PONT DE LA HIJPANITAT
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Guillem
- Presentats
- Entrades: 94
- Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Osti quina rabia, aixó de estar casi dues setmanes desconectat del món sense internet i a sobre per acabar-ho de arrlegar la moto al taller (que si la bateria primer i ara que si la nena va calenta i te "subidons" al motor) ha fet que ens perdessim aquesta sortida
!!!
Pero no em desanimo tot i el parcal, espero tenir la moto quan abans, segur que en vindran mes
, no?
Salut per tots i que no falti!!!
Pero no em desanimo tot i el parcal, espero tenir la moto quan abans, segur que en vindran mes
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
No creguis Guillem la sortida va ser un pel aburrida, amb carreteres amb molt de trànsit i molts problemes, uns que volien parar a fer tallats, jo que tenia diarrea i havia d'adobar els camps, en Siono i en Vendetta que quasi van a hosties i en Xevi i la Sandra, tota l'estona (no ho poso, ja t'ho imagines). Un rotllo de sortida, per això vull tornar, per veure (beure?) si és maco com diuen. Evidentment amb d'altra gent, amb mi mateix hauré d'anar, que si pugués fugiria ...Guillem ha escrit:Osti quina rabia, aixó de estar casi dues setmanes desconectat del món sense internet i a sobre per acabar-ho de arrlegar la moto al taller (que si la bateria primer i ara que si la nena va calenta i te "subidons" al motor) ha fet que ens perdessim aquesta sortida!!!
Pero no em desanimo tot i el parcal, espero tenir la moto quan abans, segur que en vindran mes, no?
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- Guillem
- Presentats
- Contacta:
Quanta positivitat que desprenen les vostres paralues 8). Igualment a la pròxima m'agradarà aborrir-me, barallar-me i "cagar-me" (diarrea) amb vosaltres, sou tot un showstromkel ha escrit:No creguis Guillem la sortida va ser un pel aburrida, amb carreteres amb molt de trànsit i molts problemes, uns que volien parar a fer tallats, jo que tenia diarrea i havia d'adobar els camps, en Siono i en Vendetta que quasi van a hosties i en Xevi i la Sandra, tota l'estona (no ho poso, ja t'ho imagines). Un rotllo de sortida, per això vull tornar, per veure (beure?) si és maco com diuen. Evidentment amb d'altra gent, amb mi mateix hauré d'anar, que si pugués fugiria ...Guillem ha escrit:Osti quina rabia, aixó de estar casi dues setmanes desconectat del món sense internet i a sobre per acabar-ho de arrlegar la moto al taller (que si la bateria primer i ara que si la nena va calenta i te "subidons" al motor) ha fet que ens perdessim aquesta sortida!!!
Pero no em desanimo tot i el parcal, espero tenir la moto quan abans, segur que en vindran mes, no?
Salut
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Ostres...!!!
m'he equivocat de fil, es que m'estic foten un liu.
m'he equivocat de fil, es que m'estic foten un liu.
siono1000 ha escrit:Hola Gillem, no et creguis massa l'Stromkel, la mitat del que diu es mentida i l'altre mitat se l'inventa, ell es aixís viu en un mon de fantasia. En quelcom si que ha dit la veritat, la "diarrea" era real, però...( sempre amb els però's) no era física sino mental. :roll:
La crónica...estic treballant en ella ( m'han carregat el mort), si tot va bé el cap de setmana la penjaré, només en falta l'ultim dia, perrò...( ja tornem amb els però's) has de saber que en el mon de les cróniques hi haurà un abans i un després d'aquesta. De moment per anar fent boca pots mirar aquests fils que no sé si els has vist.
"...ni una solaaa palabraaa ni besos ni miradaass apasinadaaaasss ni recuerdo..."
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=2210
http://mototurisme.cat/foros/viewtopic.php?t=2218
Salut.
Salut i kilómetres
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Si ens toca l'Euromillons farem el sorteig d'una moto entre els membres actius del fòrum. Els preu de la moto i/o l'equip serà d'uns 25.000 €.Ride ha escrit:Si us toca l'Euro millones, convideu a una ronda de motos noves ???????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Partint de la base cièntifica com es va fer-se no hi ha dubte que ens ha tocat, així que ja podeu anar pensant en la moto del vostres somnis.
També farem una sortida (de mare) que encara estem preparant. Així com una donació d'1 € a una ONG (per quedar be)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Aixó devant d'un jutge és com un contracte, amb la mateixa validesa...stromkel ha escrit:Si ens toca l'Euromillons farem el sorteig d'una moto entre els membres actius del fòrum. Els preu de la moto i/o l'equip serà d'uns 25.000 €.Ride ha escrit:Si us toca l'Euro millones, convideu a una ronda de motos noves ???????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Partint de la base cièntifica com es va fer-se no hi ha dubte que ens ha tocat, així que ja podeu anar pensant en la moto del vostres somnis.
També farem una sortida (de mare) que encara estem preparant. Així com una donació d'1 € a una ONG (per quedar be)
P.D. els "MEMBRES ACTIUS" són de cintura en avall o en amunt ?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
- Guillem
- Presentats
- Contacta:
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
- Vendetta
- Presentats
Pobreteees elles desmontades...Guillem ha escrit:Home suposo que desmontada a peces no hi hauria problema, :lol: .Vendetta ha escrit:Ey eyy, Tot això demana un cordes du susciel II
Encara que segones parts mai foren bones, però sempre hi han excepcions.
Una pregunta, una Pan European quep dins un Hummer? algu ho sap? i una V-strom 650?
- Vendetta
- Presentats
Ostres, ostres! ara tenim ruta, pero ens falta data! Jo per lo menys vull amortitzar els 7 euros que em va costar el mapa de la zona.xavistrom ha escrit:Vendetta ha escrit:Ey eyy, Tot això demana un cordes du susciel II
Encara que segones parts mai foren bones, però sempre hi han excepcions.
Una pregunta, una Pan European quep dins un Hummer? algu ho sap? i una V-strom 650?
Nomes has de posar data i nosaltres segur hi arribem puntuals!!!![]()
![]()
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà