Hola,
He fet un repàs a les meves cròniques i he vist que la majoria de fotos han desaparegut.
Si, ja se que es el preu de pujar fotos a llocs que no s'ha de pagar.
La pregunta seria com he de fer-ho si ara volgués fer una crònica. Am on penjar les fotos o si ara hi ha algun altre sistema.
Gràcies.
Fotos a les cròniquesHola
Moderador: Airald
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Fotos a les cròniquesHola
Salut i kilómetres
- Mototurisme
- Presentats
- Entrades: 2175
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:05 pm
- Ubicació: Catalunya
Re: Fotos a les cròniquesHola
Actualment les imatges s'enmagatzemen a postimages. És un servei que no requereix pagament per cap de les parts i se sustenta amb publicitat. A banda hi ha usuaris de pagament que tenen menys limitacions pel que fa a quantitat d'imatges i dimensions. Actualment, segons diuen ells mateixos, no hi ha data de caducitat per les fotos pujades.
https://postimages.org/faq
https://postimages.org/faq
Mototurisme Catalunya
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Moltes Gràcies per la resposta.
L'any passat vaig fer un dels viatges més acollonants de la meva vida motard i m'agradaría explicar-lo.
Si en faig una bona crònica en tindré un recordatori per sempre més.
No us penseu que és una volta al mon o una cosa d'aquestes que surten a les revistes de viatges, que va. Tant sols es una sortideta de 4 dies per el Sud del país vehí.
Aixó si, era un dels meus somnis motards des de fa molts anys i que he pogut taxar-lo de la llista.
El regal per el meu 63 aniversari va ser una sortida Motard amb els meus tres fills i les seves parelles. Un dels meus somnis fet realitat.
Salut.
L'any passat vaig fer un dels viatges més acollonants de la meva vida motard i m'agradaría explicar-lo.
No us penseu que és una volta al mon o una cosa d'aquestes que surten a les revistes de viatges, que va. Tant sols es una sortideta de 4 dies per el Sud del país vehí.
Aixó si, era un dels meus somnis motards des de fa molts anys i que he pogut taxar-lo de la llista.
El regal per el meu 63 aniversari va ser una sortida Motard amb els meus tres fills i les seves parelles. Un dels meus somnis fet realitat.
Salut.
Salut i kilómetres
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1165
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
Alegre poder llegir coses així.Siono1000 ha escrit: ↑dt. oct. 01, 2024 9:26 pmMoltes Gràcies per la resposta.
Salut.

Ja estic neguitós per la crónica