...

A tot aixo tb tinc certes dubtes.

1. Es pot parlar entre moto i moto com se que feu molts de vosaltres....

2. Es poit acomplar el microfon a un casco integral (no com els de la guadia civil o mossos que s'aixeca la part del davant....?

3. Es sent be a velocitats altres??

Gracies per la vostra ajuda!!!!

V'SS a tots

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: INTERCOMUNICADOR Bluetooth

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. oct. 09, 2007 7:23 pm

Efectivament hi ha molta gent que els duu (jo no sóc un d'ells) i n'estan molt contents. A les preguntes 2 i 3, crec que la resposta és que si. A la pregunta 1... la cosa és més complicada. Ja t'ho explicarà algú que el dugui, jejeje.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. oct. 09, 2007 7:28 pm

En aquest fil ho vem debatre ampliament. :wink:

http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=496
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. oct. 09, 2007 7:28 pm

Hola, jo també en soc un dels usuaris. Els meus son uns Midland, i em van força be. A la pregunta 2 i 3, tinc que dir que no hi ha problema, al menys en el meu cas. A la primera pregunta t'ho pot contestar algú del foro, però hem sembla que et tindràs que gastar uns calerons amb el Walki
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 09, 2007 7:53 pm

JoanF ha escrit:hem sembla que et tindràs que gastar uns calerons amb el Walki

Tant com 49'95 € :D

http://www.locuradigital.com/walkies_us ... _t5022.htm

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. oct. 09, 2007 8:14 pm

Només això. Jo em pensava que la cosa era més greu
:roll: :roll:

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. oct. 09, 2007 8:51 pm

I aquests funcionen amb un autocom? Es poden usar sense bateria (és a dir, connectats directament a l'alimentació i que només funcionin quan es doni el contacte)?
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 09, 2007 9:48 pm

miquelpericas ha escrit:
I aquests funcionen amb un autocom? Es poden usar sense bateria (és a dir, connectats directament a l'alimentació i que només funcionin quan es doni el contacte)?
La majoria d'aquest fòrum que tenim instal·lat l'Autocom portem aquest Walkie. Només cal connectar-lo i per parlar cal premer un PTT (Push to talk, premer per parlar) i ja està :D :D :D :D

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dt. oct. 09, 2007 10:57 pm

Hola Ramón, si et serveix d'alguna cosa, jo vaig trigar un any a comprar-me un intercomunicador perque no volía estar "endollat" a la moto i vaig estar a l'espera de trovar alguna cosa fiable i sin cables.

Em vaig comprar els Midlan a locura digital i a nosaltres ens van de conya.
Activació per veu ( tnt per parlar com pel telefon, es clar).

Referent a a la conexió telefónica, et comento que em truquen clients, o inclús desde la meva empresa, i amb el casc modular obert,l'interlocutor que et truca per teléfon no sent cap soroll.
( Ho hem probat inclús trucant-me la Carme per teléfon a 80 kms/ hora amb el casc obert. ( també es cert que porto la pantalla Givi que tapa molt).

Sobre el tema de posar-os amb un casc integral ho veig una mica més complicat, a no ser que apartis el micro fora de l'obertura del casc perque no t'entorpeixi cada vegada que et poses el casc.

Sobre el tema moto-moto no tinc ni idea, no ho utilitzo.

Una salutació,

Rafa

elcoyotevfr
Presentats
Entrades: 38
Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:46 pm
Ubicació: s. c. ràpita
Contacta:

Entrada Autor: elcoyotevfr » dc. oct. 10, 2007 1:09 am

moto a moto no ho h e provAT
PER LO DEMES BESTIAL A 140 QUI TE TRUCA HO SENT DE CONYA
el preuu dels midland bt ronda el 165

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. oct. 10, 2007 8:16 am

James_Bond ha escrit:
miquelpericas ha escrit:
La majoria d'aquest fòrum que tenim instal·lat l'Autocom portem aquest Walkie. Només cal connectar-lo i per parlar cal premer un PTT (Push to talk, premer per parlar) i ja està :D :D :D :D

Vsssssss
007
I el connecteu a la corrent de la moto, o heu de carregar les bateries? Imagino que teniu un PTT al manillar connectat a la radio, no? Té gaire complicació connectar-ho?
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. oct. 10, 2007 2:57 pm

miquelpericas ha escrit:I el connecteu a la corrent de la moto, o heu de carregar les bateries? Imagino que teniu un PTT al manillar connectat a la radio, no? Té gaire complicació connectar-ho?

Els walkies porten una bateria que dura bateria que dura moltes hores.

Connectar-ho ? Home, una mica complicat i difícil si que ho és. Has d'agafar un cable amb un jack que surt de l'autocom i endollar-lo al walkie. Necessites estar tranquil perqué és una feina laboriosa i que dura molta estona, aproximadament entre que agafes el cable, el Walkie, i mires on hi ha el forat i hi fas la introducció pot pasar ven bé un segon.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. oct. 10, 2007 3:46 pm

James_Bond ha escrit:Els walkies porten una bateria que dura bateria que dura moltes hores.

Connectar-ho ? Home, una mica complicat i difícil si que ho és. Has d'agafar un cable amb un jack que surt de l'autocom i endollar-lo al walkie. Necessites estar tranquil perqué és una feina laboriosa i que dura molta estona, aproximadament entre que agafes el cable, el Walkie, i mires on hi ha el forat i hi fas la introducció pot pasar ven bé un segon.

