A 80!!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

A 80!!!!

Entrada Autor: Terracota » dt. oct. 16, 2007 6:50 pm

Avui a la tarda per RAC1 he sentit un portaveu del RACC que parlava sobre l'estudi del govern per fonamentar la llei que obligarà a circular a 80 km/h per l'Area Metropolitana.

Deu ni do com els ha deixat. Segons el Racc l'informe te errors de càlcul (fins i tot en sumes) i que no servirà per res la limitació (per fotrens denuncies si),.

Que el que s'hauria de fer es adequar la velocitat dels vehicles segons la intensitat del trànsit mitjançant panells.

I que el fet de circular a 80 contamina més per que els vehicles han de circular amb marxes més curtes.

(suposo que lo complicat de variar la velocitat deu ser per calibrar els radars també i per això no deu ser factible) :Disparant :Disparant :Disparant
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. oct. 16, 2007 7:06 pm

Contamina menys un cotxe a 80 km/h en primera o un a 100 en cinquena? Obviament el que va a 100 durà el motor menys revolucionat, estàra apretant menys el gas i, per tant, consumirà més gasolina.

Els del govern només volen fotre una nova tanda de radars per pagar-se els seus capricis!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

pol
Presentats
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 11:14 am

Entrada Autor: pol » dt. oct. 16, 2007 7:59 pm

Avui he vist anuncis a tota pàgina als diaris on el RACC emet un comunicat on manifesta el seu desacord amb la política de limitació a 80 bastant detallat i ben explicat. Perquè una empresa com el RACC faci això...

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 16, 2007 8:01 pm

:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Terracota
Presentats

Entrada Autor: Terracota » dt. oct. 16, 2007 8:19 pm

James_Bond ha escrit::Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
M'ha quedat clar!!!!!! :shock:

:wink:

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dt. oct. 16, 2007 8:28 pm

bones!!!!!!!!!!!

jo segons quins dias, ja hi firmaria, per poguer enar a 80 per hora.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

salut
SOCI A.M.M. 16284

RafaCarme
Presentats
Entrades: 555
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 11:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallés

Entrada Autor: RafaCarme » dt. oct. 16, 2007 8:51 pm

Hola companys, jo he escoltat per la radio a un representant del RACC sobre el tema de la reducció a 80 km/h en els trams comentats.

Segons deia, hi ha proves técniques que diuen que un vehicle a 80 kms/h ( ara no recordo el % exacte) , pero deia que contaminava més entre un 24-34% que cuand circula a 120.

Sota el meu punt de vista, i sense tenir idea de la mecánica del motor, em sembla, en un principi,que a 80km/h, amb una marxa més curta, el motor obviament va més revolucionat, i aixó deu ser igual a més emisions, o no?

De totes maneres, amb l'incompetencia demostrada pels polítics que ens ha tocat patir, un es pot esperar qualsevol mida per poc efectiva que sigui( sense ánim recaudatori, es clar !!! )

Con diría Maragall a Polonia:

Que ca _ _ _ ns !!!

RafaCarme
Presentats

Entrada Autor: RafaCarme » dt. oct. 16, 2007 10:07 pm

Seguint amb el fil del meu anterior post, en el que evidencío una vegada més la meva convicció de la incompetencia o estupidessa de la classe política que ENS HA TOCAT, m'enrecordat de un a entrevista que li han fet a Rac 1 al catedrátic de economía Xavier Sala ( el de les xaquetes de colorins). Aquest home, que actualment dona classes als E.E.U.U. ( abans a la Pompeu Fabra), comentava:

Per denunciar el que ha comentat avui Samuel Eto'o sobre el Banco Mundial de que els diners que dona aquest banc als paíssos que ho necesiten no arriva toit el que ha d'arrivar.
Bé, aquest catedrátric corrobora les paraules de Eto'o i comenta:
Precisament per fer escrits i articles sobre aquesta corrupció li van apartar amb ell del Banc Mundial.
Parlava de centenars de mil.lions de dolars, dels que bona part es queden pel camí, gracies a les mans corruptes per les que passa. Aquests corruptes que després están a la ONU fent el paripé.

