Plego el paraigua i em mullo:
jo la faria, doncs amb el temps no et penedeixes del que has fet, sinó del que has deixat de fer. Del que fas et pots penedir de com ho vas fer per manca de valentia, d'experiència i/o d'informació.
En tot cas, abans de fer-la l'estudiaria una mica per adaptar-la als meus gustos personals i estudiaria possibles alternatives per decidir-me sobre la marxa, tal i com ha dit l'Airald, però tenint en compte que possiblement acabi fent quelcom totalment diferent perquè viatjar és això, anar-se adaptant a les situacions sobre la marxa en funció d'un munt de factors.
I això sense tenir en compte que de vegades un trencall inesperat et pot demanar que l'agafis per anar a ves tu a saber on (grans resultats he obtingut a
Snowdonia -Gal·les- i
de camí al llac Tahoe) o que de vegades, si al viatjar li sumes el turisme, allò que per a la resta de la humanitat no té cap mena d'interès a tu et pot entretenir un dia sencer.
A més, fins fa uns pocs mesos jo sempre he viatjat amb un (o més) mapa, sense GPS, i això ha fet que ens perdéssim més d'un cop (de fet, amb el GPS també ho he aconseguit, encara no sé si per la meva inexperiència o per la meva inutilitat o fins i tot per una combinació d'ambdues qualitats) i així arribéssim a llocs on mai no hauríem arribat si no ens haguéssim perdut (recordo per exemple, quan encara creia que no necessitava dur les ulleres tot el dia, llegir una carretera al mapa i trobar-la en un cartell en la primera cruïlla i fer com una quarantena de quilòmetres per una
zona preciosa d'Eslovènia o en el mateix viatge recòrrer la [url=
http://www.sergibuda.cat/2014/0704/2307/2307.html]idíl·lica Val Canale del Tirol austríac).
Apa! Ara ja pots posar-me a la llista (a veure en quin lloc del rànquing acabo).