MANIFESTACIÓ TAMBÉ A BARCELONA--GUARDARAILS/FORA-10 NOVEMBRE

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

MANIFESTACIÓ TAMBÉ A BARCELONA--GUARDARAILS/FORA-10 NOVEMBRE

Entrada Autor: Josey Wales » dg. set. 30, 2007 5:19 am

Hola: per a qui vulgui, sembla que hi haurà l'opció d'anar a manifestar-se a Barcelona també (ja ho ha dit na Laia a l'altre post) per l'organització de Unidad Motera, que són els mateixos que ho organitzan a Madrid. Podeu veure-ho en aquest escrit:
Manifestacion Nacional 10/11/07
La manifestación de Barcelona, organizada tambien por UNIDAD MOTERA.

Dado que Barcelona es la primera ciudad en número de motos de España, y la tercera de Europa detrás de Milán y Roma, es preciso y conveniente dar el derecho a manifestación a todos aquellos moteros que no puedan desplazarse a Madrid, y quieran unirse desde Barcelona, por los derechos de los motoristas.

De esta forma y dado su poder de convocatória, la manifestación de Barcelona servirá sin duda para reforzar la unidad motera frente a la administración española.

La manifestación será el dia 10 de noviembre a las 11 de la mañana en plaza España, donde se desplazará a pié hasta la sede de la DGT. Hacerlo a pié significa que podrán unirse a nosotros familiares amigos y cualquier ciudadano que quiera darnos su apoyo, por lo tanto mas multitudinária.

Porque no se hace coincidir en la misma hora con la de Madrid, es porque en Barcelona a las tres y media de la tarde no se pasean ni las ratas en sombrilla, por lo que la manifestación pasaría desapercibida por la mayoría de la ciudadanía, y no tendría el impacto mediático que merece, y que pretendemos que tenga.

Por que usamos el lema NO PODEMOS DIMITIR POR TI, NAVARRO DIMISIÓN, y no el mismo que el de Madrid, es para no sembrar confusión frente a las administraciones catalanas. Desde Enero en Catalunya se están poniendo SPM´s, tanto por parte de la Generalitat, las diputaciones, y el Ministerio de Fomento. El pasado 27 de julio se acordó desconvocar una protesta, dado que la Generalitat llegó a un acuerdo con el colectivo motero, para seguir las inversiones para 2008. No podemos desconvocar una y al cavo de unos meses y sin motivo alguno volver a convocar otra por lo mismo. Otra cosa son las pancartas que la gente quiera llevar de sus casas. Queremos dar el mensaje claro, de que esta protesta es colectiva, y sigue las mismas pautas y criterios que la de Madrid.

Espero y deseo que estos argumentos dados sean del agrado de todos, y que quede muy claro que Moteros en Acción no convoca nada en Barcelona, lo hace Unidad motera, y que lo hace con el criterio de pensar que va a ser positivo para todos y no negativos.

Moteros en Accion. escrit tret del web http://www.moterosenaccion.org/
I vegeu més info de http://www.diariomotor.com/2007/09/19/s ... darrailes/:
Segunda manifestación motera en Madrid contra los guardarraíles

Diferentes asociaciones moteras han convocado una nueva manifestación nacional para protestar contra la peligrosidad de los guardarraíles y la pasividad de la Administración para atajar de una vez este grave problema que cada año sesga la vida de cientos de motoristas.

Esta nueva manifestación se realizará el 10 de noviembre en Madrid y acudirán moteros de todo el país en grupos según las comunidades autónomas desde las que se desplacen. La coordinación de la manifestación, que empezará a las 15:30 en el Parking del Estadio Santiaguo Bernabéu, la realizará la gran asociación Unidad Motera y desde ella se indica que todos los participantes cumplen escrupulosamente con las normas de circulación.

Los motores vuelven a denunciar el riesgo que supone para ellos mismos los actuales sistemas de contención de las carreteras, después de que la primera manifestación no surtiera demasiado efecto en el Gobierno. Más bien todo el contrario: en lugar de empezar a instalar en las carreteras los protectores de doble bionda están realizando nuevas vías en las que se utiliza el viejo y malogrado sistema de contención.
I per veure qui són aquests que ho organitzan:
UNIDAD MOTERA

¿Para qué?

Para luchar por nuestros derechos como moteros, por nuestra seguridad y por nuestra vida.

¿Quiénes?

Diferentes colectivos moteros que, voluntariamente, sin perder cada uno su identidad y sus características peculiares, acordamos unidad de acción y apoyo mutuo para lograr un objetivo común: salvar vidas.

¿Cómo?

Organizando y apoyando todo tipo de acciones reivindicativas que, dentro de la legalidad vigente, nos ayuden a avanzar en nuestra lucha.

¿Contra?

Contra la mayoría de las Administraciones que nos ningunean y no nos consideran usuarios de pleno derecho, en pie de igualdad con el resto de conductores y ciudadanos.

Especialmente contra Rubalcaba y Pere Navarro, por la campaña de descrédito que han emprendido hacia los moteros, falseando datos y haciendo análisis parciales para salvar sus estadísticas a costa de nuestro desprestigio. Por tacharnos de irresponsables, peligrosos e inexpertos, en lugar de dar soluciones reales a los problemas reales: quitamiedos asesinos, pinturas deslizantes, señales agresivas, carreteras mal mantenidas, puntos negros, automovilistas que no nos ven, falta de educación y seguridad vial.

¿A favor de?

A favor del derecho a disfrutar de nuestras motos con seguridad. A favor de la vida

¿Cuándo?

Inmediatamente. Empezaremos con una macromanifestación nacional el día 10 de noviembre en Madrid. De momento la apoyamos:

ALM (Asociación Lucha Motera)
Movimiento Mallorca
Plataforma Motera por la Seguridad Vial
Vespacitos Andalucía y Vespacitos Norte

La lista no está cerrada, sino que supone una invitación, pues está abierta a la incorporación de cualquier colectivo motero que, como nosotros, exija respeto y seguridad. En definitiva, que, sin perder su propia identidad, se sume a nuestra lucha: una lucha para salvar vidas.

Si tu motoclub, foro u organización quiere apoyar la manifestación, ayudar en su organización y/o integrarse en UNIDAD MOTERA, manda un e-mail a administración@luchamotera.com.

Junt@s lo conseguiremos!!!

Saludos en V'sss Fuente: http://luchamotera.com
Salut!!
ImatgeUnforgiven

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dg. set. 30, 2007 12:09 pm

Important de recordar-ho la setmana abans per veure qui hi pot anar. Si estic per aquí, m'hi apunto!

PD: Seria interessant tenir un calendari a mototurisme on poguer apuntar totes aquestes cites ;) (quedades, sortides, manifestacions, aniversaris...)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 01, 2007 8:45 am

A veure si aquesta em deixen anar-hi ;)
Ex ...moltes coses

Josey Wales
Presentats

Entrada Autor: Josey Wales » dl. oct. 08, 2007 2:31 pm

Laia_hornet ha escrit:DESPRÉS D'UNA REUNIÓ FETA EL PASSAT DIA 6 D'OCTUBRE A SARAGOSSA, S'HA DECIDIT ANUL·LAR LA MANIFA DE BARCELONA.

El perquè:
- Doncs perquè desde Madrid, primer van dir q la mani de Barna els aniria molt bé per donar suport a la de Madrid. Una persona va publicar la noticia abans d'hora, i es va liar un pollo increible. (O sea se, q van començar a donar les culpes als catalans, pensant q nosaltres haviem decidit fer la mani de barna per fer la competencia a la de Madrid). I al final, doncs s'ha decidit anul·lar al de barna per evitar més discrepances!
Igual que els polítics!! :twisted: És ben bé que tenim el que ens mereixem!!
ImatgeUnforgiven

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. oct. 08, 2007 4:09 pm

miquelpericas ha escrit:Important de recordar-ho la setmana abans per veure qui hi pot anar. Si estic per aquí, m'hi apunto!

PD: Seria interessant tenir un calendari a mototurisme on poguer apuntar totes aquestes cites ;) (quedades, sortides, manifestacions, aniversaris...)
A Google existeix una utilitat que es diu Google Calendar. Penso que es podria donar d'alta un usuari com Mototurisme, i en aquest calendari posar totes les sortides, kddas i demès, i permetre-hi l'accès als usuaris registrats al foro.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. oct. 08, 2007 4:41 pm

Es pot posar un calendari dins del foro, pero no tinc mes temps :oops: :oops:
Ex ...moltes coses

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Entrada Autor: Bravo » dl. oct. 08, 2007 6:43 pm

Steelman ha escrit:Es pot posar un calendari dins del foro, pero no tinc mes temps :oops: :oops:
Jordi, una dita molt antiga diu que qui fa tot el que pot no està obligat a més. :D :D
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dl. oct. 08, 2007 7:11 pm

Bravo ha escrit:
Steelman ha escrit:Es pot posar un calendari dins del foro, pero no tinc mes temps :oops: :oops:
Jordi, una dita molt antiga diu que qui fa tot el que pot no està obligat a més. :D :D
Totalment d'acord!!! Jordi, tranki! Ja s'aniran fent les coses. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Adi Kaifern
Presentats
Entrades: 168
Membre des de: dl. juny 11, 2007 7:07 pm

Entrada Autor: Adi Kaifern » dl. oct. 08, 2007 7:40 pm

Vssssssss
Adi Kaifern l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 25, 2009 4:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. oct. 08, 2007 9:20 pm

Això no pot ser.......

Treu hores del dormir, dorm menys i treballa més :twisted: :twisted: :twisted:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dt. oct. 09, 2007 12:11 am

Ostres, així que han suspès la mani a Barcelona? joé, doncs vaja kk. I els que no podem anar a Madrid qué? els puc apojar, però no físicament...doncs anem arreglats !!

Apa, v'ss a tothom

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dt. oct. 09, 2007 9:31 am

mmm Jo ho trobo bè que l'hagin anulada.

O totes les provincis fan la seva d'apoyo o res, aquesta és pq ens vegin, i de segur que n'hi han alguns que podrien anar a Madrid i per comoditat es quedarien a bcn.

Tots a Madridd!! És allà on reparteixen el bacallà!

mr.hornet
Presentats
Entrades: 170
Membre des de: dg. jul. 08, 2007 8:55 pm
Ubicació: La Garriga
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dg. oct. 14, 2007 9:45 am

Doncs no company Vendetta, no es a Madrid on reparteixen el bacallar. A Catalunya hi tenim el 90% de les carreteres competència de la generalitat i les diputacions, i si Catalunya ara per ara es la comunitat mes avançada sobre seguretat vial per a motoristes es per que catalans hem treballat amb administracions catalanes.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dg. oct. 14, 2007 11:06 pm

mr.hornet ha escrit:Doncs no company Vendetta, no es a Madrid on reparteixen el bacallar. A Catalunya hi tenim el 90% de les carreteres competència de la generalitat i les diputacions, i si Catalunya ara per ara es la comunitat mes avançada sobre seguretat vial per a motoristes es per que catalans hem treballat amb administracions catalanes.
Em sembla que si , que és a Madrid on reparteixen el bacallà, jo no he dit pas quin. El de les carreteres no ho sè, però bè que els nostres politics no paren de plorar cap allà a veure si els escolten.
I tot el que es fa allà te ressò nacional. I a mès no nomès es a catalunya que no tenim guardarrails i que els motoristes som ciutadans de 4a categoria com a minim, sinó a nivell nacional!

mr.hornet
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » dt. oct. 16, 2007 8:17 pm

En aquest cas es al reves. La mani de l´ any passat a Madrid, no va tenir gaire ressò en lloc. La prova es la segona mani. Però la del 6 de desembre a Barcelona va ser la que a la generalitat li toqués la fibra, mentre que a la resta de l´ estat seguia sense ressò.
Jo puc ser un ciutadà de 4ª categoria, i de mes avall si vols, però...
Tenim les entrades i sortides de quasi totes l´ àrea metroplolitana protegides, carreteres senceres com la del ca´ l la iaia, i la de Stª fé del Montseny. Tots els trams on es van matar motoristes l´ any 2005.
Tenim un estudi únic a l´ estat espanyol sobre l´ accidentalitat de la moto, www.moterosenaccion.org

Un compromís per part de la generalitat i de la federació catalana de motociclisme per arreglar circuits i poder-hi fer cursos subvencionats de conducció.
La generalitat que plori i mami a Madrid, com tu dius. Ara per ara a tret 30.mil milions d´ euros en infraestructures.
Ara a nosaltres ens toca anar a plorar a la generalitat, i mamar d´ aquest 30.mil milions, i quant dic nosaltres, afegir-te a tu també, que ets igual de digne per fer-ho que jo.

I no vull dir amb tot això que no s´ hagi d´ anar a Madrid. A mi m´ han vetat el dret de fer-ho a casa meva, però mai ningú em vetarà el dret a defensar els meus drets a casa meva, i ho faré amb la meva administració.
Tothom te el dret de pescar el bacallà allà on li piqui la canya. Desitjar que la mani sigui un èxit i que tot millori a Espanya, i si pot ser molt mes a Catalunya.
Però a Catalunya som ja unes quantes associacions i col•lectius de motoristes que em decidit unir-se per fer una pinya, i això es nota.

Josey Wales
Presentats

Entrada Autor: Josey Wales » dc. oct. 17, 2007 12:32 am

mr.hornet ha escrit:Un compromís per part de la generalitat i de la federació catalana de motociclisme per arreglar circuits i poder-hi fer cursos subvencionats de conducció.
La generalitat que plori i mami a Madrid, com tu dius. Ara per ara a tret 30.mil milions d´ euros en infraestructures.
Ara a nosaltres ens toca anar a plorar a la generalitat, i mamar d´ aquest 30.mil milions, i quant dic nosaltres, afegir-te a tu també, que ets igual de digne per fer-ho que jo.

I no vull dir amb tot això que no s´ hagi d´ anar a Madrid. A mi m´ han vetat el dret de fer-ho a casa meva, però mai ningú em vetarà el dret a defensar els meus drets a casa meva, i ho faré amb la meva administració.
Tothom te el dret de pescar el bacallà allà on li piqui la canya. Desitjar que la mani sigui un èxit i que tot millori a Espanya, i si pot ser molt mes a Catalunya.
Però a Catalunya som ja unes quantes associacions i col•lectius de motoristes que em decidit unir-se per fer una pinya, i això es nota.
Molt ben explicat company! Per cert, en el web de moterosenacion.org encara hi diu de fer la mani a Barcelona, ¿es farà igualment o no? :roll:
ImatgeUnforgiven

mr.hornet
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: mr.hornet » ds. oct. 20, 2007 7:49 am

No, no es farà. Ara mateix envio un mail al administrador per que l´ elimini.

Gracies, per l´ advertiment.

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dl. oct. 22, 2007 11:16 pm

Josey Wales ha escrit:
mr.hornet ha escrit:Un compromís per part de la generalitat i de la federació catalana de motociclisme per arreglar circuits i poder-hi fer cursos subvencionats de conducció.

Molt ben explicat company! Per cert, en el web de moterosenacion.org encara hi diu de fer la mani a Barcelona, ¿es farà igualment o no? :roll:
I tant k si, molt ben explicat, però una manifestaciò organitzada d'aquesta manera és per centrar forçes al centre, a bcn hi tenim mès dies que llonganisses, per anar-hi, potser masses, i aixi de diluides queden les queixes, pero constants. Constancia i força a la vegada és dificil. Jo intentarè anar a la de Madrid, i a les de bcn cada x, si encara les fan.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. oct. 22, 2007 11:30 pm

Aquesta de madrid...en tinc ganes, però no sé si el dia aquest estare disponible.
Si ho tires endevant encara m'apuntaria, aixó si, fins l'últim moment no ho sabré. Salut.
Salut i kilómetres

Vendetta
Presentats

Entrada Autor: Vendetta » dt. oct. 23, 2007 2:27 am

siono1000 ha escrit:Aquesta de madrid...en tinc ganes, però no sé si el dia aquest estare disponible.
Si ho tires endevant encara m'apuntaria, aixó si, fins l'últim moment no ho sabré. Salut.
Jo de tirar-ho endavant, naturalment que si. M'estas proposant que reservi, alguna masia/hotel per la zona?

Va, començem amb provisionals?

Respon

Torna a “General”