http://www.protestarte.com/
Amb algunes mostres d´Art (una mica peculiar) en guardarails on hi hagut alguna victima dels temus guardarails ells els marquen

Moderador: Airald
Malauradament, hem sembla que ja estan curats d'espants. La T.V. ens ho ensenya cada dia a l'Irak o arreu del mon.Anna ha escrit:Un tema complicat aquest.![]()
La meva opinió personal, és com les dos cares d'una moneda,
per una banda em sembla perfecta, crec que és una bona manera de concienciá a la gent,
te molt efecte visual, i crec que es pot recordar durant dies.
L'altre cara de la moneda, son els nens que van en els cotxes, autocars, etc,
crec que si veuen sang i trossos de persona per la carretera poden quedar massa impressionats.![]()
Ja ser que seria molt pitjor per ells veure’s a qualsevol de nosaltres allà trinxats per culpa dels talla vides,
però per lo únic que em frena és per els petits.
La iniciativa de totes formes em sembla collonuda.
Vvvvvss
Ospes Francesc!!!Francesc ha escrit:Trist honor per que?
El que és un trist honor és no fer res per solucionar els problemes!
Gràcies Jordi per intentar desfer el malentés!!!Steelman ha escrit: Suposo que el que en Xavi vol dir que és que es TRIST haver de encara avui lluitar per aquestes coses.
Xavitiger ha escrit:Ospes Francesc!!!Francesc ha escrit:Trist honor per que?
El que és un trist honor és no fer res per solucionar els problemes!
Perdona noi, però veig que no has entés el que volia dir!!!
"Mea culpa" per lo breu de la meva intervenció, però creia que estava tan clar, que no he cregut necessari explicar-me massa...
A mi m'hagués agradat que ni tu ni ningú tinguèssim que fer pintades d'aquesta mena, ni en castellà, ni en francés, ni en xinés...ni en català!!!
Això voldria dir que no hi hauria cap problema, que és el que tots desitgem!!!
Està clar que mentrestant, tots i hem de posar el nostra granet de sorra, sigui pintant, sigui assistint a les manifestacions, sigui escrivint cartes al estaments governamentals...
Crec que realment serà un honor, segurament el millor de tots, quan algun dia podem fer una pintada donant les gràcies a qui sigui perque ja s'han canviat tots els guarda-rails, per exemple, o perque l'estat de les nostres carreteres sigui decent, per exemple...
Doncs apa Francesc, res més lluny de la meva intenció que la de desmotivar-te en la teva tasca, que també és la nostra, en la lluita contra les injustícies!!!
De nou et demano disculpes!!!![]()
![]()
![]()
Gràcies Jordi per intentar desfer el malentés!!!Steelman ha escrit: Suposo que el que en Xavi vol dir que és que es TRIST haver de encara avui lluitar per aquestes coses.
Cada cop tinc més clar que ens comencem a conèixer de veritat!!!