Fa vint any que...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14820
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Fa vint any que...

Entrada Autor: Steelman » ds. nov. 01, 2025 8:46 am

Ers un 1 de novembre, ja fa vint anys, que vaig decidir crear aquest espai que avui coneixem com Mototurisme. Ho vaig fer amb una idea molt senzilla, però molt sentida: tenir un lloc en català per parlar de motos, de rutes, de paisatges i d’amistat. Estava cansat de no trobar espais on compartir la nostra passió en la nostra llengua, i sense adonar-me’n gaire, aquell petit gest va començar una aventura que encara avui segueix viva.

Recordo perfectament les primeres sortides. Érem pocs, quatre o cinc deauvilles, algun altre model despistat, i moltes ganes de rodar. Ens trobàvem sense massa organització, però amb un entusiasme immens. Tot era nou, tot era possible, i cada quilòmetre era una descoberta.

Aquelles trobades van anar creixent, i amb el temps Mototurisme es va convertir en una gran família. Una comunitat de gent que compartia la mateixa manera d’entendre la moto: amb calma, amb respecte, amb amistat i amb la il·lusió d’arribar a un coll de muntanya, mirar el paisatge i saber que hi has arribat acompanyat de bona gent.

Però aquests vint anys també han tingut ombres i absències. Només una setmana després de començar aquest camí, vam perdre en Nelky en un tràgic accident de cotxe. Aquell cop ens va marcar profundament. Ningú ho esperava. Era massa aviat, massa injust. I amb el pas dels anys, altres companys també ens han deixat: en Pacs, en Josep… i tants d’altres que avui volem recordar amb tot el cor.

Cada vegada que fem una ruta, cada cop que una moto s’encén de bon matí, una part d’ells hi viatja amb nosaltres. Són presents en cada corba, en cada parada per fer un cafè, en cada rialla compartida a peu de carretera.

També hi ha moments que queden gravats per sempre. Aquelles kedades en què érem més de cent motos. Cent històries diferents compartint la mateixa carretera. Mirava pel retrovisor i veia una serp de llums que s’estenia fins a l’horitzó. Era impressionant. Aquell sentiment que la carretera era nostra, que tots anàvem en la mateixa direcció, amb el vent a la cara i el cor ple.

Mototurisme no són només rutes i motors. Són records, amistats, rialles, sopars interminables, fotos plenes de pols, converses sota la pluja, i aquell caliu tan difícil d’explicar. Són vint anys de vida compartida, de persones que han passat, que han deixat empremta, i que han fet que aquest espai sigui el que és.

Gràcies a tots els que hi heu estat des del principi.
Gràcies alsnque al inici vareu ajudar per fer-ho possible.Randy,Albert,Carles.
Gràcies als que us hi heu afegit pel camí.
Gràcies als que, tot i no ser-hi, segueixen amb nosaltres cada vegada que arranquem una moto.

Vint anys després, Mototurisme continua sent el que volia ser el primer dia: un espai en català, obert, lliure i ple de passió.
I si alguna cosa hem après en aquest temps és que, més enllà dels quilòmetres, el que realment importa és amb qui els comparteixes.

A tots vosaltres —als presents, als que vindran, i als que ens acompanyen des de dalt—:
gràcies per aquests vint anys de ruta.

:senyera
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Dodo
Presentats
Entrades: 1192
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
Ubicació: Montcal-Canet D'Adri

Re: Fa vint any que...

Entrada Autor: Dodo » dg. nov. 02, 2025 5:07 pm

Per molts anys!!

Mototurisme, continua actiu, gràcies al esperit, i la filosofia amb la que es va crear.
Sap greu, com veure que la majoria dels fundadors, ja no estiguin en actiu, peró a la vida tot són etapes.
Amb tot el cor, desitjo que MTC, continui per mols anys més!!

Avatar de l’usuari
Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7683
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Re: Fa vint any que...

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. nov. 02, 2025 8:52 pm

M'has fet caure la llagrimeta i tot.
Per molts anys poguem gaudir de mototurisme com ho hem fet fins ara. Un sentit record pels que ens han deixat (Paco, nos dejaste tirados, cabrón♥️).

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2581
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Fa vint any que...

Entrada Autor: Siono1000 » dl. nov. 03, 2025 7:31 pm

Jo també us estimo't, bandarres.

Si a tot.

-thumbup -grin -good
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Minina
Presentats
Entrades: 2067
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Re: Fa vint any que...

Entrada Autor: Minina » ds. nov. 08, 2025 4:19 pm

Gràcies a tu i als que et van acompanyar em gaudit de molts bons moments.

Recordem amb molt de carinyo als que van emprendre el seu últim viatge.

També trobem a faltar a molts que per el motiu que sigui no veiem ja per MTC.

I seguim disfrutant molt amb les sortides de MTC i esperem poder ser-hi molts més anys.

Per molts i molts anys!!!

:senyera :catpinya

Respon

Torna a “General”