No us en penedireu, ja ho veureu.

Moderador: Airald
Que rares son les dones. A mi et diuen que si m'apunto a una ruta que nomes van dones i estaria encantat :D :DSagal ha escrit:A veure no m'esborreu, deixeu-me fins demà vespre si puc conquistar la dona, va. Faig un altre intent.
I mirare de parlar em pacs47 a veure si ve amb seyora o sense.
Demano un aplaçament 24 hores.
Gràcies.
Hola Miquel, nosaltres ancare no sabem si puixarem, en tot cas a part de posaro al foro, te enviare un privat si puixem o no,a quin puesto quedariem y l´hora. vingue ens veiemmiquelpericas ha escrit:Bones! Algú sortirà de Barcelona (o rodalies)? Podriem quedar per anar fins allà plegats. :)
Nosaltres no ho sabem ancara, pero mirarem de fe un esfors, a mes ja fa unes cuantes que no anem, el dijous per l´anit ho posarem si si o si no, que estigui atenta la teba dona, OK :shock:Sagal ha escrit:Em sap molt de greu, però degut a la nula presencia de dones a la sortida de dissabte tinc que donar-me de baixa de la sortida, com és lógic la meva dona diu que sola no vol venir, suposso que ho enteneu.
Un dia que m'apunto amb penes i treballs i em tinc que esborrar.
Ho sento.
Trobarem a faltar el teu somriure;Albert ha escrit:Per mala sort meva no puc venir a aquesta sortida
Miquel, en alguns pobles, com ara el meu Bellcaire, aquesta cançó la canten quan es mort algú.miquelpericas ha escrit:Trobarem a faltar el teu somriure;Albert ha escrit:Per mala sort meva no puc venir a aquesta sortida
dius que ens deixes, te'n vas lluny d'aquí,
però el record de la vall, on vas viure,
no l'esborra la pols del camí.
El teu front dur la llum de l'albada,
ja no el solquen dolors ni treballs,
i el vestit amarat de rosada
es vermell com el riu de la vall.
Quan arribis a dalt la carena,
mira el riu i la vall que has deixat
i aquest cor que ara guarda la pena,
tan amarga del teu comiat.
:!:
:(miquelpericas ha escrit:Trobarem a faltar el teu somriure;Albert ha escrit:Per mala sort meva no puc venir a aquesta sortida
dius que ens deixes, te'n vas lluny d'aquí,
però el record de la vall, on vas viure,
no l'esborra la pols del camí.
El teu front dur la llum de l'albada,
ja no el solquen dolors ni treballs,
i el vestit amarat de rosada
es vermell com el riu de la vall.
Quan arribis a dalt la carena,
mira el riu i la vall que has deixat
i aquest cor que ara guarda la pena,
tan amarga del teu comiat.
:!: