Apadrinem????

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Apadrinem????

Entrada Autor: Ride » dt. oct. 09, 2007 10:46 pm

Bé, amb la idea, que ha tingut la direcció de Mototurisme, de donar una quantitat a una ONG, a mi m'ha vingut a la memoria, una situació calcada, a la que está succeint aquí.

Ara fa tres anys en un altre foro que frequento, arriban el nadal, i ja se sap en aquestes dates, sembla que a part del consusmisme també es desperta un sentiment de misericordia envers als més desemparats, algú va d'aquell foro va proposar la idea d'apadrinar entre tots un nen de la India.

Molta gent va recolzar la idea, i aquest nadal ja en fara tres que encara col.laboro amb l'apadrinament d'aquest xicot:

http://img180.imageshack.us/my.php?image=app0063ky5.png

Es diu Eswar i va neixer al 1996, aquestes fotografies corresponent al regals extres que es va decidir enviar-l'hi per Nadal de l'any passat...

Doncs tot aixó reaprtits entre els interesats hem costa 8 Euros ANUALS

L'apadrinament es va fer amb la fundacio Vicente Ferrer, sembla ser que és la més seriosa...

http://www.fundacionvicenteferrer.org/esp/index.php

Aqui deixo al aire la meva proposta.... potser es un disbarat, peró crec que en aquest foro el que sobra és cor, i com que n'estic convençut així ho he volgut expresar...

:!:

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. oct. 09, 2007 10:53 pm

Jo personalment soc molt escèptic amb les ONG, n'he vist de molt grosses emparant-se darrera d'una organització d'aquestes.

Si he fet mai una donació ha estat directament a la persona que portava físicament els diners a lloc, mai a un compte corrent.

Ho sento si sembla cru i dur, però es això com ho penso.

V'ssssss

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. oct. 09, 2007 11:40 pm

A mí tampoc m'acaba de converser aixó de donar cèntims a gent que no conec per vès a saber que n'en fan, encara que la meva companya i jo apadrinem a un nen a travès d'una ONG desde fa anys...no sé...

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 10, 2007 9:25 am

Él tema del apadrimanemt es una bona opcio, pero crec que sera entre tots que decidirem on donar els numeros.
Es a dir que si teniu mes propostes.... ;)
Ex ...moltes coses

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Re: Apadrinem????

Entrada Autor: Ride » dc. oct. 10, 2007 10:19 am

Ride ha escrit:
Aqui deixo al aire la meva proposta....

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dc. oct. 10, 2007 1:37 pm

Doncs jo tinc apadrinada una nena per la Fundacio Vicens Ferrer. Us asseguro q és del tot fiable. Quedarieu impressionats de tot el que han aconseguit fer!!!! Desde cases, hospitals, escoles, escoles per a disminuits psiquics i físics, conreus, sistemes de regadiu, etc etc etc. Li dono un 10 a Vicens Ferrer i a tota la gent q col·labora amb ell!!!!

I d'altra banda tinc apadrinat a un nen tibetà, a traves de la Fundació Casa del Tibet. Aquí és més complicat fer el q fan els de la fundació Vicens Ferrer, ja q es tracta de refugiats de guerra (suposo q tots sabeu el q està fent el govern xinès amb els tibetans... :evil: ), i estan vivint al nord de la India.

Espero poder anar a visitar aviat a la petita Gowtami, de 2 anyets. Y al Nyima, de 9 anys.... buf, espero anar-hi tb, encara q al trobar-se en una zona conflictiva, es més perillós anar-hi. Però bueno, ja buscaré la manera de fer-ho... :wink:

QSC: tant de bo fos tant fàcil creuar una frontera carregat de diners.... Més de la meitat de la donació q portessis a sobre, se la qudaria la policia o l'exèrcit.

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Apadrinem????

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. oct. 10, 2007 3:56 pm

Ride ha escrit:L'apadrinament es va fer amb la fundacio Vicente Ferrer, sembla ser que és la més seriosa...

http://www.fundacionvicenteferrer.org/esp/index.php
Personalment estic totalment d'acord. Pel que tinc entès és una molt bona fundació. La recomanaria a qualsevol sense dubtar-ho.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dc. oct. 10, 2007 4:42 pm

Al igual que hi ha Vstrom i d'altres motos .............. :lol:

Hi ha fundacions i fundacions.

Personalment em sembla be qualsevol opció sempre que sia una història de fiar, i com diu en QSC, hi ha de tot i de tots colors.

Som un grup important i tenim eines per poder esbrinar el que volem.

Crec que hem de mirar-ho tot "amb lupa" i aleshores cal concretar la opció.

La Fundació Vicens Ferrer crec que és seriosa, també crec que hi ha altres opcions igual de serioses. Tal com he dit, em semble perfecte qualsevol opció feta amb seny i el segell de qualitat de mototurisme
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Respon

Torna a “General”