AL FI A 80 KM/H PER L´AREA METROPOLITANA

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 12, 2007 11:11 pm

Josey Wales ha escrit:""Un test realitzat expressament per l’Automòbil Club Alemany (ADAC) per valorar l’impacte d’una reducció de la velocitat de 120km/h a 80km/h mostra que les emissions de NOx augmenten un 26%, suposant que el parc de vehicles estigués compost en un 50% de dièsel i en un 50% de benzina.

• Raons d’aplicabilitat
Amb aquesta mesura, a més, no es té en consideració la forma de conducció dels usuaris. Una velocitat màxima de 80 Km/h en vies ràpides pot comportar, amb molta seguretat, que els usuaris circulin a velocitats de fins 70 km/h i, donat el cas, que aquests usuaris circulin amb una marxa més curta (quarta en lloc de cinquena) comportant que es disparin les emissions.""

Sí és que es veu d'una hora lluny que és una enganyifa!!! :evil: :evil: :evil:

Imatge
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

NouSetTres
Presentats
Entrades: 496
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 12:37 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: NouSetTres » dv. jul. 13, 2007 12:16 am

Genial James, Genial!!!!
Ningú desapareix mentre hagi algú per recordar-lo!

Rickyii
Presentats
Entrades: 178
Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

Entrada Autor: Rickyii » dl. jul. 16, 2007 12:28 pm

Es que de vegades fa por fer els calculs dels diners de les multes..., el que ens ha posat en Bond es un exemple clar !!
Hola que tal? hola que tal...

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 16, 2007 12:38 pm

rickyii ha escrit:Es que de vegades fa por fer els calculs dels diners de les multes..., el que ens ha posat en Bond es un exemple clar !!
L'altre dia estava jo tot aborrit i vaig començar a fer càlculs amb tot el que recapten amb les multes per radars, suposant que sigui un promig de 200€ per multa, doncs em van sortir uns números acollonants..... :shock:

Resulta que amb tot el que recapten poden pagar a TOT a funcionariat català (metges, profes, Mossos, politics,etc), pagar les noves infraestructures (carreteres, trens, etc) i encara en sobràven un munt de milions d'€. Volia publicar-ho perr aqui, però vaig decidir no fer-ho no sigui que s'em tatxi de peseteru a mi. :oops:

Això si, ara em pregunto: ¿d'on cull** treien els calers abans, quan no hi havien radars? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. oct. 10, 2007 9:03 pm

Bé, doncs el que ens temiem ja és una realitat:

La velocidad máxima en el área metropolitana de BCN se reducirá a 80 en noviembre

-Hasta enero no se sancionará a los que superen los 80 por hora.
-Se aplicará en carreteras y autovías del área metropolitana.
-Trànsit hará "pedagogía" de la medida hasta final de año.

El director del Servei Català de Trànsit (SCT), Josep Pérez Moya, ha anunciado hoy que pretenden hacer efectiva la reducción de la velocidad a 80 kilómetros por hora en las autopistas y autovías de Barcelona y el Baix Llobregat en noviembre.
Las administraciones titulares de las carreteras deben cambiar la señalización en octubre
"Y a principios de año, las sanciones", ha añadido Moya.En declaraciones a COM Radio, el director del SCT ha asegurado que están "hablando con las administraciones titulares de las vías para que durante el mes de octubre se hagan los cambios de señalización".

Pedagogía
Pérez Moya ha anunciado que en una primera fase "se hará pedagogía, no sanciones" y que "nos dedicaremos a explicar y a convencer a la gente de por qué es positivo ir a 80".
Se instalarán radares como los que hay en las rondas de Barcelona
La idea fue propuesta por la conselleria de Medio Ambiente dentro de un paquete destinado a reducir la contaminación atmosférica .En enero de 2008 el SCT tiene previsto "empezar el procedimiento sancionador a los que superen la velocidad máxima de 80 kilómetros por hora".

Radares
Del mismo modo se instalarán radares en las vías afectadas por esta restricción, "igual que hay en las rondas".
Después se instalará un sistema de regulación de tráfico y de las velocidades que "se adaptará en función de la congestión", lo que hará que "en algunos momentos en lugar de ir a 80" se vaya "a 40".
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. oct. 10, 2007 9:49 pm

Randy-650 ha escrit:Se instalarán radares como los que hay en las rondas de Barcelona
Un cop més, el motiu és simplement recaudatori. Heu mirat què tal van els inhibidors de radars? Començo a estar fins els collons de tot això! I tots sabeu que no sóc pas una persona que li agradi correr, però anar a 80 per una autovia ho trobo demencial. Sempre he pensat que els 120 s'haurien d'apujar a 130 o 140, una velocitat força còmode amb les màquines d'avui dia.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. oct. 11, 2007 12:56 pm

Al final anirem a fer curves al pati de casa amb una moto Feber
Imatge

jjrecort
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dv. jul. 20, 2007 12:49 am
Ubicació: Terrassa
Contacta:

Entrada Autor: jjrecort » dj. oct. 11, 2007 2:36 pm

es una vergona e indingnant....

no te ni cap ni peus.....

ja es pot correr mes a els USA que aqui! que era el pais amb els limits mes baixos!

brrrrrrrrrr
Motard desde el 1984
Connectat a la xarxa desde 1988

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. oct. 11, 2007 2:54 pm

Area Metropolitana ??????

i qui vol anar-hi????

