DIA: 26 de setembre 2021
LLOC: Tona

Moderador: Airald
Hola Kinder, és possible tenir les teves fotografies amb més resolució o ja estàn a la original?
Toni Wan Kenobi ha escrit: ↑dl. set. 27, 2021 12:29 pmHola Kinder, és possible tenir les teves fotografies amb més resolució o ja estàn a la original?
Gràcies![]()
És una elucubració però diria que pujant fotos des-de un navegador "convencional" al lloc web del fòrum, van a "postimage.com" amb les condicions de durada i resolució que tria el usuari, mentre que des-de "Tapaqueeee???" pugen amb una resolució reduïdaKinder ha escrit: ↑dl. set. 27, 2021 4:04 pmToni Wan Kenobi ha escrit: ↑dl. set. 27, 2021 12:29 pmHola Kinder, és possible tenir les teves fotografies amb més resolució o ja estàn a la original?
Gràcies![]()
Doncs ara mateix no t'ho sabria dir!! Les vaig pujar amb el tapatalk!!!!
Li dono un cop d'ull i et dic quelom
Salut i kms.
Com que no soc VIP les vaig penjar amb format “medio” i van a parar en algun nuvol de tapatalk (tapatalk: fa que navegar i descobrir foros de discussió en linea en un mòbil sigui molt més fàcil)Toni Wan Kenobi ha escrit:És una elucubració però diria que pujant fotos des-de un navegador "convencional" al lloc web del fòrum, van a "postimage.com" amb les condicions de durada i resolució que tria el usuari, mentre que des-de "Tapaqueeee???" pugen amb una resolució reduïdaKinder ha escrit: ↑dl. set. 27, 2021 4:04 pmToni Wan Kenobi ha escrit: ↑dl. set. 27, 2021 12:29 pmHola Kinder, és possible tenir les teves fotografies amb més resolució o ja estàn a la original?
Gràcies![]()
Doncs ara mateix no t'ho sabria dir!! Les vaig pujar amb el tapatalk!!!!
Li dono un cop d'ull i et dic quelom
Salut i kms.
Comentari merament informatiu: