Com aneu vestit quan sortiu per la nit de ruta?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon

Com sortir a la nit? quan estàs de viatge en moto

Vestir amb roba normal
15
47%
Vestit amb roba de mototurista
7
22%
No surto de nit de ruta
7
22%
No vaig en moto
0
No hi ha cap vot
No entenc les preguntes
3
9%

Vots totals: 32

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Com aneu vestit quan sortiu per la nit de ruta?

Entrada Autor: Kel » dc. oct. 17, 2007 11:26 pm

voteu, voteu;
que el mon s'acaba

Un grup de companys del fòrum estem fent a Cordes sur Ciel un estudi antropològic i multidisciplinari sobre les relacions personals. Hem fet els darrers dies un curset intensiu d'unes 50 hores amb immersió total i preparem propers cursets per la mateixa zona (o no)

Si estàs de viatge en moto de varis dies (i nits) i has de fer uns Km per anar al centre de la ciutat o fins al poble...... Aquesta és la situació; no si ets a casa i surts per la teva ciutat o poble

Imatge

Això ens portà a un intens debat sobre com sortir per la nit, els singles, amb intenció de lligar si s'escau. La roba així, la roba d'allós, cuir, botes ... Tota una reflexió que encara dura i que te com objectiu ser una pauta per futures generacions

Els mototuristes aperell@ts podeu votar sense cap problema; només us demanem que us poseu a la pell d'una persona no aparellada i que surt per la nit a veure l'ambient del lloc.

L'estudi pretén ser seriós i serà la base per posteriors post-master.

Merci per la vostra col.laboracio.
Kel l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. oct. 26, 2007 10:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dc. oct. 17, 2007 11:31 pm

Jo personalment em vestiria amb roba normal. No crec que els meus pantalons i la meva jaqueta de cordura fessin furor al bar, jejeje. Si tens una "chupa" motera maca, te la pots posar per denotar una mica l'esperit moter. Però cal deixar una cosa clara: en general, les senyes moteres no tenen "sexapil". ;) (sempre hi ha excepcions, per descomptat) Bé, si vas amb una RR i vols lligar-te a una nena tonta, potser si que ho aconsegueixis... :lol:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Guillem
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: Guillem » dc. oct. 17, 2007 11:40 pm

El que s'hauria d' esbrinar primer es el lloc o "antro" on es va i depenent d'aixo buscar tipo de vestimenta, no :wink: ? De totes formes que es mes important la roba o la perxa? per molta roba que provis si no hi ha una bona perxa...jejeje. Jo he votat la primera resposta

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. oct. 18, 2007 1:35 am

Jo he votat la última. més que res perque no crec que els homes anem a lligar, més aviat s'ens lliguen. Ja podem anar ensenyant la perxa o la bestimenta que elles sempre decidiran per conceptes desconeguts per nosaltres.

Potser en aquest video es pot veure alguns especimens. La veritat es veu poc, però s'intueixen.
><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="353"></embed></object>

Salut.
Salut i kilómetres

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » dj. oct. 18, 2007 3:50 am

Jo amb un tanga dels que fan furor...

Imatge
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dj. oct. 18, 2007 2:38 pm

Ostres terracota, lligar, no se pas, pero admiracio, si que hen despertaries si..............

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Siono1000; de videu que dir.................quina festa nois, que be ho heu passat!!!!!

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dj. oct. 18, 2007 4:56 pm

Jo penso que per sortir a lligar no has d'anar en moto. Penso que per lligar s'ha d'anar en cotxe, i millor si és el teu. Desprès et surt tema i si no tens un hotelet a prop, et fiques al cotxe amb les lunes tintades i al "rejolguete"¡¡¡¡¡¡

De totes formes, si s'ha de sortir a lligar en moto, doncs se surt, perquè sortir per res és tonteria. I en aquest cas, penso que és molt millor sortir amb roba normal i no ficar-te a una discoteca o a un pub a prendre una copa donant el "cante".
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. oct. 18, 2007 6:03 pm

Bones!!!

He votat que "no surto de ruta per la nit"... perquè sortir el que es diu sortir, no ho he fet mai... encara que m'ha passat pel cap alguna vegada intentar muntar una nocturna.

Això si, si m'agafa de ruta i es fa de nit, doncs segueixo amb el que porti!!

Fins aviat!
Imatge

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Entrada Autor: Tonet » dj. oct. 18, 2007 7:44 pm

Ho sento Miquel. Jo no surto pas amb moto per la nit. concretament no surto de nit; ara bé... quan ho feia anava en cotxe :wink:
... eppur si muove.!!!

