MMMmmm... sí, clar!!! al revés quedaria molt fluixAlucinamaripili ha escrit: ↑dc. gen. 19, 2022 11:20 am
Apreciat Toni:
La barreja dels porros es fa amb 80% de marihuana i 20 de tabac, NO al revés.![]()

Moderador: Airald
MMMmmm... sí, clar!!! al revés quedaria molt fluixAlucinamaripili ha escrit: ↑dc. gen. 19, 2022 11:20 am
Apreciat Toni:
La barreja dels porros es fa amb 80% de marihuana i 20 de tabac, NO al revés.![]()
Toni Wan Kenobi ha escrit: ↑dc. gen. 19, 2022 12:53 pmMMMmmm... sí, clar!!! al revés quedaria molt fluixAlucinamaripili ha escrit: ↑dc. gen. 19, 2022 11:20 am
Apreciat Toni:
![]()
![]()
![]()
Que va, de fet, al restaurant hi havia un casament i els hi han anulat, així que no hi ha cap problema si algú més es vol apuntar.
Home, si cal els montem un casament en plan catxondo i en comptes combregar donem Satisfyers (ni puta idea de que va, pero pinta divertit)Alucinamaripili ha escrit: ↑dc. gen. 19, 2022 10:24 pmQue va, de fet, al restaurant hi havia un casament i els hi han anulat, així que no hi ha cap problema si algú més es vol apuntar.
La millor idea que he sentit avui, company!!!Otili ha escrit: ↑dj. gen. 20, 2022 12:05 pmHome, si cal els montem un casament en plan catxondo i en comptes combregar donem Satisfyers (ni puta idea de que va, pero pinta divertit)Alucinamaripili ha escrit: ↑dc. gen. 19, 2022 10:24 pmQue va, de fet, al restaurant hi havia un casament i els hi han anulat, així que no hi ha cap problema si algú més es vol apuntar.
![]()
![]()
Ostres!!! Deu ni do!!!Xevit ha escrit:Bones, aquesta vegada i potser les pròximes tot i voler-ho difícilment podré venir, com no sigui amb una scopy...
El dia de Nadal l'Afriqueta em fer entendre, no de gaires bones maneres que ja en tenia prou d'anar estressada... i vaig "clavar" el motor.
El "julius" ja deia que feia pudor a oli el fum, però jo entre candy i que em refiava que tansols duia 4000 km des de l'última revisió poc contava que tansols quedés mig litre d'oli... I sense encendre cap llum d'advertència.
Qüestió que segurament tocarà jubilar-la i esperar trobar alternativa.
Ja em fot, per que ganes i disponibilitat en tinc, i ja vaig valorar i tot l'opció de la scoopy amb el bidonet de gasolina...
Xevi
Hosti, quina mala jugada. Doncs a renovar el parc mòbil.Xevit ha escrit: ↑dv. gen. 21, 2022 7:00 amBones, aquesta vegada i potser les pròximes tot i voler-ho difícilment podré venir, com no sigui amb una scopy...
El dia de Nadal l'Afriqueta em fer entendre, no de gaires bones maneres que ja en tenia prou d'anar estressada... i vaig "clavar" el motor.
El "julius" ja deia que feia pudor a oli el fum, però jo entre candy i que em refiava que tansols duia 4000 km des de l'última revisió poc contava que tansols quedés mig litre d'oli... I sense encendre cap llum d'advertència.
Ja em fot, per que ganes i disponibilitat en tinc, i ja vaig valorar i tot l'opció de la scoopy amb el bidonet de gasolina...
Xevi
Ostres!!! A descansar, paciència i a deixar-te cuidar!!!Toni Wan Kenobi ha escrit:O sento molt però no podré anar amb vosaltres el diumenge, tot i haver canviat un "ineludible dinar familiar" per un "berenar" (amb el corresponent "mosqueig" de la resta de participants), el Kharma m'ha castigatamb un pinçament a l'esquena
estic al llit sense quasi moure'm, escrivint amb el portàtil de costat i un dolor que només coneixen els qui ho hagin patit... EM FA MAAAAL, MOLT MAAAAL!!!!!
Això deu haver sigut la fi del confinament i les farres fins a altes hores, golfo, bandarra!!!Toni Wan Kenobi ha escrit: ↑dv. gen. 21, 2022 2:35 pmO sento molt però no podré anar amb vosaltres el diumenge, tot i haver canviat un "ineludible dinar familiar" per un "berenar" (amb el corresponent "mosqueig" de la resta de participants), el Kharma m'ha castigatamb un pinçament a l'esquena
estic al llit sense quasi moure'm, escrivint amb el portàtil de costat i un dolor que només coneixen els qui ho hagin patit... EM FA MAAAAL, MOLT MAAAAL!!!!!
Quina llàstima, com diu la Marta si vols et portem. No tardis a trobar una solució, per si t'interessa tinc un amic que en te una com la teva tancada al garatge i no la pot fer servir per Bcn. La te aquí a Vic. Fins aviat!!!!!Xevit ha escrit: ↑dv. gen. 21, 2022 7:00 amBones, aquesta vegada i potser les pròximes tot i voler-ho difícilment podré venir, com no sigui amb una scopy...
Xevi
Ayyyy la Kharma!!! Potser diumenge ja estaràs be.. uns quants voltarens i dalt de la moto passen tots els mals!!!! Cuidat!!!Toni Wan Kenobi ha escrit: ↑dv. gen. 21, 2022 2:35 pmO sento molt però no podré anar amb vosaltres el diumenge, tot i haver canviat un "ineludible dinar familiar" per un "berenar" (amb el corresponent "mosqueig" de la resta de participants), el Kharma m'ha castigatamb un pinçament a l'esquena
Ei Marta, mil gràcies per l'oferta, ara no sé si seria una bona experiència portar un benaventurat de més de 90 kg de paquet, valor no et falta