Els responsables de la sortida, junt als moderadors/administradors hem de fer recompte dels que som a la sortida, trucar al restaurant i "vestir-nos" per pujar a la moto. Per això us demanem que tingueu en compte els companys que fan la feina i no us enddarreriu
(A fi de poder sortir puntuals, intenteu ser a lloc com a molt tard a les 09:30, esmorzats i amb el dipòsit ple.)
PREU >>> 24 per Pax, que recaptarem a primera hora al punt de trobada. Preguem portar l'import exacte.
DATA LIMIT PER APUNTAR-SE:
17 DE MARÇ DE 2020
FORMULARI D'INSCRIPCIÓ I MENÚ:
Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
Si heu omplert bé el formulari, rebreu un mail de confirmació des de Formularis Google amb tot el que heu escollit.
És molt possible que aquest mail us arribi al Correu Brossa o com a Spam.
Si al cap de 5 minuts esteu apuntats a la llista del 3er post és que tot ha estat correcte
MOLT I MOLT IMPORTANT
>>>>>>>>>>No cal dir que és molt important que respecteu les distancies amb la moto del davant i que cada un porti el seu ritme, sense forçar i facilitant que us avanci el company del darrera si el veieu massa a prop vostre.<<<<<<<<<<
Tot i que les dues paraules son correctes per anomenar tan el mol·lusc com els M4x16 inox de la foto, és cert que la festa gastronòmica s'anomena Aplec del CarAgol.
Apuntat.
Esta mañana estaba en la cola del banco y han entrado dos tipos con mascarilla . Todo el mundo acojonao. Menos mal que al final era un atraco.
Al final, no podré quedar a dinar, tinc familiars a casa i no me'n puc escapar a l'hora de la taula.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap. Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.