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. oct. 18, 2007 8:06 pm

Tampoc surto, però si estic de viatge em fa més gràcia. Al Viatge d'aquest estiu no vaig sortir més que un dia de 15 :wink:

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. oct. 18, 2007 10:03 pm

Ostres...!!!
Ara resulta que ningú surt de nit i jo a les dos últimes rutes amb moto només faig que trobar-me als Bars amb molts d'aquets que no surten :roll:

Per cert el videu es de la KDD a Bielsa de fa poc més d'un mes i que jo recordi, si es veiés prou clar, hi sortirien almenys un parell d'aquets que no surten mai. Eh Carles i Miquel...???? :wink:
Salut i kilómetres

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dj. oct. 18, 2007 10:23 pm

stromkel ha escrit:Al Viatge d'aquest estiu no vaig sortir més que un dia de 15 :wink:

Però quin dia , nen....!!!!!!!!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssssssssss

Kel
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. oct. 18, 2007 11:12 pm

siono1000 ha escrit:Ostres...!!!
Ara resulta que ningú surt de nit i jo a les dos últimes rutes amb moto només faig que trobar-me als Bars amb molts d'aquets que no surten :roll:

Per cert el videu es de la KDD a Bielsa de fa poc més d'un mes i que jo recordi, si es veiés prou clar, hi sortirien almenys un parell d'aquets que no surten mai. Eh Carles i Miquel...???? :wink:
Jo no hi era.

Vaig anar a dormir aviat i sense una gota d'alcohol. Els brindis els feia amb aigua o cola loca

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. oct. 18, 2007 11:15 pm

stromkel ha escrit:

Jo no hi era.

Vaig anar a dormir aviat i sense una gota d'alcohol. Els brindis els feia amb aigua o cola loca

JO TAMPOC HI ERA :oops: :oops: :oops: :oops:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Guillem
Presentats
Entrades: 94
Membre des de: dv. juny 01, 2007 8:42 pm
Contacta:

Entrada Autor: Guillem » dj. oct. 18, 2007 11:36 pm

James_Bond ha escrit:
stromkel ha escrit:

Jo no hi era.

JO TAMPOC HI ERA :oops: :oops: :oops: :oops:
Us creixera el nas de la cara...jejeje

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. oct. 19, 2007 1:28 am

Hola: Ha anat just que no voto altre cosa pel que diu l'enunciat. Però jo surto amb roba normal si és el cas d'anar de festa. :lol:
ImatgeUnforgiven

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dv. oct. 19, 2007 8:29 am

Lligar, lligar? com anava aixó, jo ja només lliguo el cordill de les sabates....

Pero us diré d'una cosa que si recordo, aneu vestits com volgeu, perqué no dependrá d'aixó que lligueu o no.

Les dones trien COM, QUANT I ON ELLES VOLEN :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

Xavi-Gs
Presentats
Entrades: 662
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
Ubicació: Almenar

Entrada Autor: Xavi-Gs » dv. oct. 19, 2007 8:36 pm

Bueno,

jo he votat,

que no surto quant vaig amb moto.

Sempre hi quant, no vagi acompanyat d'algun d'aquest que tampoc no surten mai.....

I la vestimenta, pues lo normal, samarretes arrapades, pantalons de campanilla, lo de sempre... :lol: :lol:

Ara fora conyes, que els que no em coneixen, s'ho creuran i tot!!!!

Texans i la chupa de anar en moto.Pero, sense el casc ehh!!

Ens veiem
Hi ha tres classes d'homes, els que saben comptar i els que no. Homer Simpson

Imatge

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » ds. oct. 20, 2007 10:54 am

Jo he votat : Vestit amb roba de mototurista, pero es mitg veritat.
Quant surto de vacances amb la moto, i vaig a sopar, pasejar pel poble, ciutat... doncs depen dels km, de si fa bon temps... Crec que es molt relatiu. Si son molts km (mes de 20, mes o menys) segur que amb la cordura i si son pocs amb texans, pero amb les botes i la jaqueta. Ara sortir de festa no surto, així que aixó no ho se :wink:
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. oct. 20, 2007 12:22 pm

Doncs voleu que us digui una cosa? :oops:

Per aquest estiu passat tenia previst un dissabte tarda-nit proposar una sortida, cap al centre de Catalunya, amb sopar a una terrasseta, a la fresca. Tot i fent una mica de ruta sota les estrelles..

Però ja sabeu què em va passar, i em va fotre tots els plans per terra.... :evil:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”