Noticies: Muere un motorista atropellado por una furgoneta

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Noticies: Muere un motorista atropellado por una furgoneta

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. oct. 15, 2007 11:30 am

Muere un motorista atropellado por una furgoneta tras ser arrollado por un coche

MADRID.- Un motorista de 29 años ha fallecido esta mañana al ser atropellado por una furgoneta después de que un vehículo que le arrolló primero se diera a la fuga y le dejara malherido en la calzada, a la altura del kilómetro 20 de la carretera de Andalucía, A-4, en el término municipal de Pinto.

El accidente ocurrió a las 7.40 horas de este lunes cuando, por causas que se desconocen, la moto que conducía el joven de 29 años, fue arrollada por un vehículo que lanzó al joven a la calzada y la moto al arcén, según han informado fuentes de Emergencias 112 y de la Guardia Civil de Tráfico.

El coche se dio a la fuga tras el impacto y el joven, al intentar incorporarse, fue de nuevo atropellado por una furgoneta que le pasó por encima causándole la muerte.

font: http://www.elmundo.es/elmundo/2007/10/1 ... 35294.html

Les meves condolències a tota la gent que se l'estimava. :cry:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 15, 2007 11:38 am

Aquests furgoneteros.... :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dl. oct. 15, 2007 12:57 pm

Si lamentable es que acabe una vida, una vida jove. Encara ho és més, que siga per culpa d'un indesitjable ( no per provocar el accident, que aixó ens pot passar a qualsevòl de nosaltres) que no te escrupols per parar i ajudar al accidentat. Lamentable i trist. Injust. :evil: :evil:
Ara a sobre en Pere Navarro ja té un motorista més a la llista de morts. I és que els motoristes anem bojos per aquestes carreteres perfectes i sense fallos. Ja té una victima més a afegir al total de conductors irresponsables i suicides que som el colectiu motarre; els que adelantem en linea continua i ens pilla el helicòpter de tràfic i sortim a tots els telenoticies i ens demonitza davant la opinió pública. :evil: :evil: :evil:
Lamente moltíssim el que li han fet al jove aquest de Madrid.
Coses així no deurien de succeir mai, mai.
... eppur si muove.!!!

Laia_Hornet
Presentats
Entrades: 172
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 4:09 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Laia_Hornet » dc. oct. 17, 2007 12:00 pm

Sicerament, crec que el de la furgoneta no va poder fer res per esquivar-lo. Al meu germà li va passaruna cosa semblant. Per sort no va ser gaire cosa, pero el cotxe q venia de front no el va poder esquivar.

Crec que aqui, el fill de se mare, es el cabrón q el va fotre per terra i es va donar a la fuga. :evil:

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dg. oct. 21, 2007 2:48 am

Quin malparit!! Avui tornant a casa, en una recta em venia un cotxe de cara de lluny, adelantant a varis, i m'he hagut d'apartar un xic pk anava adelantant en continua ! :evil: Si arribo a tenir un tot terreny li planto el morro a veure què fa!

V'ss al cel pel noi!!
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “General”