Bones !!!
Un ja a casa dutxat i planxat... molt maca la ruta d'avui, bon temps, un dinar fantàstic i millor companyia... no es pot demanar més... moltes gràcies a tots els que la heu fet possible.
Vaig estrenar la R1300GSA divendres a la tarda... i aquest cap de setmana ja he fet quasi tot el rodatge ... i quin ensurt quan he vist que en Roger perdia l'equilibri i queia la Goldwin ben bé al costat de la meva moto...

Ens veiem a la propera!!!


