stromkel ha escrit:siono1000 ha escrit:
Tens tota la raó, jo no tinc loteria, però si aixó no es soluciona aviat...potser i dic potser...que algú perdi el cap ( literal) i no em refereixo al de dins, sino al de fora.
Tu ja tens una edad "respectable" i de ben segur sabrás el que et convé. :evil:
El de sempre " la violència no es a cops nesessaria sino del tot imprescindible". Salut.
Jo ja he perdut el cap per un
Hummer, així que no tinc cap problema. A cordes vaig estar a punt de jostiar-te, però la Irena va demanar-me que o ho fes. Si vols que anem a Josties; t'espero a la sortida del pati.
S'admeten apostes !!!
:box :discussio :KO :Disparant :sado :pcenfado
Hem sembla que ja es hora de que tothom sápiga el que va passar realment a la sortida del pont de l'Hijpanitat, a mi em costa molt mantenir la mentida.
Ara...igual aquesta "pobre" gent del Foro no està preparada per sentir les veritats. A més a més ells no tenen cap culpa de que nosaltres acavesim aixís.
NO, NO...Jo crec que ja son prou grans per pendre partit, o estan amb els que tenen la raó absoluta ( o sigui amb mi ) o estan del tot equivocats i no tenen ni dos dits de coneixament ( o sigui estan amb tu).
Per mi que tots els del foro son una miqueta curtets i els podem manipular facilment.
Per cert...ara vinc del pati i no hi eras. Que ets dels que parlen molt i fan poquet...???? :roll:
** *** ******...eh !!!