Precisament crec que ha dit que el Banc Mundial está intentant que aquestes ajudes arrivin directament a les ONG'S.

BÉ. DONÇ EL GOVERN ESPANYOL HA PASSAT, SEGONS, DIU XAVIER SALA, HA COMENÇAT A FER EL CONTRARI, ES A DIR: TREURE LES AJUDES DIRECTES A LES ONG'S I DONAR-LES AL GOVERN DE TORN D'AQUEST PAISSOS DE RECONEGUDA CORRUPCIÓ.

Láltre día també vaig escoltar a uns nois que van fer une estudi sobre les subvencions públiques a la festa dels TOROS.
Subvencionat el ramader, el que porta els toros,les escoles taurines, i entre moltes mes cosses, ELS EMPRESARIS, que son, conjuntament amb els senyors toreros, els que es FORREN, I ELS SUBVENCIONEM ENTRE TOTS( aquest informe s'acavará sobre el desembre).

Per tot aixo, i per altres cosses més penso que, mirant les cosses a aquests nivells, l'afán recaptatori, d'incompetencia i de lucre que tenim a prop es com un acudit respecte a la gran porquería que inunda el poder polític en general.

DON SÍ, QUE CABR_ _ _ !!!

Perdoneu el totxo, pero es que per aquestes cosses m'indigna l'establishment polític.

Rafa.

jordi__99
Presentats
Entrades: 283
Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm

Entrada Autor: jordi__99 » dt. oct. 16, 2007 10:59 pm

No fa gaire, vaig llegir que el gobern tenia un superavit de 12.000 millons i no savia que fer-ne :shock: :shock:

Dons si, que CABR___ !!!!!!

Pd: canviar el guardarrails, millorar asistencia medica, evitar que els passatgers de la Renfe tinguin que empenta els vagons per arribar, millorar les carreteres, etc, etc, etc....

Gandalfgs
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
Ubicació: celrà (Girona)

Entrada Autor: Gandalfgs » dt. oct. 16, 2007 11:13 pm

crec que ens hem etivocat d'ofici, això de ser politic és una passada! estar tot el dia sense fotre res i a més cobrar, aceptar soborns, tenir mamaries, aix vull dir becaries....

on s'ha d'anar per ser-ne?

V'sssssssssssssss

RafaCarme
Presentats

Entrada Autor: RafaCarme » dt. oct. 16, 2007 11:50 pm

gandalfxt ha escrit:crec que ens hem etivocat d'ofici, això de ser politic és una passada! estar tot el dia sense fotre res i a més cobrar, aceptar soborns, tenir mamaries, aix vull dir becaries....
on s'ha d'anar per ser-ne?

Donç ja veus, i ademés per ser polític no es fa ni un examen de capacitació, que deu ser l'unic "treball" remunerat en el que no has de demostrar la teva capacitat, sino que tens 4 anys pagats ( fins les properes eleccions) a veure que tal ho fas, igual que qualsevol treballador!!!

Jo de veritat, amb el que he conegut politicament a través de les associacions amb les que col.laborava, ja he vist tanta porquería i tanta falsetat que he acavat fastiquejat de tots ells ( de tots els colors polítics sense excepció).

Sempre he pensat que si hagués una persona ÍNTEGRA I AMB UNS VALORS INCORRUPTIBLES es portaría moltísims vots. Una alte cosa es el temps que duraría en un sistema fastigós, donç aquesta persona no interesa dintre del actual sistema. FASTIGÓS DE VERITAT.
Ara m'ha vingut al cap l'inma Mayol, la progre, que es solidaritza amb els OKUPES, COBRANT 90.000 EUROS L'ANY ( 15 KILOS), i portant cotxe oficial ( així també em deixo jo mateix les rastes i em faig progre, no et fots!!!)
Realment Patetic

jjrecort
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dv. jul. 20, 2007 12:49 am
Ubicació: Terrassa
Contacta:

Entrada Autor: jjrecort » dc. oct. 17, 2007 1:28 pm

RafaCarme ha escrit:Seguint amb el fil del meu anterior post, en el que evidencío una vegada més la meva convicció de la incompetencia o estupidessa de la classe política que ENS HA TOCAT,.

