DIA: 23 de gener de 2022
LLOC: Sant Martí Sarroca

Moderador: Airald
Alucinamaripili ha escrit: ↑dt. gen. 11, 2022 4:54 pmSenyors administradors, veig que no heu posat allò del sorteig dels satisfyers...
us els quedeu per vosaltres, o què?
Pregarem als deus perquè els astres s'aliniim i puguis venir.Toni Wan Kenobi ha escrit: ↑dg. gen. 16, 2022 2:02 pmUfff!!!
Tot i que encara estic apuntat (com provisional), ara mateix "pinten bastos"... vull dir que estic més fora de la convocatòria que a dintre (fent un símil futbolístic).
Tot i això, no m'esborrau fins al últim moment, en ocasions no em queda més remei que "creure en els miracles" perquè passen coses que no s'expliquen si no es creu en miracles![]()
Si apuntat ho estic, i "ya te digo" que no em desapunto, aguantaré apuntat tant com pugui, no perdo l'esperança, tinc ganes de rodar amb el grup, que molaAlucinamaripili ha escrit: ↑dg. gen. 16, 2022 5:39 pm
Pregarem als deus perquè els astres s'aliniim i puguis venir.
Va. No siguis monyarres i apunta't, que no tornarem a néixer i això s'acaba.
Alucinamaripili ha escrit: ↑dt. gen. 11, 2022 4:54 pmSenyors administradors, veig que no heu posat allò del sorteig dels satisfyers...
Kinder ha escrit: ↑dl. gen. 17, 2022 10:57 amAlucinamaripili ha escrit: ↑dt. gen. 11, 2022 4:54 pmSenyors administradors, veig que no heu posat allò del sorteig dels satisfyers...
![]()
![]()
Però no em vas dir que un era per mi i l'altre a l'hora de dinar faríem proves amb les assistentes i el sortejaríem????
![]()
![]()
A la vista d'això, em caldrà fer l'impossible per poder venir encara que sigui només al dinarAlucinamaripili ha escrit: ↑dl. gen. 17, 2022 12:03 pmKinder ha escrit: ↑dl. gen. 17, 2022 10:57 amAlucinamaripili ha escrit: ↑dt. gen. 11, 2022 4:54 pmSenyors administradors, veig que no heu posat allò del sorteig dels satisfyers...
![]()
![]()
Però no em vas dir que un era per mi i l'altre a l'hora de dinar faríem proves amb les assistentes i el sortejaríem????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Em falla la memòria, ja ho veus...![]()
Toni Wan Kenobi ha escrit: ↑dl. gen. 17, 2022 12:15 pmA la vista d'això, em caldrà fer l'impossible per poder venir encara que sigui només al dinar![]()
Conyes a part, tinc alguna possibilitat de fer la ruta
No sé si el "guguel" s'ha tornat boig o què... he actualitzat el formulari a "només ruta", a les hores m'ha donat de baixa la primera entrada i ha afegit aquesta altre al final de la llista, poc instants desprès ha tornat a posar la de "provisional" i esborrat la nova... bé, passi el que passi, com que no afecta al dinar ja està béToni Wan Kenobi ha escrit: ↑dc. gen. 19, 2022 10:16 amJa estic apuntat a la rutasense allò de "provisional", el dinar impossible
![]()
Apreciat Toni:Toni Wan Kenobi ha escrit: ↑dc. gen. 19, 2022 10:23 amCaram!!! ara torna a estar com al principi
bé, és igual, la quüestió és que gaudiré de la ruta amb el grup
però no podré fer-ho del dinar
![]()