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. oct. 11, 2007 5:27 pm

Ride ha escrit:Area Metropolitana ??????

i qui vol anar-hi????

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
L´area metropolitana es el nucli d´aquesta "caça de l´infidel " després s´extén exponencialment al reste de Catalunya rápidament. :evil: :evil: :evil:
fins que no ens haguin tret les ganes d´anar amb moto i ens faguin creure que sortir de casa amb la moto es una temeritat....no pararán..... :evil: :evil:
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. oct. 11, 2007 5:30 pm

Per una vegada a les Terres de Tarrragona no ens ha tocat el rebre ;)
Per una vegada que ens salvem ...

Aquest estiu quant estavem per Europa, quant ens varem apropar a Munich a partir de certa distancia tambe no es pot passar de 80km/h (suposo que per el mateix) i com que tothom ho compleix (no se que pasara aqui) doncs al final tampoc es tan greu.
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. oct. 11, 2007 5:38 pm

Steelman ha escrit:Per una vegada a les Terres de Tarrragona no ens ha tocat el rebre ;)
Per una vegada que ens salvem ...

Aquest estiu quant estavem per Europa, quant ens varem apropar a Munich a partir de certa distancia tambe no es pot passar de 80km/h (suposo que per el mateix) i com que tothom ho compleix (no se que pasara aqui) doncs al final tampoc es tan greu.
Però solen ser limits de velocitat variables ( a dalts els ponts de l´autopista canvien d´un dia a l´altre depenen de factors variables ) jo un dia els hi vist a 80 i l´endemá a 100 o 60

es veritat que els respecten ( bastant) però semblen bastant "ben possats "
i per aixó la gent els respecta.

Per aixó, quina satisfacció passar a mes de 200 K/h un cotxe POLIZEI i frenar.....upppssss..... :shock: :shock: però que faig !!! si aqui som a Alemania i no hi ha limitació ( no a totes les autopistes ) gassssss

ah? i allá no soc un assassi ni un antisocial per anar un rato a 200 o 250 per autopista..... :roll:
Imatge

RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dc. oct. 17, 2007 12:00 am

Perdoneu, no es el meu llenguatje habitual, pero

EM CAGO EN TOTS ELS POLÍTICS.

Si no os sembla bé podeu treure aquest post o retocar-lo per "refinar-lo",
pero, EM CAGO EN TOTS ELLS !!!!!!!!!!!!!!!!!Rafa

Ja ho he dit.

Rafa

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dc. oct. 17, 2007 12:12 am

Cutre a parir aquesta iniciativa "tocacollons" com ja heu dit i tal i com diuen els estudis de companyies enteses es una mera burrada aixó de baixar a 80 km en segons quins llocs. Jo vaig cada día a Barcelona desde Viladecans en moto i anar a 80 en segons quins trams (pocs però n'hi han) es una bajanada. Com ja heu dit, jo també penso que el que haurien de fer es incrementar el límit de velocitat en segons quins llocs. La veritat que anar a 80 per l'autopista que surt de la Diagonal es una "gilipollada" ben gran.

En fi, no sé qué volen aquets paios...no tenen ni pu*a idea!!!!

Apa, V'sss a tots

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dc. oct. 17, 2007 12:37 am

Per una vegada, en els últims temps, des del Racc també creuen que no serveix per res aquesta mesura i proposen alternatives. :D
ImatgeUnforgiven

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. ago. 12, 2008 11:17 pm

Segons diuen despres d´un any d´esta en servei aquesta mesura s´ha reduit la contaminacio prop d´un 4%
www.telenoticies.cat ha escrit:La prohibició de circular a més de 80 quilòmetres per hora als accessos de Barcelona ha fet reduir la contaminació entre un 3,5 i un 4% respecte a l'any passat als accessos i sortides de Barcelona
Tota la noticia aqui:
http://www.3cat24.cat/noticia/301565/ca ... -35-i-un-4
Ex ...moltes coses

Adi Kaifern
Presentats
Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm

Entrada Autor: Adi Kaifern » dc. ago. 13, 2008 9:55 am

VSssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dj. ago. 14, 2008 9:34 am

doncs fan cagar.

Al Juliol es van omplir la boca de l'èxit que havia tingut la mesura en reducció d'accidents i de víctimes... clar, a menys velocitat, és obvi, i si fan anar a 40 n'hi haurà menys, i si és a 20 ja serà de bandera el resultat obtingut. Van fer molta publicitat d'això a tots els mitjans,

i jo que sóc de mena malpensat em deia... coi, però si va ser una mesura mediambiental, Ón és el conseller de medi ambient, Francesc Baltasar ? Perquè només parlen de resultats de trànsit?

Doncs la resposta ha vingut a mitjans d'agost, el dia 12 amb tothom de vacances, i esmentada de passada com qui no vol la cosa, Les emissions han baixat un 3-4 % !!!

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. ago. 15, 2008 3:57 pm

És un fracàs monumental (un altre). Al començament
van dir que pel cap baix la contaminació baixaria com
a mínim un 7%. :twisted:

Respon

Torna a “General”