DIA: 20 de novembre del 2022
LLOC: La Panadella

Moderador: Airald
Doncs encara bo si té els autònoms bonificats, jo pensava que l'àvia havia treballat tota la vida guardant els calers sota una rajola
La mensual cau en 20 de novembreToni Wan Kenobi ha escrit: ↑dl. nov. 07, 2022 8:06 pm
Ara ho entenc...!!!!!
Aquest any no anem al "Valle de los caídos" perquè aquell (la mòmia) ja no hi és...![]()
Ostima!! Recupera’t ben aviat i cuida’t moltXavier ha escrit: ↑dv. nov. 18, 2022 2:06 pmHola gent.
La febre ens ha vingut a visitar a casa, no hem ni mirat si era covid. Malauradament, m'haig de donar de baixa de la sortida de diumenge.
Ricard, em sap greu, tenia moltes ganes de venir però no podrà ser. Ho sento.
Gaudiu de la sortida, les carreteres que ens ha preparat en Ricard són de fàbula.
Salut!
A recuperar-se, company!Xavier ha escrit: ↑dv. nov. 18, 2022 2:06 pmHola gent.
La febre ens ha vingut a visitar a casa, no hem ni mirat si era covid. Malauradament, m'haig de donar de baixa de la sortida de diumenge.
Gaudiu de la sortida, les carreteres que ens ha preparat en Ricard són de fàbula.
Salut!
Recoi!!!! Sembla que hi ha passa d'això.Xavier ha escrit: ↑dv. nov. 18, 2022 2:06 pmHola gent.
Salut!