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Vsssssssss
007

En referència a les bateries, per molt que durin, s'han de carregar. I és el que no vull. La meva idea és anar integrant quantes més coses millor dins la moto per no haver-me de preocupar. Per tant, si hi ha uns walkies que es puguin alimentar directament de la moto (o de l'autocom) sense haver d'usar bateria, millor que millor. :)
Album de fotos

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. oct. 10, 2007 7:26 pm

miquelpericas ha escrit:En referència a les bateries, per molt que durin, s'han de carregar. I és el que no vull. La meva idea és anar integrant quantes més coses millor dins la moto per no haver-me de preocupar. Per tant, si hi ha uns walkies que es puguin alimentar directament de la moto (o de l'autocom) sense haver d'usar bateria, millor que millor. :)

Oblidate'n ....

Tots els Walkies van amb bateria fins i tot els de millor qualitat. Per endollar-ho directament al moto necesitaries també un transformador, cosa que fa perdre espai.

Les bases per carregar els walkies van directes a 220 v. i es millor no fer invents. Els walkies que porto jo hi han dos aparells, si un es decarrega encara queda l'altra.

Tot i això cal tenir-hi un bon accés per si cal canviar la freqüencia, cosa que anant amb colla es pot fer sovint per parlar amb un altra persona sense empipar als demés i també per quan surts en grups que porten un altra freüencia.

No donis més importància al tema dels walkies, son molt sencills de fer anar i gens complicats i no cal tenir-los permanenment connectats.

Vssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. oct. 10, 2007 7:33 pm

Si no hi ha res millor que la veu de l'experiència. :) Tindré molt en compte aquestes recomanacions. :D On duus tu la radio?
Album de fotos

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dj. oct. 11, 2007 12:34 am

I es pot conectar un Ipod juntament amb el walki? es que a mí el tema trucades per telèfon no m'interessen gens, jo vull escoltar música, parlar amb el copilot i amb una altre moto a través del walki....tot aixó es pot fer amb aquest intercomunicador? el preu es sobre els 150 € cada un oi? es a dir, que si vols un per tu i un altre per al copilot son 300 € es així?

Si vull conectar l'Ipod a sobre m'he de comprar l'aparell per que l'ipod sigui "blutú", no?

També estaba pensant en alguns d'aquets que van per cables, que tampoc crec que siguin molt pitjors, no?

Els experts que dieu? estic per passar un dia pel locura digital aquest i preguntar...però si algú opina doncs millor....

V'ssss

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. oct. 11, 2007 7:24 am

Deivid ha escrit:I es pot conectar un Ipod juntament amb el walki? es que a mí el tema trucades per telèfon no m'interessen gens, jo vull escoltar música, parlar amb el copilot i amb una altre moto a través del walki....tot aixó es pot fer amb aquest intercomunicador?

SI

Deivid ha escrit:el preu es sobre els 150 € cada un oi? es a dir, que si vols un per tu i un altre per al copilot son 300 € es així?
NO, el preu és els dos aparells, pilot i copilot
Deivid ha escrit:Si vull conectar l'Ipod a sobre m'he de comprar l'aparell per que l'ipod sigui "blutú", no?
NO, l'ipod es connecta al blutú per cable i t'el poses a la butxaca

Deivid ha escrit:També estaba pensant en alguns d'aquets que van per cables, que tampoc crec que siguin molt pitjors, no?

De moment i fins que es demostri el contrari els millos son els de cable, el dia que vegi un pilot de F1 baixar del cotxe sense treure el cable de connexió em plantejaré camviar l'autocom per blutú.

Deivid ha escrit:Els experts que dieu? estic per passar un dia pel locura digital aquest i preguntar...però si algú opina doncs millor....

Si vas a Locura Digital cal que sàpigues molt bé el que vols, si no et col·locaràn el que ells volen, no el que tu necessites. Ho dic per experiència.

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Rubenmlll
Presentats
Entrades: 21
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 6:26 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Rubenmlll » dv. oct. 12, 2007 6:44 pm

Bones companys, moltes gracies per aclarir els dubtes. Tot i aixi, encara m'en queda una.

Jo tinc un casc amb la part del davant abatible com la majoria de vosaltres. Doncs el tema es, quan tinc la part del davant aixecada, molt facil, el micro queda davant de la boca, pero obviment jo no ho porto gaire be mai aixecat, sempre ho porto baixat (com el casc de sempre). Amb el casc amb aquesta posicio, que pasaria amb el micro??? L'hauria de ficar per sota del casc fins que m'arrives a la boca???

No se si m'he explicat gaire be, pero he fet el posible perque m'entengueu :lol:

VV'sssss, i gracies per la ajuda

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dv. oct. 12, 2007 7:04 pm

Rubenmlll ha escrit:L'hauria de ficar per sota del casc fins que m'arrives a la boca???
Crec que tothom que té aquests intercomunicadors té el micro així.
Album de fotos

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. oct. 12, 2007 7:05 pm

Rubenmlll ha escrit: L'hauria de ficar per sota del casc fins que m'arrives a la boca???
Exacte. Al ser flexible el tub del micro no hi ha cap problema per fer-ho. I una cosa,no t'espantis si l'espuma del micro et toca la boca, en els meus dos cascs que ho tinc em toca. Al de la dona no. I mira que els meus cascs no són pas petits... :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”