Bones.Airald ha escrit:Avui he provat el Kurviger en ruta, ja que cap dels altres navegadors que faig servir té la carretera que va paral·lela a la riera de Merlès.
Haig de dir que com apuntava en Johan88, actualitza els gràfics cada mig segon aproximadament. No és cap problema, però si t'el mires, veus que no va tan fluid com altres. Podria ser que fos per estalviar bateria. Les indicacions son correctes i li pots configurar si vols que te les repeteixi amb un parell de nivells. Indica quan hi ha una cruïlla real, tot i que en algun cas també m'ha indicat alguna corba tancada, no se per quin motiu. Potser hi havia un camí o potser no, però deia explícitament que era una corba tancada.
Si fas canvis sobre la ruta, recalcula força ràpid sense haver de passar per tot el track previst. Això si, si li has posat algun punt de pas suposo que t'hi farà passar. No he pogut provar que passar si no hi passes i tornes al track més endevant.
La usabilitat de l'app és bona. No té moltes opcions però per a l'ús del que hem parlat crec que té tot lo necessari.
Salut
Val, llevors si que ha de ser cosa de la app que no actualiza l'imatge tan ràpid com els altres.
Vull probar el calimoto un día d'aquests, te una pinta estopenda, llàstima el preu que te per setmana, 3€ o anual 50€.
Segur que val la pena però es que n'hi han de gratuïtes per seguir traçats que van molt bé.
Vaig parlar amb els de Osmand, diuen que tenen present el tema de les corbes pero... No m'han dit res de quan tenen previst arreglar-ho.
Enviado desde mi Mi A1 mediante Tapatalk