Perdona que et corretgeixi... no "ens ha tocat",, els hi en posat nosaltres! per que som tan rucs que sempre votem als mateixos...

o sigui que malauradament... tenim el que ens mereixem!

sabeu com anomena la meva dona (que per cert es basca i alucina de lo mansos i conformistes que som els catalans) als de Inciativa.. "els del pais de les margarites"... per que com aquesta .. les seves propostes son ficticies e irreals...

i nomes maquillen de cara a la galeria!

Com deia un al Cuní.. .que facin com a França que han posat trens per treure els trailes de les carreteres!

Per cert, crec que la proposta la va fer un catala...
Motard desde el 1984
Connectat a la xarxa desde 1988

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. oct. 17, 2007 4:28 pm

Esclar, com que tots voleu viure a Barna.
Compreu una caseta a provincies. (LLEIDA, PER VIURE BE)
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. oct. 17, 2007 4:37 pm

jjrecort ha escrit:[Perdona que et corretgeixi... no "ens ha tocat",, els hi en posat nosaltres! per que som tan rucs que sempre votem als mateixos...

o sigui que malauradament... tenim el que ens mereixem!
Perdona que et corretgeixi... :wink: Sí que ens ha tocat. Doncs escullis el que escullis, votis el que votis, no hi ha un pam de net! :evil: :evil: :evil:
Album de fotos

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. oct. 17, 2007 6:42 pm

jjrecort ha escrit:
RafaCarme ha escrit:Seguint amb el fil del meu anterior post, en el que evidencío una vegada més la meva convicció de la incompetencia o estupidessa de la classe política que ENS HA TOCAT,.

Com deia un al Cuní.. .que facin com a França que han posat trens per treure els trailes de les carreteres!

Per cert, crec que la proposta la va fer un catala...

Si el CALSINA CARRE Transportista de Girona
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. oct. 17, 2007 6:49 pm

Podeu publicar el vostre desencant amb la norma en la pàgina seguent: RACC Veureu que el meu desencant és un dels 10 primers i ja ha sortit publicat, jejeje ;)
Album de fotos

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. oct. 18, 2007 8:40 am

JoanF ha escrit:Esclar, com que tots voleu viure a Barna.
Compreu una caseta a provincies. (LLEIDA, PER VIURE BE)
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm

Entrada Autor: Sergi3 » dv. oct. 26, 2007 12:28 am

Doncs està clar que els d'iniciativa l'unic que volen es apuntar-se un "tanto" de cara als "ecologistes" per seguir tenint-los de la seva part. I com dieu no hi ha ni un pam de net amb la politica. Es per aixó que com no me'n crec cap ni un, de politic, vaig decidir de no segu-los el joc i no votar mes. A la llarga potser dedueixen que la gent que no va a votar, no és com va dir en montilla que era que la gent ja li estava be, si no que es que realment no ens agradan el politics que tenim.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. oct. 26, 2007 6:48 pm

sergi3 ha escrit:Doncs està clar que els d'iniciativa l'unic que volen es apuntar-se un "tanto" de cara als "ecologistes" per seguir tenint-los de la seva part. I com dieu no hi ha ni un pam de net amb la politica. Es per aixó que com no me'n crec cap ni un, de politic, vaig decidir de no segu-los el joc i no votar mes. A la llarga potser dedueixen que la gent que no va a votar, no és com va dir en montilla que era que la gent ja li estava be, si no que es que realment no ens agradan el politics que tenim.

el dia 1 de Novembre comença el martiri a 80 Qm/h.

que passará a la nit i els caps de setmana, quan no hi hagi trànsit....... 8)
Imatge

Terracota
Presentats

Entrada Autor: Terracota » dv. oct. 26, 2007 8:17 pm

gs12 red ha escrit: que passará a la nit i els caps de setmana, quan no hi hagi trànsit....... 8)

Doncs que els radars es posaran les botes.. :evil:

Respon

Torna a “General”